Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از فارس، امیرعباس شهبازی در تشریح این خبر گفت: ظهر یکشنبه ۱۹ مرداد با اعلام یک فقره درگیری مسلحانه در روستای مرکز گرم شهرستان اندیمشک به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام شدند. پس از حضور پلیس در محل و بررسی موضوع مشخص شد این درگیری بین دو طایفه رخ داده که بر اثر آن سه مرد میانسال بر اثر شلیک با سلاح گرم جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این عملیات ۶ نفر دستگیر شدند و یک قبضه سلاح گرم کلاشینکف به همراه ۲۰ عدد فشنگ جنگی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اندیمشک در استان خوزستان در پایان گفت: با حضور پلیس در محل آرامش برقرار شده و تحقیقات پلیس برای دستگیری عاملان درگیری ادامه دارد.

کد خبر 538875 برچسب‌ها روستا استان خوزستان حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: روستا روستا استان خوزستان حوادث ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۵۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در دلفان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فرمانده انتظامی دلفان گفت: در پی اخبار واصله از سوی مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک فقره نزاع دسته جمعی در یکی از روستا‌های تابعه؛ بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس دلفان قرار گرفت.

سرهنگ نجفعلی بارانی بیرانوند افزود: مأموران انتظامی پاسگاه میربگ جنوبی با اشرف اطلاعاتی و اقدامات طی یک عملیات موفق به دستگیری ۶ نفر در این رابطه شده و آن‌ها را به یگان انتظامی منتقل و پس از تشکیل پرونده متهمان به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ بارانی بیرانوند در پایان تأکید کرد: پلیس به عنوان حافظ جان، مال و ناموس مردم به هیچ وجه اجازه جولان و قدرت نمایی را به افراد شرور و قانون شکن نخواهد داد و با این گونه افراد به شدت برخورد خواهد شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان
  • دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در دلفان
  • بازداشت عاملان جنایت در برج ۲۰ طبقه مسکونی
  • اختلاف‌شخصی در مهاباد ۳ کشته و زخمی برجا گذاشت
  • دستگیری عاملان تیراندازی در جاده سیرجان _ بردسیر
  • دستگیری عاملان تیراندازی با سلاح کلت کمری
  • بازداشت عاملان درگیری و تیراندازی در غرب تهران
  • عاملان تیراندازی در غرب تهران دستگیر شدند
  • عاملان تیراندازی در بردسیر، ظرف ۲ ساعت دستگیر شدند
  • دستگیری عاملان نزاع و درگیری مسلحانه در بم