Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-18@10:04:52 GMT

لغو طرح ترافیک پاک کردن صورت مساله است

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۵۶۴۴

لغو طرح ترافیک پاک کردن صورت مساله است

خبرگزاری آریا - رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با انتقاد از تنزل دادن بحث مبارزه با کرونا به موضوع طرح ترافیک گفت: لغو طرح ترافیک را مفید نمی‌دانیم و لغو این طرح، مسائل و مشکلات زیادی را به همراه داشته است.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، محمد علیخانی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه نگاهمان به موضوع طرح ترافیک، سلامت‌محور است و نباید برای اینکه حمل و نقل عمومی شلوغ نشود، مکان‌های دیگر را شلوغ کنیم، افزود: در حال حاضر، خیابان‌های مرکز شهر به دلیل افزایش ترددها و گره‌های ترافیکی قفل شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با اشاره به اینکه مسافران حمل و نقل عمومی به دلیل شرایط کرونا به یک پنجم کاهش یافته و لغو طرح ترافیک، تاثیر چندانی در آمار مسافران نگذاشته و تنها خیابان‌ها را شلوغ‌تر کرده است، اظهار کرد: دولت به جای اینکه اعتبارات مربوط به کرونا بابت خرید حداقل 500 دستگاه اتوبوس برای تهران را بپردازد، با لغو طرح ترافیک صورت مسأله مقابله با کرونا را پاک می‌کند.
علیخانی با بیان اینکه با لغو طرح ترافیک، نه تنها در خیابان‌های اصلی بلکه در خیابان های فرعی نیز با ازدحام خودروها روبه‌رو شده‌ایم، گفت: لغو طرح ترافیک به معنای تشویق مردم برای ورود به محدوده طرح ترافیک است و با انجام سفرهای غیر ضروری، میزان تجمعات در مرکز شهر و احتمال انتقال کرونا را افزایش می‌دهد.
نماینده مردم تهران در پارلمان شهری با تاکید بر اینکه لغو طرح ترافیک به مشکلات پلیس، ساکنان محدوده طرح و عموم شهروندان دامن زده است، افزود: لغو طرح ترافیک به دلیل ورود خودروها به خطوط ویژه، حرکت اتوبوس‌ها در این خطوط را با اختلال روبه‌رو کرده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: لغو طرح ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۵۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین

رئیس پلیس راه البرز از ترافیک سنگین در آزادراه های استان البرز خبرداد و از رانندگان خواست با احتیاط حرکت کنند.

به گزارش مشرق، سرهنگ "پیمان کرمی" روز پنجشنبه اظهار کرد: این ترافیک در خط جنوبی آزادراه کرج - قزوین حدفاصل محمدشهر تا پل فردیس و در آزادراه کرج - تهران محدوده فردیس تا کلاک کرج سنگین است.

وی اضافه کرد: اکنون وضعیت ترافیک در خط شمالی آزادراه تهران - کرج - قزوین در برخی مقاطع پرحجم گزارش شده است.

کرمی از رانندگان خواست زمان سفر خودرا مدیریت کرده و از عجله وشتاب پرهیز کنند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

استان البرز دارای یک هزارو۵۶۰کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است و ۱۸ درصد ترافیک جاده‌ای کشور مربوط به راه‌های این استان است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران _ کرج_ قزوین
  • ثبت‌ نام طرح ترافیک خبرنگاران تمدید شد
  • تمدید ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا این تاریخ
  • ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تمدید شد
  • ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ اردیبهشت‌ تمدید شد
  • تمدید ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ اردیبهشت
  • ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه تمدید شد
  • ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج - تهران
  • (ویدیو) حمله با چاقو به کشیش کلیسای آشوری