Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-03-28@19:50:46 GMT

اعلام زمان آغاز تست انسانی واکسن کرونا در ایران

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۵۶۳۰

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام از ارسال ۵هزار سری جهیزیه برای زوج‌های جوان مناطق محروم خبر داد و گفت: تست انسانی واکسن کرونا تا ۲ هفته آینده آغاز می‌شود.

محمد مخبر در مراسم ارسال ۵۰۰۰ جهیزیه برای نوعروسان مناطق محروم، اظهار کرد: سیاست اصلی ستاد اجرایی، توانمندسازی و اشتغالزایی است و روزانه ۳۰۰ طرح خرد و خانگی با ۱۰۰۰ شغل جدید در کشور ایجاد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به فرمان رهبر انقلاب درخصوص حمایت از آسیب دیدگان کرونا افزود: از ابتدای شیوع کرونا در کشور ماهانه ۳۰۰میلیارد تومان بسته معیشتی بلاعوض و بهداشتی در سراسر کشور توزیع کردیم و تقریباً هر ۴۵ روز یکبار توزیع اقلام معیشتی و بهداشتی را در دستور کار داریم.
وی با اشاره به اهدای ۵هزار جهیزیه به زوج های جوان افزود: با احتساب این جهیزیه ها، ظرف دو سال ۱۷هزار جهیزیه در مناطق کم برخوردار کشور توزیع کرده ایم که ارزش هر جهیزیه ۱۴میلیون تومان و شامل ۱۰ قلم جنس ایرانی است.
مخبر در پاسخ به سؤالی درخصوص مراحل ساخت "واکسن کرونا" توسط محققان دارویی ستاد اجرایی فرمان امام نیز گفت: از سه مسیر تست حیوانی واکسن کرونا انجام شده است و با در نظر گرفتن پروتکل ها و اخذ مجوزهای وزارت بهداشت طی یک الی دو هفته آینده تست انسانی آن شروع خواهد شد.

برچسب ها: تست کرونا ، ایران ، واکسن کرونا لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000JTn

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: تست کرونا ایران واکسن کرونا واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۵۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین سفر هنیه به ایران از زمان آغاز جنگ غزه

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، شبکه خبری المیادین در خبری اعلام کرد که «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز سه‌شنبه (۷ فروردین) با سفر به تهران، پس از دیدار با وزیر خارجه کشورمان نشستی خبری برگزار خواهد کرد.

منابع خبری تاکید کردند که رئیس دفتر حماس در این سفر با مقامات ایرانی دیدار و درخصوص آخرین تحولات فلسطین و مشخصاً جنگ غزه رایزنی خواهد کرد.

گفتنی است که سفر هنیه به تهران پس از قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل در خصوص آتش‌بس فوری در باریکه غزه صورت می‌گیرد.

شورای امنیت سازمان ملل عصر دوشنبه قطعنامه آتش‌بس فوری در غزه را تصویب کرد.

واشنگتن تهدید کرده بود در صورتی که متن پیش نویس قطعنامه تعدیل نشود و عبارت آتش‌بس دائم به آتش‌بس تغییر نکند، این قطعنامه را رد خواهد کرد.

سرانجام پس از انجام تعدیل، این قطعنامه با رأی مثبت ۱۴ عضو شورای امنیت سازمان ملل و رأی ممتنع آمریکا به تصویب رسید.

دیگر خبرها

  • ۴۰۰ سری جهیزیه بین نو عروسان نیازمند توزیع شد
  • شروع زندگی جدید با آغاز سال جدید
  • توزیع جهیزیه و سبد غذایی در شهرستان قاین
  • ۶ هزار دز واکسن نیوکاسل توزیع شد
  • سازندگان واکسن برکت از قهرمانان ملی هستند/ روایتی متفاوت از یک دستاورد علمی
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • توزیع ۶ هزار دز واکسن نیوکاسل بین پرورش دهندگان بومی در قاینات
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید
  • اجرای برنامه‌های تدوین شده مقابله با گردوغبار در ۲۹ استان کشور
  • دومین سفر هنیه به ایران از زمان آغاز جنگ غزه