Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-24@03:06:56 GMT

خبر خوش برای پرسپولیس/ ستاره الدحیل مصدوم شد

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۵۱۰۱

خبر خوش برای پرسپولیس/ ستاره الدحیل مصدوم شد

 یوسف المساکنی بازیکن تیم فوتبال الدحیل به دلیل پارگی عضله یک ماه از تمرینات تیمش دور خواهد بود. الدحیل حریف تیم پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ است.

پزشکان تیم الدحیل در تلاش هستند تا این بازیکن را به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا برسانند. او از بازیکنان کلیدی قطری‌ها است و در ۱۱ بازی که برای تیمش به میدان رفته موفق به ثبت ۴ گل و ۴ پاس منجر به گل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارسینه

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس باشگاه پرسپولیس پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۵۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس در آستانه دومین محروم برای جدال آلومینیوم

به گزارش "ورزش سه"، امید عالیشاه کاپیتان اول پرسپولیس و بازیکن تاثیرگذار سرخپوشان طی دیدارهای اخیر، به دلیل مصدومیت بازی این هفته تیمش در جام حذفی برابر آلومینیوم اراک را از دست داده است.

با این حال اکنون شنیده‌ها حاکی از این است که احتمالا مدافع راست سرخپوشان نیز از شرایط همراهی تیمش در این بازی خارج شود تا غایبان پرسپولیس برابر حریف نسبت به دیدار قبلی این تیم به دو نفر افزایش یابد.

دانیال اسماعیلی فر که موفق شده بود زننده گل اول پرسپولیس برابر نفت آبادان لقب گیرد، در ادامه شادی گل خود حرکتی انجام داده که اکنون با دعوتش به کمیته اخلاق همراه شده است. به نظر می‌رسد این بازیکن با محرومیت معلق یا یک جلسه رسمی مواجه شود و به این ترتیب احتمالا برابر آلومینیوم اراک غایب خواهد بود.

علیرضا بیرانوند نیز البته دیگر غایب پرسپولیس در این بازی خواهد بود که همچنان درگیر مصدومیت تاندون دست خود است و به نظر می رسد مهیای جدال با سپاهان در هفته آتی شود.

دیگر خبرها

  • خطرناک‌ترین ورژن خدابنده‌لو شاید در اراک!
  • خودداری کرسپو از اظهارنظر درباره النصر و الهلال
  • تمرین اختصاصی سه بازیکن مصدوم پرسپولیس (فیلم)
  • اوسمار قید استادیوم استادیوم آزادی را زد
  • تمرینات سخت و اختصاصی ستاره‌های مصدوم پرسپولیس
  • اولین تمدیدی پرسپولیس مشخص شد
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • پاسخ اوسمار به مهم‌ترین سئوال علاقمندان فوتبال
  • مصدوم و محروم سپاهان به سود پرسپولیس/ رضاییان محروم شد
  • پرسپولیس در آستانه دومین محروم برای جدال آلومینیوم