Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین با بیان اینکه پروژه باغ موزه دفاع مقدس قزوین فاز به فاز ساخته می‌شود گفت: فاز نخست این پروژه تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید. - اخبار استانها -

علی فرخزاد در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در قزوین اظهار داشت: پروژه باغ موزه دفاع مقدس قزوین یکی از پروژه‌های بزرگ فرهنگی در استان شمرده می‌شود که به منظور زنده نگهداشتن یاد شهدا و همچنین حفظ دستاوردهای دفاع مقدس اجرایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه موضوعات مختلف فرهنگی در این زمینه پیش بینی شده است، خاطرنشان کرد: تلاش شده تا با کمترین هزینه و استفاده از ادوات جنگی که از دوران دفاع مقدس باقی مانده محیطی جذاب را برای بازدیدکنندگان فراهم کنیم.

فرخزاد تصریح کرد: فاز نخست این پروژه با مشارکت شهرداری قزوین، راه و شهرسازی، استانداری و بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس اجرایی شده و تا کنون نیز 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: پیش از این، مساحت این پروژه تنها 4 هکتار بود در حالی که طبق دستور استاندار مساحت این پروژه به 9 هکتار افزایش یافت این در حالی است که راه و شهرسازی نیز اعتباراتی را برای پیشبرد این عملیات اجرایی تخصیص داده است.

ایرادات نخبگان قزوینی بر "لایحه قانون مالیات بر خانه‌های خالی" / ‌نمایندگان ایرادات را اصلاح کنند+ فیلمافتتاح 300 پروژه عمرانی در دستور کار بسیج سازندگی استان قزوین قرار گرفت

وی خاطرنشان کرد: بودجه این پروژه باید از سوی بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس تهران تامین شود در حالی که تا کنون مبلغی برای این عملیات اجرایی واریز نشده و تنها مبالغی توسط دستگاه‌های شهرداری و راه و شهرسازی تامین شده است.

فرخزاد عنوان کرد: نزدیک به 100 میلیارد ریال اعتبار برای انجام این عملیات اجرایی در استان موجود است که با بخشی از این رقم تعدادی از ساختما‌ن‌های اداری این مجموعه ساخته شده و مابقی بودجه نیز به مرور تا پایان سال هزینه می‌شود.

معاون عمرانی استاندار گفت: اشتغالزایی هدف اصلی این پروژه نیست زیرا این عملیات اجرایی یک پروژه فرهنگی به شمار می‌رود و تلاش می‌شود تا با اجرای آن فرهنگ غنی ایثار و شهادت بیش از پیش زنده نگه داشته شود.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه در کنار پارک فدک قرار دارد و با توجه به قرارگیری آن در مجاورت اتوبان، می‌تواند در جذب گردشگر به استان قزوین کمک شایانی نماید.

فرخزاد عنوان کرد: پروژه باغ موزه دفاع مقدس قزوین می‌تواند در رونق اقتصادی و ارتقای فرهنگ در حوزه دفاع مقدس در استان نیز نقش مهمی را ایفا کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: تلاش شده تا در نقشه‌های فاز دوم این پروژه از معماری اصیل ایرانی اسلامی در ساخت بناها استفاده شود.

