Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایجاد ارتباط مستمر با حوزه‌های علمیه، توجه به ارزش‌های دینی و اسلامی و توجه به پیام‌های غدیر و عمل به آن از مباحث مطرح‌شده در دیدار سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بجنورد، محسن مرادی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان شمالی به همراه هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد با آیت‌الله ابوالقاسم یعقوبی امام‌ جمعه بجنورد دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه بجنورد در این دیدار گفت: عید غدیر یادگار پیامبر اسلام(ص) است كه به تعبیر قرآن دارای چهار ویژگی مهم است؛ غدیر روز یأس كفار است، چراکه كافران گمان می‌كردند كه با پایان عمر پیامبر اكرم(ص) پایان دوره اسلام محمدی نیز فرا خواهد رسید و با معرفی امام علی(ع) به عنوان پیشوای شیعیان نقشه‌های كافران نقش بر آب شد.

آیت‌الله ابوالقاسم یعقوبی با برشمردن ویژگی‌های روز عید غدیر افزود: عید غدیر روزی است كه دین كامل شد و خداوند متعالی نعمتش را بر امت خود تمام كرد.

نعمت خداوند به مسلمانان در روز غدیر چه بود؟

وی یادآور شد: نعمت خداوند در روز عید غدیر همان نعمت رهبری و مدیریت دین مبین اسلام بود كه با معرفی امام علی(ع) نعمت خداوند بر بندگان خود تمام شد. ویژگی دیگر عید غدیر آن است كه اسلام به عنوان دین كامل تمدن‌سازی و جامعه‌سازی به مردم ارزانی شد.

امام جمعه بجنورد افزود: غدیر امتداد امامت پیامبر اكرم(ص) است كه ما هم‌اكنون 40 سال است كه به بركت چنین روزی در سایه غدیر زندگی می‌كنیم.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان‌شمالی با اشاره به پیام‌های غدیر گفت: در غدیر پیام شایسته‌سالاری را دریافت كرده‌ایم؛ بنابراین در جامعه اسلامی نیز باید كارها به متخصصان اصلی سپرده شود و در جایگاه مدیریتی ضوابط حاكم شود و روابط در مدیریت از بین برود.

امام جمعه بجنورد افزود: پیشرفت در مسائل علمی و پژوهشی از افتخارات بسیار بزرگی است كه مقام معظم رهبری نیز در گام دوم انقلاب اسلامی از آنها یاد كرده است.

یعقوبی با اشاره به افتخارات علمی دانشگاه آزاد اسلامی تشریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی از لحاظ كمی و كیفی پیشرفت‌های چشمگیری داشته و توسعه و ارتقای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند گسترش و توسعه استان خراسان‌شمالی را در زمینه‌های گوناگون به همراه داشته باشد.

وی با یادآوری سفر مقام معظم رهبری به استان خراسان‌شمالی اظهار كرد: مقام معظم رهبری در سفر خود به این استان از سه ظرفیت این استان یعنی كشاورزی، صنعت و گردشگری یاد كرده‌اند كه اگر این سه حوزه به خوبی تقویت شوند به فرموده مقام معظم رهبری خراسان‌شمالی جزء 10 استان برتر كشور می‌شود كه نقشه راه دارد و باید مسئولان در مسیر درست ریل‌گذاری قدم برداشته و نقشه راه را برای آیندگان به خوبی ترسیم كنند.

انتهای پیام/4078/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: امام جمعه بجنورد محسن مرادی استان خراسان شمالی دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان شمالی دانشگاه آزاد اسلامی امام جمعه بجنورد مقام معظم رهبری خراسان شمالی عید غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۵۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، در راستای اجرای طرح هفته فرهنگی دانشگاه و آشنایی دانشجویان با وظایف و فعالیت‌های مختلف اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی و همفکری و تعامل بیشتر با نهاد‌های فرهنگی سطح شهر نشستی برخی از دبیران فعال کانون‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک با حجت‌الاسلام جواد فراهانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی برگزار شد.

در این نشست، طرفین بر ضرورت همکاری و تعامل بیشتر بین فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی دانشگاه و تبلیغات اسلامی در زمینه‌های مختلف، از جمله حمایت و ارتقا فعالیت‌های فرهنگی در حوزه رسانه، زنان، امید بخشی و ایجاد نشاط به جامعه  تأکید کردند.

در حاشیه این جلسه که به همت حوزه معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک برگزار شد، دبیران کانون‌های دانشجویی دانشگاه، توضیحات مبسوطی درباره کانون‌های دانشجویی و حوزه فعالیت‌های خود ارائه کردند و حجت‌الاسلام جواد فراهانی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با پاسخ به پرسش برخی دانشجویان توضیحاتی درباره فعالیت‌های سازمان بیان و با اعلام خرسندی از این جلسه بر استمرار این نشست‌ها تأکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • هر مدرسه علمیه، اردوگاه امام زمان(عج) است/ جامعة المصطفی، مولود مبارک انقلاب اسلامی
  • جامعة المصطفی مولود مبارک انقلاب اسلامی است
  • دانشگاه آزاد بجنورد میزبان بیش از یک هزار داوطلب آزمون سراسری خواهد بود
  • میزبانی دانشگاه آزاد بجنورد از داوطلبان کنکور سراسری در سه گروه آزمایشی اصلی
  • لزوم تحلیل استراتژیک مسئله حجاب و عفاف برای مقابله با بدحجابی/استاد قانون‌گریز راه به‌جایی نمی‌برد
  • وعده صادق اخلاقی‌ترین عملیات تاریخ نظامی جهان بود
  • «وعده صادق» اخلاقی‌ترین عملیات تاریخ نظامی جهان بود
  • میزبانی دانشگاه آزاد بجنورد از داوطلبان آزمون سراسری در سه گروه آزمایشی اصلی