Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-23@13:12:01 GMT

هدیه اینترنت همراه اول به خبرنگاران

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۵۷۳۰

هدیه اینترنت همراه اول به خبرنگاران

رویداد۲۴  اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران ضمن تبریک روز خبرنگار اعلام کرد: هر چند با تصمیم مسؤولان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات توفیق تقدیم هدیه روز خبرنگار صرفاً نصیب یکی از اپراتورهای تلفن همراه شد؛ اما همراه اول در نظر دارد به مناسبت روز خبرنگار و بیست و ششمین سالروز عرضه اولین سیم کارت در ایران توسط این اپراتور، همچون سال گذشته یک هدیه ویژه اینترنتی مطابق با لیست قبلی مورد تأیید معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به اصحاب رسانه هدیه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شرکت ارتباطات سیار ایران، امسال نیز برای تکریم قشر زحمتکش و کوشای خبرنگار، بسته اینترنت ویژه یک ساله با حجم ۲۰۰ گیگابایت در نظر گرفته است.

بسته مذکور برای کلیه شماره های خبرنگارانی که سال گذشته بسته اینترنتی را دریافت کرده اند، حداکثر ظرف مدت ۷۲ ساعت آتی فعال می‌شود.

بیشتر بخوانید: وزیر راه: خبرنگاران را خانه‌دار می‌کنیم

همراه اول پیشاپیش از کلیه خبرنگارانی که دسترسی به شماره ایشان برای این اپراتور مقدور نبوده عذرخواهی کرده است.

همراه اول با واگذاری بیش از ۹۲ میلیون سیم‌کارت در کشور، بالاترین سهم بازار را در اختیار دارد و سرویس‌های آن در تمامی شهرها و روستاهای کشور با ۹۶.۹ درصد پوشش جمعیتی برقرار است.

منبع: ایسنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 اینترنت همراه همراه اول همراه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۵۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نسل چهارم تلفن همراه در ۲ روستای نیکشهر راه‌اندازی شد

مجیب حسنی اظهارکرد: با پیگیری های صورت گرفته و ارزیابی‌های فنی، ۲ روستا دفتولگ و کنارکمبان در بخش بنت شهرستان نیکشهر به اینترنت پرسرعت فورجی وصل شدند.

وی بیان کرد: با توجه به نیاز و مطالبه همیشگی مردم در سطح شهرستان، توسعه شبکه اینترنت پرسرعت در مناطق مختلف روستایی بصورت ویژه در حال پیگیری است.

فرماندار نیکشهر افزود: اتصال روستائیان در مناطق مختلف به اینترنت پرسرعت باعث صرفه جویی در هزینه‌ها، رونق گردشگری و کسب و کار های مردم خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بسته‌های همراه اول ویژه حج 1403 اعلام شد
  • بسته‌های همراه اول ویژه حج ۱۴۰۳ اعلام شد
  • پایش مستمر دکل‌های ارتباطی در رابطه با سلامتی مردم
  • راه اندازی سایت جدید موبایل همراه اول در روستای دودر سیریک
  • نسل چهارم تلفن همراه در ۲ روستای نیکشهر راه‌اندازی شد
  • بهره مندی دو روستای شهرستان تفت از اینترنت پرسرعت
  • اتصال روستاهای بالای ۲۰ خانوار به شبکه ملی اطلاعات در استان اردبیل
  • برقراری پوشش موبایل و اینترنت پرسرعت ۴G در روستا‌های دشتک سفلی و علیای تفت
  • آغاز نهضت فیبرکشی در خراسان جنوبی/نسل ۵ اینترنت به استان می آید؟
  • پرداخت ۹۶ فقره تسهیلات برای درمان زوج‌های نابارور در خراسان جنوبی