انتهای پیام/ت

R7541/P/S6,63/CT1 واژه های کاربردی مرتبط شهدای دفاع مقدس استانداری قزوین بیشتر بخوانید... افتتاح ۳۰۰ پروژه عمرانی در دستور کار بسیج سازندگی استان قزوین قرار گرفت ایرادات نخبگان قزوینی بر "لایحه قانون مالیات بر خانه‌های خالی" / ‌نمایندگان ایرادات را اصلاح کنند+ فیلم قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... افتتاح ۳۰۰ پروژه عمرانی در دستور کار بسیج سازندگی استان قزوین قرار گرفت ایرادات نخبگان قزوینی بر "لایحه قانون مالیات بر خانه‌های خالی" / ‌نمایندگان ایرادات را اصلاح کنند+ فیلم واژه های کاربردی مرتبط شهدای دفاع مقدس استانداری قزوین پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ برداشت طلای سبز در بخش توکهور‌ از دریچه دوربین تسنیم ۲ اختصاصی|ساخت چند‌ برنامه فاخر در سالگرد شهادت شهید سلیمانی/‌ منظومه "حاج قاسم"‌ چاپ می‌شود ۳ روایت تسنیم از مشکلات شهرک حسن‌آباد نوش‌آباد کاشان/ ساکنان بعد از ۱۵ سال رنگ آسفالت را به خود ندیدند ۴ عضو کمیسیون بودجه مجلس: مردم منتظر اقدامات عملیاتی و جلوگیری از رشد روزافزون قیمت‌ها هستند ۵ گزارش| غفلت مسئولان از جاده‌های مرگ در سراوان؛ عدم تخصیص اعتبارات مانع اصلی پیشرفت پروژه‌هاست+ تصاویر ۶ مراسم‌های ویژه خراسان جنوبی در ماه محرم امسال برگزار نمی‌شود ۷ «خام‌فروشی» آفت اصلی زعفران / حمایت از زعفران‌کاران خراسان رضوی افزایش می‌یابد ۸ نایب رئیس مجلس: تمام کمیسیون‌های مجلس ‌"معیشت و اقتصاد" مردم را ویژه پیگیری می‌کنند+ فیلم مهمترین اخبار استانها سخنگوی وزارت خارجه در گفت‌وگو با تسنیم: به‌جای‌ تصدی‌گری دیپلماسی اقتصادی را فعال کردیم/ به آفریقا و آمریکای لاتین نگاه ویژه داریم اختصاصی|ساخت چند‌ برنامه فاخر در سالگرد شهادت شهید سلیمانی/‌ منظومه "حاج قاسم"‌ چاپ می‌شود نایب رئیس مجلس: تمام کمیسیون‌های مجلس ‌"معیشت و اقتصاد" مردم را ویژه پیگیری می‌کنند+ فیلم رعایت مو به موی پروتکل‌های بهداشتی در حرم رضوی/صفوف نماز با رعایت فاصله‌ها شکل می‌گیرد مهمترین اخبار تسنیم سخنگوی وزارت خارجه در گفت‌وگو با تسنیم: به‌جای‌ تصدی‌گری دیپلماسی اقتصادی را فعال کردیم/ به آفریقا و آمریکای لاتین نگاه ویژه داریم اعلان جنگ قبایل علیه آمریکایی‌ها؛ تاکید بر آزادی سوریه از لوث اشغالگران و مزدورانشان آغاز دخالت آشکار آمریکا در امور لبنان پس از انجام ماموریت ماکرون سخنگوی هیئت رئیسه مجلس در گفت‌وگو با تسنیم: تأمین کالاهای اساسی مردم در اولویت مجلس قرار گرفت ادامه نقض قطعنامه ۱۷۰۱/ تجاوز مجدد رژیم صهیونیستی به حریم هوایی و دریایی لبنان درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهدای دفاع مقدس استانداری قزوین شهدای دفاع مقدس استانداری قزوین عملیات اجرایی عمرانی استاندار پروژه باغ موزه گفت وگو استان قزوین دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۵۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از پست ۶۳ کیلو ولت تاریخانه دامغان

آیین بهره برداری از پست ۶۳/۲۰ کیلو ولت تاریخانه شهرستان دامغان با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه و مسئولان شهرستانی برگزار شد. - اخبار استانها -

رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در دامغان، اظهار داشت: پروژه پست برق 63/20 کیلو ولت تاریخانه شهرستان دامغان همزمان با دور دوم سفر ریاست جمهور به استان سمنان با حضور داود منظور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه،مسئولان استانی و شهرستانی با اعتبار 125 میلیارد تومان رسما به بهره‌برداری رسید.

مجید وفایی گفت: تأمین برق پایدار، مستقل و مطمئن جهت مصارف صنعتی، ایجاد ظرفیت و زیر ساخت جدید برق‌رسانی به مشترکین جدید صنعتی از قبیل تأمین برق صنایع جدید و کارگاه‌های صنعتی از دستاوردهای احداث این پست برق است.

وی با بیان اینکه چندین پروژه زیرساختی شرکت برق منطقه‌ای سمنان هم همزمان با سفر رئیس جمهور و وزیر نیرو به استان سمنان افتتاح می‌شود گفت: چهار پروژه با اعتبار بالغ بر 368 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: یکی از این پروژه‌های زیرساختی احداث پست 63 کیلومتر ولت تاریخانه دامغان با اعتبار 125 میلیارد تومان و سه پروژه حیاتی و زیرساختی میامی است که به بهره‌برداری می‌رسد.

گفتنی است، قابلیت اطمینان شبکه فوق توزیع در شهرستان دامغان، بهبود پارامترهای کیفی برق و پروفیل ولتاژ شبکه، کاهش تلفات برق، افزایش قابلیت مانور و کاهش خاموشی‌ها از دیگر اهداف احداث پست 63 کیلو ولت تاریخانه شهرستان دامغان عنوان شده است.

انتهای پیام/362/

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری پروژه‌های عمرانی گلستان با اعتبار ۱۶ هزار میلیارد تومان
  • برگزاری جلسه باشگاه کتابخوانی جوانی جمعیت خانه نسا
  • مجموعه‌ای فرهنگی با رنگ و بوی دفاع مقدس در یزد
  • انتشار صد عنوان کتاب در مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس
  • بررسی روند ساخت یادمان شهدا و موزه دفاع مقدس در خوی
  • بهره‌برداری از پست ۶۳ کیلو ولت تاریخانه دامغان
  • به زودی پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی را جشن می‌گیریم
  • بهره برداری از شبستان امامزاده عبدالله به زودی
  • بهره برداری از عملیات تعریض مرحله نخست پل فلاورجان تا پایان سال
  • بهره‌برداری از مخزن‌ ذخیره ۱۰هزارمترمکعبی آب آشامیدنی شهر مهرگان