Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-25@05:32:52 GMT

هشدار به متقاضیان مسکن مهر پرند!

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۵۳۷۳

به گزارش اکوفارس، وطن خواهی مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پرند ، با بیان اینکه برنامه ای جدی برای تحویل واحدهای مسکن مهر، در شهر پرند در دستور کار خود قرار داده ایم، گفت: اگر کسی بعد از چندین بار دستور و پیگیری واحد مسکونی را تحویل نگیرد و آورده خود را تکمیل نکند، در مرحله اول جا به جا و در مرحله دوم واحد از او پس گرفته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با تاکید بر اینکه از ابتدای ماه آینده این اقدام را در دستور کار خود قرار خواهیم داد، اظهار کرد: حال این موضوع را اعلام می کنیم تا متقاضیان آورده خود را تکمیل کنند.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پرند با اشاره به اینکه دو سیاست را برای تکمیل آورده متقاضیان در دستور کار خود قرار داده ایم گفت: با هماهنگی بانک مسکن اعلام کرده‌ایم، متقاضیانی که آورده خود را تکمیل نکنند، نرخ سود تسهیلات آنان از ۴ درصد به ۱۸ درصد خواهد رسید و این موضوع را بانک مسکن به صورت جدی از ما درخواست کرده است.

وطن خواهی با بیان اینکه این درخواست نیاز به مصوبه مجمع استان دارد و باید در شورای مسکن به تصویب برسد افزود: تا حدود یک ماه و نیم آینده برای متقاضیان مسکن مهر در این بخش فرصت گذاشته‌ایم تا هرچه سریعتر آورده خود را تکمیل کنند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه متقاضیان در همان ابتدا تا ۷۰ درصد از آورده خود را تکمیل کرده و بعد از آن واحد را رها کرده اند و حاضر به تکمیل مبلغ خود نیستند و از سوی دیگر با توجه به آنچه به نرخ تورم در طی چند سال گذشته افزایش یافته و قیمت بسیاری از مصالح ساختمانی هم رشد پیدا کرده است گفت: هم اکنون ارزش آورده آنها از ۷۰ درصد به ۵۵ درصد کاهش یافته است، بنابراین برای اتمام و تکمیل واحد باید هرچه سریعتر آورده خود را تکمیل کنند.

به گفته مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پرند بسیاری از متقاضیان در همان ابتدا پولی را واریز و گمان کرده اند، پس از آن نیازی به تکمیل آورده خود ندارند اما این تصور آنها کاملا اشتباه است و باید هرچه سریعتر آورده خود را تکمیل کنند.

این مقام مسئول در پایان تصریح کرد: ۱۰ هزار واحد مسکن مهر در پرند باقی مانده که از این تعداد ۳ هزار و ۳۲۵ واحد، سوم مرداد ماه به بهره برداری رسید و تاکنون ۷۷ هزار واحد مسکن مهر در پرند به بهره‌برداری رسیده و امیدواریم در آبان ماه پرونده مسکن مهر در پرند بسته شود.

* باشگاه خبرنگاران

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: آورده خود را تکمیل کنند مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۵۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان

شما شهروندان عزیز در مورد عدم پرداخت وام ودیعه مسکن توسط برخی از بانک‌ها، پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید، که پس از بررسی برای پیگیری به سرویس اقتصادی ارجاع داده شد.

 

دغدغه روز/

گلایه متقاضیان از عدم پرداخت وام ودیعه مسکن توسط برخی از بانک‌ها

نتیجه پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مورد عدم پرداخت وام ودیعه مسکن توسط برخی از بانک‌ها، در لینک زیر مشاهده کنید.

تسهیلات ودیعه مسکن به بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی پرداخت شد

مدیرکل دفتر پایش طرح‌های مسکن وزارت راه و شهرسازی از پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن به بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی توسط بانک‌ها خبر داد.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان
  • بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است
  • هشدار راه و شهرسازی استان تهران به متقاضیان مسکن طرح جوانی جمعیت
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل
  • ‌تأیید درخواست متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ممسنی و رستم
  • ‌تأیید درخواست ۲۱۱۱ نفر متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ممسنی و رستم
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان جذب فراگیر کارشناسی ارشد
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد
  • تسهیلات ساخت انگیزه‌ای برای ورود مردم جهت تکمیل آورده‌های نهضت ملی مسکن است