Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید فاضل موسوی، فعال اصلاح طلب و نماینده دوره هشتم مجلس شورای اسلامی در گفتگو با روزنامه زنجیره ای آرمان رسما روحانی و دولتمردان تدبیر و امید را تهدید کرده است که اگر در یک سال باقیمانده از عمر دولت، بدهی خود را با اصلاح طلبان صاف نکنند، در سپهر سياسي ايران ‌جايگاهي نخواهد داشت.

به گزارش جهان نيوز، بخش های مهم اظهارات موسوی را در ادامه خواهید خواند:

*اين واقعيت است به باور من دولت کار را رها کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از نظر من دولت و کابينه يعني دو نفر تصميم‌گيرنده آنها هستند و هيچ‌سنخيتي هم با اصلاح‌طلبان ندارند اين دو نفر در عرصه‌هاي سياسي و فرهنگي هيچ‌جذابيتي براي مردم ندارند. متاسفانه آقاي روحاني هيچ‌برنامه‌اي نداشت.

*در تمام حذف‌هاي بعد از انقلاب يا اسم يا امضاي آقاي روحاني و يا نقش برجسته او پاي کار است ما از دولت روحاني چه توقعي مي‌توانيم داشته باشيم.

*دولت نمي‌تواند کارهاي روزمره خود را انجام بدهد، دولت با اين وضعيت نمي‌تواند کاري از پيش ببرد ولي کاري کرد کارستان و جريان اصلاح طلبي را با ريشه‌اي صد و دويست‌ساله از چشم مردم انداخت.

*حتي در مورد برجام نيز نمي‌توان گفت اين پکيج کار دولت بوده اين حرکت از دولت‌هاي قبلي شروع شده بود و فقط ظرفيت آقاي ظريف در اين جمع نبود و ظريف نيز پرورش يافته دولت روحاني نيست بلکه يکي از نيروهاي اين کشور است که از مدت‌ها پيش با اصلاح‌طلبي در ارتباط جدي بود حتي در مورد ايشان نيز کار را بارها به جايي رساندند که وزير امور خارجه استعفا داد.

*در کل بايد گفت از اين دولت هيچ‌توقعي نمي‌رود. اين تصميم‌ها با در حوزه‌هاي مربوطه خيلي سازگار نيست. حتي يک کارشناس خبره حاضر نيست موضع‌گيري‌ هاي اين طيف را در قالب کار کارشناسي بپذيرد.

*امروز اکثر تصميم‌گيري‌ها در دولت به دونفر بر مي‌گردد، اما دولت به جريان اصلاح‌طلبي بدهکار است و اگر در حد توان خود اين بدهکاري را صاف نکند در سپهر سياسي ايران ‌جايگاهي نخواهد داشت.

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۵۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) کنایه مشاور روحانی به حمله جعلی امروز اسرائیل

حسام الدین آشنا، مشاور رئیس دولت دوازدهم در این توئیت نوشت:

«ظاهراً موشک‌شان حتی یک موش کوچک هم نبوده است.»

tags # اخبار سیاسی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • «وعده صادق» تمام معادلات دشمنان اسلام را به هم ریخت
  • (عکس) کنایه مشاور روحانی به حمله جعلی امروز اسرائیل
  • اوسمار:کاری که باید برای صدرنشینی می کردیم انجام دادیم/ در جام حذفی از تمام نفرات استفاده می کنم
  • کنایه دولتمردان روحانی به فعال شدن مجدد گشت ارشاد
  • واکنش واعظی به ادعای خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف
  • فعال سیاسی اصلاح‌طلب: اقدام اسرائیل نباید بی پاسخ می‌ماند /با هیچ معیاری نمی‌شود از اسرائیل خوشمان بیاید + فیلم
  • واکنش واعظی به ادعایِ خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف /دولت به دنبال انحراف افکار عمومی است
  • علیزاده طباطبایی: امام می‌خواستند ارتش حفظ شود/ آقای روحانی نقش موثری در تصفیه‌ ارتش نداشت/ داخل ارتش سال ۵۸ کاملا به هم ریخته بود
  • مشاور وزیر کشور: معلوم نبود اگر حسن روحانی یا ظریف بودند چه بلایی سرمان می آمد!
  • نامه عجیب خروج ایران از شورای بین المللی موزه ها / امضای مصوبه ‏ای با چشم‌‏های بسته