Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سومین تقابل فصل استقلال و سپاهان و دومین تقابل مجیدی و قلعه نویی به یکی از حساس ترین و شاید جنجالی ترین دیدارهای دو تیم تبدیل شده است. استقلال و سپاهان که هر دو فصل را به امید قهرمانی آغاز کردند، با نتایج سینوسی که در طول فصل گرفتند از این هدف خود دور شدند تا با واگذاری قهرمانی به پرسپولیس، این دو تیم تنها برای قهرمانی در جام حذفی شانس داشته باشند و بر حسب قرعه، آنها باید در مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات به مصاف هم بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج دو تیم به خصوص در نیم فصل دوم باعث شد تا قلعه نویی و مجیدی مربیان آنها از جایگاه چندان مستحکمی روی نیمکت های داغ برخوردار نباشند. در حالی که پیش از این گفته می‌شد این دیدار می‌تواند رقابت دو سرمربی برای نیمکت فصل آینده آبی پوشان باشد، اما نتایج و شرایط آنها نشان می‌دهد چه بسا رقابت امشب قلعه نویی کهنه کار و پر افتخار و مجیدی جوان و آینده دار، بیشتر برای بقا باشد. چرا که شکست هر یک از دو تیم ممکن است تبعاتی چون جدایی مربی شکست خورده پیش از اتمام فصل داشته باشد.

سپاهان که فصل را با قلعه نویی خیلی خوب آغاز کرد، بعد از عدم حضور مقابل پرسپولیس در نیم فصل دوم و فاصله افتادن امتیاز این تیم با صدر جدول، در سراشیبی قرار گرفت و بعد از آغاز دوباره مسابقات پس از تعطیلات طولانی کرونایی، آنها نتایج خوبی نگرفتند تا تیمی که مدعی شماره یک قهرمانی بود، در پایان هفته بیست و هشتم با ۴۵ امتیاز در جایگاه پنجم قرار گرفته و حتی برای نایب قهرمانی هم شانس چندان بالایی نداشته باشد.

آبی پوشان در لیگ برتر شرایطی به مراتب بهتر از سپاهان دارند. آنها تا پایان هفته بیست و هشتم با ۴۹ امتیاز در رده دوم قرار دارند و از شانس خوبی برای نایب قهرمانی برخوردارند. با این وجود هواداران این تیم تشنه جام هستند و حذف از جام حذفی و از دست رفتن تنها شانس آنها برای دریافت جام، می تواند منجر به تبعات ناخوشایندی برای نیمکت این تیم شود.

دیدار استقلال و سپاهان که پیش از این گفته می‌شد می‌تواند میدانی برای رقابت بین قلعه نویی و مجیدی برای نشستن روی نیمکت استقلال در فصل آینده باشد، امشب بیشتر به میدانی برای رقابت جهت بقا در تیم های خود تبدیل شده است.

این بازی از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در ورزشگاه آزادی آغاز می شود. 

کد خبر 4994678

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال سپاهان اصفهان جام حذفی لیگ برتر فوتبال ایران امیر قلعه نویی فرهاد مجیدی تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال سپاهان اصفهان ویروس کرونا فوتسال مهدی طارمی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان والیبال باشگاه پرسپولیس وزارت ورزش و جوانان تیم ملی فوتسال ایران لیگ برتر فوتسال تکواندو قلعه نویی دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۵۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ مثبت ۲مربی سرشناس به قلعه نویی

امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی که در ترکیه به سر می‌برد، با وینچنزو مونتلا، سرمربی ایتالیایی تیم ملی ترکیه ملاقات کرد. در این دیدار موضوع برگزاری بازی دوستانه تیم‌های ملی ایران و ترکیه پیشنهاد شد که این پیشنهاد با استقبال مونتلا روبه‌رو شد. این درحالی است که تقویم تیم ملی در فیفادی سال جاری به بازی‌های رسمی این تیم در مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶ اختصاص پیدا کرده و فرصتی برای شاگردان قلعه‌نویی برای برگزاری دیدارهای تدارکاتی باقی نمی‌ماند.

بر همین اساس قرار است دیدار دو تیم ملی ایران و ترکیه بعد از هماهنگی فدراسیون‌های فوتبال دو کشور به احتمال بسیار زیاد در سال ۱۴۰۴ برگزار شود. این درحالی است که پیش از این نیز امیر قلعه‌نویی در سفر به عربستان در دیدار با همتای خود مانچینی برای برگزاری دیدار با سعودی‌ها برای سال ۱۴۰۴ توافق کرده بود. همچنین درباره سرنوشت همکاری افشین قطبی با تیم ملی قرار است پس از بازگشت قلعه‌نویی از ترکیه، در این مورد تصمیم‌گیری لازم و نهایی به عمل بیاید. قلعه‌نویی اوایل هفته آینده به تهران باز خواهد گشت.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • پاسخ مثبت ۲ مربی سرشناس به قلعه نویی
  • پاسخ مثبت ۲مربی سرشناس به قلعه نویی
  • مایلی‌کهن: مشکلی با زندان رفتن ندارم!
  • دیدار دوستانه تیم ملی ایران با ترکیه
  • درخشان: هم استقلال شانس قهرمانی دارد، هم پرسپولیس؛ هر تیم به دنبال تخریب دیگری است
  • آخرین شانس پرسپولیس برای قهرمانی ۷۰ امتیازی
  • سپاهان به کورس قهرمانی بازمی‌گردد/شانس قهرمانی استقلال بالاتر است
  • این بازیکن برای حضور در تیم ملی تغییر چهره داد!
  • تغییر و تحول ناگهانی در کادر مربیگری مورایس!
  • قطبی: نمی‌توانم جزئیات همکاری با قلعه‌نویی را اعلام کنم