Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تسنیم، شبکه خبری المیادین گزارش داد که جنگنده‌های صهیونیستی اهدافی را در شرق شهرک «بیت حانون» در شمال نوار غزه هدف قرار دادند.

این شبکه به جزئیات بیشتر این خبر و تلفات و خسارت های ناشی از آن هیچ اشاره ای نکرد.

در همین ارتباط، منابع فلسطینی گزارش دادند که در این حمله یکی از پایگاه‌های مقاومت فلسطین در بیت حانون هدف قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارتش رژیم صهیونیستی هم در بیانیه‌ای اعلام کرد که در واکنش به ارسال بالون‌های آتش‌زا از نوار غزه به سمت اراضی اشغالی یکی از پایگاه‌های حماس در شمال این منطقه را بمباران کرده است.

توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی هم دیروز یکشنبه یک برج دیده‌بانی مقاومت در مرکز نوار غزه را هدف قرار داده بود.

مقاومت فلسطین به رژیم صهیونیستی هشدار داده که در صورت ادامه تجاوزات علیه غزه ساکت نمی‌نشیند و قطعا این تجاوزات را پاسخ خواهد داد.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: هدف قرار نوار غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۵۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم عملیات‌های مقاومت فلسطین در غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، با وجود گذشت ۲۰۰ روز از آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر سال گذشته میلادی عملیات‌های مقاومت فلسطین علیه نظامیان، جنگ‌افزارها و شهرک‌های صهیونیستی ادامه دارد.

گردان‌های «ابو علی مصطفی» اعلام کرد که مبارزان این گردان‌های در پاسخ به جنایت‌های اشغالگران علیه ملت فلسطین نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را در شرق «جبالیا» و اطراف «نتساریم» با خمپاره سنگین هدف قرار داده‌اند.

گردان‌های «شهدا الاقصی» نیز تاکید کرد که مبارزان این گردان‌ها جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی را در شرق گورستان شرقی واقع در شمال نوار غزه هدف حمله خمپاره‌ای قرار داده‌اند.

نیروهای «شهید عمر القاسم» نیز اعلام کرد که ظهر امروز شهرک صهیونیستی «نیر عام» واقع در اطراف نوار غزه را با موشک‌های سنگین هدف قرار داده است.

علاوه بر این ظهر امروز گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که شهرک‌های صهیونیست‌نشین سدیروت و نیرعام و چند شهرک دیگر را در مجاورت نوار غزه در پاسخ به جنایت‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه ملت فلسطین، موشک‌باران کرده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز از به صدا درآمدن آژیر خطر در شهرک اشغالی سدیروت در مجاورت نوار غزه خبر دادند.

این رسانه‌ها اذعان کردند که سدیروت و مناطق اطراف آن هدف حمله‌های موشکی از شمال نوار غزه قرار گرفته و پس از این حملات صدای دست‌کم سه انفجار شنیده شده است.

کد خبر 6086959

دیگر خبرها

  • بازگشت چند تیپ از ارتش رژیم صهیونیستی به مناطقی از نوار غزه
  • پیام‌های راهبردی سخنان ابوعبیده
  • پیام‌های راهبردی سخنان «ابوعبیده»
  • برجای ماندن چندین شهید و زخمی در بمباران بامدادی غزه
  • قطعی برق در مناطقی از فلسطین اشغالی بر اثر حملات مقاومت لبنان
  • کشته شدن نظامی صهیونیست در شمال غزه
  • هلاکت یک نظامی صهیونیست در شمال غزه
  • تداوم عملیات‌های مقاومت فلسطین در غزه
  • پرواز گسترده جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بر فراز شمال و مرکز غزه
  • حمله ارتش رژیم صهیونیستی به «بیت حانون» در شمال نوار غزه