Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@03:31:21 GMT

پولادگر: اختلافی بین خانواده تکواندو و کشتی نیست

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۵۵۲۳

پولادگر: اختلافی بین خانواده تکواندو و کشتی نیست

«سیدمحمد پولادگر» روز دوشنبه در گفت‌و گو با ایرنا خاطرنشان کرد: صلاح نیست کسی وارد این مسائل شود چون کمیسیون ورزشکاران نقش پررنگی در پیشبرد اهداف ورزش کشور دارد. قهرمانانی که در این کمیسیون حضور دارند نماینده تمام قهرمانان از تمامی رشته‌ها هستند و بحث رشته خاصی نباید مطرح باشد. مطمئن باشید هیچ اختلافی بین کشتی و تکواندو وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین در خصوص اینکه امیدواری به برگزاری المپیک توکیو بیشتر شده است؛ اظهار داشت: اگر کمیته بین‌المللی المپیک IOC و ژاپن به عنوان کشور میزبان اراده‌ای به برگزاری بازی‌ها داشته باشند، امکان برگزاری با کنترل شرایط ورزشکاران و سایر حاضرین، وجود دارد.

پولادگر ادامه داد: اخباری که در یک ماه اخیر از سوی کمیته بین‌المللی المپیک و ژاپن منتشر شده، مثبت بوده و ما را به برگزاری این رویداد بزرگ امیدوار می‌کند. هرچند که المپیک ۲۰۲۲ جوانان لغو شد اما امیدوارم المپیک توکیو برگزار شود تا زحمات فدراسیون‌ها، مربیان و ورزشکاران به هدر نرود.

رییس فدراسیون تکواندو در پاسخ به این سووال که آیا مسابقات تکواندوی نوجوانان جهان در بلغارستان لغو شده است، گفت: ماه گذشته یک نظرسنجی از تمام کشورها در خصوص مشکلات و همچنین اینکه مسابقات برگزار شود یا خیر صورت گرفت که من فکر می‌کنم این حرکت یک مقدمه برای تعویق یا لغو کلی مسابقات نوجوانان جهان است. در حال حاضر کشورهای اروپایی نسبت به ورود افراد از کشورهای دیگر بسیار سختگیر شده‌اند و بعید است این رقابت‌ها برگزار شود، اما هنوز چیزی نهایی نشده است.

وی همچنین در مورد راه‌اندازی اپلیکیشن اختصاصی تکواند، توضیح داد: پیش از شیوع کرونا در نظر داشتیم تا ارائه خدمات به جامعه تکواندو سهل و ساده باشد و شیوع ویروس کرونا به این طرح ما سرعت بخشید. در راستای سیاست سرعت بخشیدن و بالا رفتن کیفیت خدمات خود به جامعه بزرگ تکواندو، اپلیکشن تکواندو را راه‌اندازی کردیم.

پولادگر افزود: به طور قطع این اپلیکیشن در شروع کار به بلوغ نرسیده و هنوز جای کار دارد و رفته رفته با کمک کسانی که از این برنامه استفاده می‌کنند، نواقص برطرف می‌شود و خانواده بزرگ تکواندو از این اپلیکیشن به راحتی استفاده خواهد کرد.

رییس فدراسیون تکواندو در واکنش به این که آیا راه‌اندازی این اپلیکیشن راهی برای جذب حامیان مالی و درآمد است، تصریح کرد: به طور قطع در بلند مدت می‌تواند در بخش مالی کمک‌هایی به فدراسیون داشته باشد اما اولین و مهمترین هدف ما سرویس دهی به جامعه تکواندو است و الان روی موضوع درآمدزایی حسابی باز نمی‌کنیم.

برچسب‌ها ویروس کرونا کمیته ملی المپیک کشتی فدراسیون تکواندو المپیک توکیو پروندهٔ خبری رقابت های ورزشی در روزهای کرونایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کمیته ملی المپیک کشتی فدراسیون تکواندو المپیک توکیو ویروس کرونا کمیته ملی المپیک کشتی فدراسیون تکواندو المپیک توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۵۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باخت تیلور بار روانی را از تیم ملی کشتی کم کرد

دارنده مدال برنز بازی‌های المپیک ۲۰۰۸ پکن و مدیر فنی تیم کشتی آزاد مازندران گفت: شکست بروکس دور از ذهن نخواهد بود و ضمن آنکه شکست تیلور بار روانی را از تیم ملی کشتی کشورمان برداشت.

به گزارش مشرق، سیدمراد محمدی در خصوص مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا اظهار داشت: این پیکارها در حالی برگزار شد که مهم‌ترین اتفاق آن مربوط به مبارزه وزن ۸۶ کیلوگرم بود که آرون بروکس جوان توانست در ۲ مبارزه دیوید تیلور را شکست دهد. به طور قطع مشخص شدن ترکیب تیم کشتی آزاد آمریکا تا حدودی به نفع کشتی‌گیران ما در المپیک پاریس خواهد شد چرا که بار روانی زیادی را از دوش ملی‌پوشان ما برداشته است. البته نباید از این موضوع غافل شد که این نفرات جوان می‌توانند تهدید جدی در المپیک نه تنها برای ملی‌پوشان کشورمان بلکه برای سایر مدعیان باشند.

وی این راهم گفت: شکست بروکس دور از ذهن نخواهد بود چرا که اکنون بار روانی به دلیل غیبت تیلور از کشتی کشورمان برداشته شد. پیروزی مقابل این حریف آمریکایی به طور قطع به تفکر و آنالیز دقیق کادر فنی تیم ملی بازمی‌گردد. مهم‌ترین اتفاقی که رخ داد مربوط به تغییر نفرات جوانی بود که به جای بزرگانی از جمله جی‌دن کاکس، توماس گیلمان و جردن باروز انتخاب شدند. البته کایل اسنایدر و کایل دیک نیز از نفرات باتجربه آمریکا در المپیک به حساب‌می‌آیند که می‌توانند در پاریس رقبای خود را به چالش بکشند.

دارنده مدال طلای پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی سال ۲۰۰۶ جهان در گوانگژو چین ادامه داد: حضور تیلور بار روانی زیادی را به کشتی ما تحمیل می‌کرد. تیلور به دلیل آمادگی خوب بدنی، شرایط را برای نماینده کشورمان طی این سال‌ها سخت کرده بود و همه رقبای او از جمله یزدانی، فشار و استرس زیادی مقابل او متحمل می‌شدند.

دارنده طلای بازی‌های آسیایی ۲۰۰۶ دوحه همچنین در خصوص بازگشت کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد به روی تشک، گفت: حسن یزدانی با نظر پزشکان ۱۵ اردیبهشت ماه به روی تشک بازخواهد گشت و پس از آن سرمربی و کادر فنی در خصوص او تصمیم‌گیری خواهند کرد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • دبیر: کشتی در المپیک یک طلا بگیرد شاهکار کرده است
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • برزگر: به‌راحتی می‌شد تیلور را شکست داد 
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • چشم کاروان ایران در المپیک به عملکرد گوش شکسته‌ها
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • باخت تیلور بار روانی را از تیم ملی کشتی کم کرد
  • برگزاری لیگ سراسری کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • با حسن یزدانی چه کنیم؟