Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@06:42:54 GMT

آغاز عملیات برچیدن جاده جناح غربی سد نرماب

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۵۴۴۵

آغاز عملیات برچیدن جاده جناح غربی سد نرماب

حسینی گفت: عملیات برچیدن جاده جناح غربی سد نرماب توسط شرکت سپاسد آغاز شده و بزودی خاکریزی این بخش از سد سرعت خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، «سید محسن حسینی» پس از بازدید از سد در دست احداث نرماب در شهرستان مینودشت و جلسه با مشاور و پیمانکار طرح گفت: با همکاری اهالی روستای جنگلده بالا و فرمانداری مینودشت، عملیات برچیدن جاده جناح غربی سد نرماب توسط شرکت سپاسد آغاز شده و بزودی خاکریزی این بخش از سد سرعت خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست شرکت آب منطقه ای گلستان افزود: احداث سایت جدید روستای جنگلده بالا توسط بنیاد مسکن استان شروع شده و خاکبرداری خیابان های اصلی در حال انجام است.

 

وی ادامه داد: با همکاری شورای اسلامی، دهیار و معتمدین روستای جنگلده بالا، جانمایی ۲۰۰ واحد مسکونی به نام تمامی خانوارها انجام شده و ساخت فاز اول واحدهای مسکونی نیز در آینده نزدیک آغاز می شود.

 

حسینی تصریح کرد: در راستای آسایش مردم این روستا، جاده میان بر برای نزدیک شدن مسیر موقت تردد مردم در حال احداث است و پیشرفت مناسبی دارد و تا اتمام آن ، چند خودرو کرایه متعلق به اهالی روستا، با اخذ هزینه از شرکت آب منطقه ای، نسبت به ایاب و ذهاب رایگان مردم اقدام می کنند.

 

سرپرست شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: اجرای آسفالت معابر و احداث مسجد جنگلده پایین نیز در حال انجام است و در موعد مقرر به اتمام خواهد رسید.

 

وی اعتبار سال ۱۳۹۹ سد نرماب را در پیوست قانون بودجه، ۱۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: ۱۰۰ میلیارد تومان دیگر نیز با موافقت وزارت نیرو در حال پیگیری است و امیدواریم به لطف خداوند تا اردیبهشت سال ۱۴۰۰ آبگیری اولیه سد آغاز شود.

 

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: تکمیل سد نرماب سد نرماب شرکت آب منطقه ای سد نرماب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۵۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات لایروبی رودخانه‌های رشت

محمدباقر دانش، معاون خدمات شهری شهرداری رشت از آغاز لایروبی ۳ مسیر از رودخانه‌های زرجوب و گوهررود در مناطق مختلف این شهر خبر داد.

او گفت: با آغاز لایروبی مسیر‌های ۲ رودخانه گوهررود و زرجوب در شهر رشت، لایروبی مسیر این رودخانه‌ها در منطقه یک خیابان شهدای گمنام تا سیاه اسطلخ، منطقه ۳ خیابان تختی تا پل بوسار و منطقه ۴ سیاه اسطلخ تا چمارسرا در دست انجام است.

معاون شهرداری رشت هدف از اجرای عملیات لایروبی این رودخانه‌ها را برطرف سازی بوی نامطبوع و شیوع آلودگی‌های احتمالی در فصل گرما اعلام کرد.

به گفته دانش، بر اساس برنامه ریزی لایروبی رودخانه‌های شهر رشت تا ۲ ماه آینده و قبل از شروع فصل تابستان به پایان خواهد رسید.

او افزود: همه فاضلاب‌های خانگی شهر رشت به رودخانه‌های زرجوب و گوهررود سرازیر می‌شود.

رودخانه زرجوب و گوهررود که از رشته کوه‌های البرز سرچشمه می‌گیرند، از شهرستان شفت وارد گیلان شده و در مسیر خود به ترتیب از مناطق هندخاله و پیربازار رشت به سمت مرداب انزلی روانه می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • احداث ۳۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر آغاز شد
  • عملیات آبرسانی به تنها روستای محروم از شبکه آب در باخرز خراسان رضوی آغاز شد
  • آغاز عملیات لایروبی رودخانه‌های رشت
  • نیاز ۱۵۰۰ میلیارد ریالی برای تکمیل جاده بیرجند - قاین
  • عملیات اجرایی ساخت مسکن کارکنان سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ۱۸ واحدی مسکن ویژه اقشار کم درآمد در شفت
  • جابه جایی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری آذربایجان غربی
  • آغاز اجرای پروژه عمرانی در جاده کرج_چالوس/ سفر به مازندران از مسیرهای جایگزین ممکن است
  • ادعای رسانه عبری: احداث شهرک‌ها در نوار غزه آغاز شده است
  • آغاز عملیات بهسازی و روکش آسفالت محور‌های استان همدان