Web Analytics Made Easy - Statcounter

تازه‌ترین آلبوم فریدون شهبازیان آهنگساز و رهبر ارکستر شناخته شده کشورمان با عنوان «وقتی برگشتم» مشتمل برچند موسیقی فیلم از این هنرمند در دسترس مخاطبان قرار گرفت.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، «وقتی برگشتم» عنوان تازه‌ترین آلبوم فریدون شهبازیان آهنگساز و رهبر ارکستر شناخته شده کشورمان است که طی روز‌های اخیر به همت ماهور موسائیان در بازار موسیقی منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



«گلچهره (قطعه ۱ تا ۶)»، «فرزندچهارم (قطعات ۷ تا ۱۹)» و «وقتی برگشتم (قطعات ۲۰ تا ۲۸)» عنوان آثاری هستند که طی سال‌های اخیر به کارگردانی وحید موساییان و آهنگسازی فریدون شهبازیان به نمایش درآمده‌اند.

علی جعفری پویان، نیما زاهدی، امین غفاری، تینا جامه گرمی، سهراب برهمندی، میثم مروستی، کریم قربانی، مرحوم علیرضا خورشیدفر، رضا آبایی، ناصر رحیمی، فرشید حفظی فرد، مسعود تاجیک، حسین پورمعین، هومن نامداری، پریچهر خواجه، فیروز ویسانلو، جابراطاعتی، آلوین آوانسیان گروه نوازندگان این آلبوم هستند. این در حالی است بهراد جوانبخت طراح گرافیک، محمد پورراد مجری طرح، مهدی سالک اردستانی، حمید عسگری، یاسین فلاح پور صدابرداران، ماهور موساییان عکس و نیما جوان مدیر اجرایی عوامل آلبوم «وقتی برگشتم» را تشکیل می‌دهند، که در استودیو «پژواک» ضبط شده است.

فریدون شهبازیان که چندی پیش از سمت مدیریت هنری و رهبری دائم ارکستر ملی ایران کناره‌گیری کرد ضمن ساخت موسیقی متن بیش از ۴۰ فیلم سینمایی از کارگردانان شاخص سینمای کشورمان تاکنون آلبوم‌های متعددی را در عرصه موسیقی به مخاطبان ارائه کرده است که از آن جمله می‌توان به «جام تهی» با صدای محمدرضا شجریان، «شبانگاهان» با صدای عبدالحسین مختاباد، «چرخ گردون» با صدای علی اصغر شاه‌زیدی، «سروش آسمانی» با صدای علی اصغر شاه‌زیدی، «رباعیات خیام» با صدای مرحوم احمد شاملو، «کاشفان فروتن شوکران» با صدای مرحوم احمد شاملو، «بشنو ازنی» با صدای شهرام ناظری و «گریز» با صدای نادر گلچین اشاره کرد.

آلبوم «وقتی برگشتم» به صاحب امتیازی ماهور موساییان با مجوز شماره ۱۸۰۶-۹۸ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طی روز‌های گذشته منتشر شده است.

آلبوم «شیر سنگی» نیز عنوان اثر دیگری است که از فریدون شهبازیان در بازار موسیقی منتشر شده است.

این مجموعه شامل بیست قطعه بی‌کلام و دو قطعه باکلام از موسیقی فیلم «شیر سنگی» به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی است. خوانندگی دو قطعه باکلام را تورج زاهدی بر عهده داشته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: گروه ارکستر انتشار آلبوم موسیقی فریدون شهبازیان آلبوم موسیقی فریدون شهبازیان فریدون شهبازیان وقتی برگشتم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۵۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فریدون عباسی نماینده مجلس : مراقبت امنیتی مان را بیشتر کنیم تا از نفوذی ها ضربه نخوریم

