Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@14:07:37 GMT

پیشنهاد بزرگ در اروپا: معاوضه دیبالا با کروس-ایسکو؟

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۵۲۳۵

پیشنهاد بزرگ در اروپا: معاوضه دیبالا با کروس-ایسکو؟

یک رسانه ایتالیایی مدعی شد رئال مادرید در پیشنهادی بزرگ خواهان جذب پائولو دیبالا در ازای واگذاری کروس یا ایسکو به باشگاه یوونتوس شده است.

به گزارش "ورزش سه"، رسانه ایتالیایی Sport Mediaset مدعی شد به اخباری دست پیدا کرده که نشان می دهد باشگاه رئال مادرید در آستانه ارائه یک پیشنهاد بزرگ به یوونتوس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این پیشنهاد بزرگ و خبرساز نقل و انتقالاتی، رئال مادرید به یوونتوس اعلام کرده که حاضر است برای در اختیار گرفتن پائولو دیبالا با خواسته های یووه کنار بیاید و از جمله یکی از دو ستاره خود تونی کروس یا ایسکو را هم در اختیار باشگاه ایتالیایی بگذارد.

 

بر اساس این گزارش رئال کل ارزش دیبالا را 100 میلیون یورو ارزیابی کرده و قصد دارد بخش عمده آن را با واگذاری کروس یا ایسکو پوشش دهد. البته از سوی دیگر ماجرا بعید به نظر می رسد یوونتوس با از دست دادن پائولو دیبالای آرژانتینی موافق باشد.

 

 

این رسانه می گوید فلورنتینو پرز بعد از حذف رئال از لیگ قهرمانان به این نتیجه رسیده که دیبالا باید هر طور شده به مادرید منتقل شود. اینکه رئال حاضر شود برای بدست آوردن مهاجم آرژانتینی دو ستاره بزرگ خود یعنی کروس یا ایسکو را از دست بدهد در نوع خود جالب توجه است.

 

اما همانطور که گفته شد یوونتوس که این روزها در وضعیت پرمخاطره‌ای قرار دارد بعید است به این پیشنهاد فوراً روی خوش نشان دهد. آنها تازه مربی شان را عوض کرده و پیرلو را به این سمت منصوب کرده اند و از طرف دیگر مطمئن نیستند کریستیانو رونالدو فصل آینده را هم با پیراهن این باشگاه بازی خواهد کرد. از دست دادن پائولو دیبالا در این شرایط به هیچ وجه تصمیم ساده ای برای مدیران بیانکونری نخواهد بود.

 

تونی کروس دیبالا رئال مادرید ایسکو یوونتوس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تونی کروس دیبالا رئال مادرید ایسکو یوونتوس پائولو دیبالا رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۵۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستاورد بزرگ شگفتی‌ساز لالیگا: سهمیه اروپایی

به گزارش "ورزش سه"، خیرونا امشب به یکی از اهداف بزرگش دست پیدا کرد. آن‌ها با نتیجه 4-1 کادیز را شکست داد تا حضور آن‌ها در  رقابت‌های اروپایی فصل آینده تایید شود.

خیرونا بازی را خیلی خوب آغاز کرد و در دقیقه 9 به گل رسید. اریک گارسیا که در محوطه جریمه خیلی خوب جای گیری کرده بود روی سانتر ساویو موفق شد با ضربه سر گل اول را به ثمر برساند.

این گل جریان بازی را به سود ژیرونا رقم زد تا آن‌ها در نیمه اول به یک گل دیگر دست پیدا کنند. در دقیقه 22 ایوان مارتین روی پاس به جلوی گوتیه‌رز در محوطه جریمه فرصت خوبی به دست آورد و با ضربه زمینی پای چپ دومین گل خیرونا را به ثمر رساند.

نیمه اول با برتری خیرونا به پایان رسید و تیم میهمان در 45 دقیقه دوم هم تیم برتر میدان بود اما در دقیقه 72 به گل سوم رسید. گوتیه‌رز در این دقیقه هم موفق ارسال پاس به محوطه جریمه شد که آرتم دووبیک آن را کنترل کرد و سپس با ضربه پای بیرون پای چپ دروازه را باز کرد.

بعد از گل کادیز در دقیقه 81 توسط اسکالانته، خیرونا خیلی زود به این گل واکنش نشان داد و با فرار پورتو به سمت محوطه جریمه موفق شد دروازه‌بان را دریبل زد و دروازه خالی را به راحتی باز کرد.

پایان بازی با این نتیجه به خیرونا اجازه داد 68 امتیازی شود و در رده سوم قرار بگیرد. با امتیازات کسب شده و فاصله 6 هفته مانده تا پایان فصل لالیگا، خیرونا در بدبینانه‌ترین حالت ممکن به لیگ کنفرانس اروپا و خوش بینانه‌ترین حالت ممکن به لیگ قهرمانان اروپا صعود خواهد کرد.

چهار تیم برتر اسپانیا به لیگ قهرمانان، تیم پنجم به لیگ اروپا و تیم ششم هم به لیگ کنفرانس اروپا صعود خواهد کرد. رئال مادرید(78 امتیاز)، بارسلونا(70)، خیرونا(68)، اتلتیکومادرید(61)، اتلتیک بیلبائو(58) و رئال سوسیه‌داد(50) به ترتیب رتبه‌های اول تا ششم لالیگا را در اختیار دارند.

با توجه به اینکه تیم‌های رئال بتیس(48) و والنسیا(47) در رده‌های هفتم و هشتم جای دارند، فاصله امتیازی شکل گرفته بین این دو تیم با خیرونا -حداقل 20 امتیاز در فاصله 6 هفته و 18 امتیاز- شگفتی ساز این فصل لالیگا حداقل در رده ششم قرار می‌گیرد و می‌تواند به لیگ کنفرانس اروپا راه پیدا کند.

دیگر خبرها

  • دو تمدید فوری که رئال مادرید می‌خواهد
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • برتری 1-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل کریم بنزما (لیگ قهرمانان اروپا - 2014/4/23) / فیلم
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم
  • پیروزی رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با گل چیچاریتو (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • رئال با چند ستاره اضافه در ال‌کلاسیکو (عکس)
  • گزارش زنده: بارسلونا ۰ - ۰ رئال مادرید
  • علاقه بایرن مونیخ به فرلاند مندی؛ افزایش احتمال معاوضه بازیکن فرانسوی با آلفونسو دیویس
  • پیانیچ: الگری مقصر نتایج و عملکرد یوونتوس نیست؛ جدایی از رم برایم دردناک بود
  • دستاورد بزرگ شگفتی‌ساز لالیگا: سهمیه اروپایی