Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-25@18:00:32 GMT

هدیه ویژه همراه اول به خبرنگاران

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۵۵۳۸

هدیه ویژه همراه اول به خبرنگاران

همراه اول اعلام کرد به مناسبت «روز خبرنگار»، بصورت مجزا یک بسته اینترنت ۲۰۰ گیگابایتی به اصحاب رسانه هدیه می دهد.

اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران ضمن تبریک روز خبرنگار اعلام کرد: هر چند با تصمیم مسؤولان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات توفیق تقدیم هدیه روز خبرنگار صرفاً نصیب یکی از اپراتورهای تلفن همراه شد؛ اما همراه اول در نظر دارد به مناسبت روز خبرنگار و بیست و ششمین سالروز عرضه اولین سیم کارت در ایران توسط این اپراتور، همچون سال گذشته یک هدیه ویژه اینترنتی مطابق با لیست قبلی مورد تأیید معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به اصحاب رسانه هدیه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت ارتباطات سیار ایران، امسال نیز برای تکریم قشر زحمتکش و کوشای خبرنگار، بسته اینترنت ویژه یک ساله با حجم ۲۰۰ گیگابایت در نظر گرفته است.

بسته مذکور برای کلیه شماره های خبرنگارانی که سال گذشته بسته اینترنتی را دریافت کرده اند، حداکثر ظرف مدت ۷۲ ساعت آتی فعال می‌شود.

همراه اول پیشاپیش از کلیه خبرنگارانی که دسترسی به شماره ایشان برای این اپراتور مقدور نبوده عذرخواهی کرده است.

همراه اول با واگذاری بیش از ۹۲ میلیون سیم‌کارت در کشور، بالاترین سهم بازار را در اختیار دارد و سرویس‌های آن در تمامی شهرها و روستاهای کشور با ۹۶.۹ درصد پوشش جمعیتی برقرار است.

لینک کوتاه: asriran.com/0036wg

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: همراه اول اینترنت روز خبرنگار همراه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۵۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همچنان ۱۰۱ راه روستایی جنوب سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است

مجید محبی با بیان اینکه بیشترین بارندگی با ۲۷۰ میلی متر در زرآباد سیستان و بلوچستان گزارش شد، گفت: در حال حاضر سه هزار نیروی امدادی، خدماتی و انتظامی در قالب ۷۰۶ تیم عملیاتی به همراه ۷۴۵ دستگاه ماشین آلات در حال کمک رسانی در مناطق درگیر سیلاب استان هستند.

وی ادامه داد: در این راستا از مجموع ۳۲۹ راه روستایی بسته شدن ناشی از سیلاب در جنوب سیستان و بلوچستان با تلاش دستگاه‌های خدمات رسان تاکنون ۲۲۸ مسیر بازگشایی شده است.

مدیرکل ستاد بحران سیستان و بلوچستان گفت: تمام تلاش ما بر آن است تا ارتباط در مسیر‌های ارتباطی جنوب استان به منظور انجام خدمات امدادی برقرار شود.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان با اشاره به صدور هشدار هواشناسی سطح نارنجی جوی توسط این اداره‌کل، از تشدید فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری محلی در این استان خبر داد.

محسن حیدری اظهار کرد: فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری‌های محلی (پیرو هشدار سطح زرد شماره پنج) در سیستان و بلوچستان تشدید می‌شود.

وی عنوان کرد: از بعدازظهر سه شنبه تا شب پنجشنبه (چهارم تا ششم اردیبهشت)، برای شهرستان‌های زاهدان، تفتان، خاش، میرجاوه، لاشار، دلگان، ایرانشهر، سرباز، سراوان، گلشن، مهرستان، سیب و سوران، بمپور، راسک، قصرقند، ارتفاعات جنوب غرب به ویژه شهرستان‌های فنوج، نیکشهر و ارتفاعات شمالی سواحل در برخی نقاط رخداد رگبار و رعد و برق شدید و بارش تگرگ و تند باد شدید موقتی به ویژه در ساعت بعد ظهر و شب پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان به شهروندان توصیه کرد؛ کوهنوردان از فعالیت‌های کوهنوردی پرهیز و از اسکان و تردد در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی در زمان بارندگی خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • برای رفع موانع حقوقی و قانونی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی باید برنامه جمعی داشت
  • ابر دولت در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود
  • حضور همراه اول در بزرگترین نمایشگاه فناوری ترکیه
  • ابر دولت در مرکز داده پیام راه‌اندازی می‌شود
  • «ابر دولت» در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود
  • منطقه پیام، از اولویت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • برقراری اینترنت پرسرعت همراه در مسجد شکر طبس
  • شب شعر «به یاد کمال» با حضور شاعران کشوری در منطقه ۳ اصفهان
  • همچنان ۱۰۱ راه روستایی جنوب سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است
  • پیش‌بینی وقوع تندباد لحظه‌ای و گرد و خاک محلی در خوزستان