نماینده مردم کازرون در مجلس گفت: اگر به گذشته نگاه کنیم اینطور بوده که هر وقت ما دست برتر را داریم طرف مقابل هم اقداماتی را سامان می‌دهد، این رژیم در داخل نفوذی دارد، یا اقدام به ایجاد انفجار می‌کند یا دست به ترور می‌زند در نتیجه ما باید در داخل مراقبت امنیتی‌مان را بیشتر کنیم که از نفوذی‌ها ضربه نخوریم.   به گزارش ایلنا، فریدون عباسی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، درخصوص عملیات «وعده صادق» و پاسخ کشورمان به تهاجم اخیر رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق، گفت: در ماه‌های گذشته رژیم صهیونیستی علیرغم انجام عملیات‌های مختلف، زیر پا گذاشتن همه آنچه از حقوق بشر و مقررات و کنوانسیون‌های جهانی درخصوص جنگ و حقوق غیرنظامیان و .. گفته می‌شود و ارتکاب جنایات مختلف از جمله کشتار زنان و کودکان و حمله به بیمارستان، نتوانست به توفیق چندانی دست یابد.   وی ادامه داد: در چنین شرایطی این رژیم در یک موقعیت استیصال قرار گرفت و با توجه به سابقه‌ای که در ترور و به شهادت رساندن شهید سلیمانی از این‌ها (آمریکا و رژیم صهیونیستی) وجود داشت بعید نبود که به چنین اقداماتی هم فکر کنند. در نتیجه آن استیصال این رژیم را به نقطه‌ای رسانده بود که دست به یک اقدامی بزند و به نظر می‌رسد خودش هم عواقب آن را پیش‌بینی کرده بود؛ این اقدام هم حمله به یک ساختمان رسمی متعلق به جمهوری اسلامی در کشوری مانند سوریه است که توان و قدرت لازم را برای دفاع از حریم خود در مقابل ارتش مجهز رژیم صهیونیستی ندارد.   نماینده مردم کازرون افزود: قطعا این رژیم حساب پاسخ ما را کرده بود، اما یک هوشمندی در جمهوری اسلامی وجود دارد که شتاب زده عمل نکرد و خواست عقلای نظامی و دفاعی کشور بود که دست به یک حرکت سریع زده نشود و قرار بود از توان نظامی که ناشی از پیشرفت علم و فناوری در کشور است در زمان خودش و با دقت لازم استفاده شود که بنا به اظهار فرماندهان نظامی بیش از ۵۰ درصد اهداف محقق شد.   وی تصریح کرد: یکی از دستاورد‌های مهم این اقدام این بود با توجه به تبلیغات وسیعی که آن‌ها از گنبد آهنین می‌گویند و آن غروری که در حوزه توامندی نظامی‌شان داشتند؛ این عملیات باعث شد که ابهت‌شان شکسته شود یعنی یک بار حماس آن اقتدار و امنیتی که آن‌ها برای خودشان تصور کرده بودند را شکست و حالا جمهوری اسلامی ایران این اقدام را انجام داد.   عباسی در رابطه با پاسخ و واکنش احتمالی رژیم صهیونیستی به عملیات ایران، اظهار داشت: الحمدلله پدافند غیرعامل ما خوب است به خصوص هوشمندی جوانان نخبه ما که با برنامه‌های دشمن مقابله می‌کنند و به نظر می‌آید که دست برتر را داریم. اگر به گذشته نگاه کنیم اینطور بوده که هر وقت ما دست برتر را داریم طرف مقابل هم اقداماتی را سامان می‌دهد، این رژیم در داخل نفوذی دارد، یا اقدام به ایجاد انفجار می‌کند یا دست به ترور می‌زند در نتیجه ما باید در داخل مراقبت امنیتی‌مان را بیشتر کنیم که از نفوذی‌ها ضربه نخوریم.   نماینده مردم کازرون خاطرنشان کرد: عملیات وعده صادق که ناشی از یک تصمیم عاقلانه بوده نشان داد که رژیم صهیونیستی و آمریکایی‌های حامی آن‌ها نمی‌توانند ایران را تحت فشار نظامی قرار دهند با همه محاصره اقتصادی که وجود داشته ایران این توانمندی را پیدا کرده که ایستادگی کند.   وی همچنین اظهار داشت: از سوی دیگر این اقدام باعث می‌شود که سرمایه اجتماعی ما نیز افزایش پیدا کند و مردم بیش از گذشته به نیرو‌های نظامی و رسانه‌های خودمان اطمنینان کنند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • فریدون عباسی نماینده مجلس : مراقبت امنیتی مان را بیشتر کنیم تا از نفوذی ها ضربه نخوریم
  • شهبازیان: اختلاف‌نظرها باید درون خانواده استقلال برطرف شود
  • وقتی کنسرت‌ها با چند تغییر برگزار می‌شوند/ حضور جدی در شهرستان‌ها
  • به بهانه سالروز تولد محمدعلی بهمنی | شاعر شنیدنی است
  • دیشب کودکان غزه توانستند بدون صدای پهپادها آسوده بخوابند
  • دیشب کودکان غزه توانستند بدون صدای پهبادها آسوده بخوابند
  • جایگزینی کلاس‌های ایمن با ۷۳۰ کلاس سنگی در خوزستان
  • ایمن‌سازی ۷۳۰ کلاس درس سنگی در خوزستان
  • واکنش هنرمندان به عملیات تنبیه دشمن متجاوز توسط سپاه پاسداران+آلبوم تصاویر
  • آلبوم عکس‌های ثبت‌شده توسط فضانوردان ماموریت «شنژو ۱۷»