Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تفاهم نامه عملکردی؛ حاصل خبرگی و تعامل نزدیک واحدها با سازمان مرکزی است.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، در مراسم ویدئو کنفرانسی، تفاهم نامه عملکردی استان‌های البرز، بوشهر، مازندران، یزد و واحد مستقل نجف آباد با مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی به امضا رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم عنایت اله ملکی تبار رئیس مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی، ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر، ارزیابی عملکرد سازمانی را در راستای تعالی دانشگاه و بهره وری هر چه بهتر دانشگاه دانست.

وی با اشاره به چگونگی احصای شاخص های ارزیابی که براساس مطالعات و خبرگی‌ها با اهالی علم و دانشگاه و طی جلسات متمادی و مستمر با مسئولان واحدها و مرکز نظارت حاصل شده است، اقدام جدی استان‌ها را برای تحقق اهداف ارزیابی عملکرد سازمانی خواستار شد و افزود: انتظار داریم برای حصول اهداف تفاهم نامه، پیگیری‌های جدی از سوی سازمان، منطقه و استان صورت گیرد تا نواقص احتمالی فرایند ارزیابی در آینده برطرف شود.

در ادامه مراسم محمد حسن برهانی فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز تفاهم نامه حاضر را تفاهمی خوب قلمداد کرد و افزود: اعداد، ارقام و تعهدات این تفاهم نامه واقعی و کاربردی است و ان‌شاالله با نظارت مطلوب، استان‌ها بتوانند در مسیر اهداف تعیین شده گام بردارند.  

اسماعیل عبداللهی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر نیز این اقدام را تدبیر شایسته خواند و گفت: تاکنون ارزیابی‌های عملکردی به‌صورت جسته و گریخته و واکنشی و انفعالی بوده اما اکنون ارزیابی ها با برنامه دنبال می‌شود. 

وی ادامه داد: ریل گذاری که با این تفاهم نامه‌ها صورت گرفته روند مناسبی است که امیداریم با نظارت خوبی نیز همراه باشد. 

حسین کرمانیان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران ضمن تقدیر از دست اندرکان این طرح بیان کرد: مشکلات مالی می‌تواند سبب کاهش میزان رضایت‌مندی در جامعه مخاطبان باشد و ان‌شاالله با عملیاتی شدن تفاهم نامه حاضر، نظارت مستمر منطقه و سازمان و همچنین با اجرای صحیح برنامه‌ها و صرفه جویی مشکلات، کاستی‌ها را کاهش دهیم.

امیررضا نقش رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد نیز ضمن ابراز مسرت از ابلاغ و امضای تفاهم نامه عملکردی گفت؛ استراتژی مدیریت عملکرد، ارزیابی مستمر و حین اجراست. این فرایند که جای آن در دانشگاه آزاد  اسلامی خالی بود اقدام کاملا به جایی بود. سابق بر این ارزیابی ها پس از اجرا بودکه خیلی تاثیرگذار نبود. امیدواریم ما نیز اقدامات اصلاحی خود را طوری انجام دهیم و به گونه ای عمل کنیم که کمترین انحراف را از شاخص ها و استاندارهای تعیین شده داشته باشید ما نیز سعی می‌کنیم شاخص‌ها را ایده ال گرایانه تنظیم کنیم تا تفاهم نامه موجود در جهت ایجاد انگیزه موثر باشد. 

معصومه طباطبایی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد نیز ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده آن مفید ارزیابی کرد و افزود: استانداردهای ارائه شده در این تفاهم نامه کاربردی است و امید داریم بتوانیم خود را با استاندارها و حد انتظار دانشگاه آزاد منطبق کنیم. ایشان کرونا را عاملی در مقابل تغییرات کمی و کیفی دانشگاه عنوان نمود و خواستار دیده شدن تنگناها و میزان برخورداری استان‌ها در ارزیابی‌ها شد. 

پیش از امضای تفاهم نامه محمد محمدی قائم مقام مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات نیز ضمن  تیریک فرخنده ایام اعیاد قربان و غدیر و تشکر از روساء و رابطین استان‌ها و همچنین مدیران نظارت و ارزیابی، تفاهم نامه حاضر را حاصل بیش از 10 ماه فعالیت همکاران ارزیابی عملکرد دانست و گفت؛ این تفاهم نامه به عنوان یک مولفه برنامه‌ریزی بوده و لازم است ضمن تشکیل کارگروه‌های استانی شکست شاخص‌ها در سطح واحدهای دانشگاهی صورت پذیرد.

وی در ادامه با اشاره به نقش مهم مدیران مناطق، تعامل و همکاری هرچه بیشتر استان‌ها با مناطق را خواستار شدند.

در انتهای مراسم، تفاهم نامه عملکردی استان‌های البرز، بوشهر، مازندران، یزد و واحد مستقل نجف آباد به امضا رسید. 

انتهای پیام/4040/

منبع: آنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی ملکی تبار رئیس مرکز نظارت ارزیابی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بازرسی و رسیدگی به شکایات تفاهم نامه عملکردی تفاهم نامه ارزیابی ها مرکز نظارت استان ها شاخص ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۵۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه راه‌آهن شمالغرب از بدعهدی شرکت شهرک‌های صنعتی

مدیرکل راه‌آهن شمالغرب از عدم تعهد شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان در خصوص راه‌آهن شهرک صنعتی اشراق گلایه کرد و گفت: از آن‌ها شاکی هستیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، منوچهر صفری ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار داشت: در سال گذشته، یک میلیون و 500 هزار مسافر از طریق راه‌آهن زنجان جابه‌جا شدند که این عدد نسبت به سال 1401 با یک رشد 15 درصدی مواجه شده است. در حال حاضر هم در تعطیلات نوروز به طور متوسط روزانه 2 تا 2500 مسافر توسط راه‌آهن جابه‌جا می‌‌وند که مقصد اکثر مسافران مشهد مقدس است.

وی ادامه داد: قطارهای با کیفیتی در راه‌آهن زنجان وجود دارد که به طور روزانه فقط 2 قطار به مقصد مشهد حرکت می‌کنند. تاکنون نارضایتی جدی در خصوص وضعیت این قطارها دیده نشده است.

مدیرکل راه‌آهن شمالغرب به وضعیت دو خطه کردن راه آهن زنجان - قزوین اشاره کرد و گفت: در سفر اخیر رئیس جمهور، یک هزار و 250 میلیارد تومان مصوب شده که امیدواریم تخصیص یاید چرا که در سفر نخست رئیس جمهور، 800 میلیارد تومان مصوب شد و فقط 50 درصد این مبلغ تخصیص یافت. اگر تمام مبلغ فوق تخصیص یابد می‌توانیم انتظار داشته باشیم در سال جاری این پروژه افتتاح خواهد شد‌.

وی در ادامه به وضعیت راه آهن شهرک صنعتی اشراق اشاره کرد و گفت: ما از شرکت شهرک‌های صنعتی گلایه داریم و شاکی هستیم. حدود 20 سال پیش یک تفاهم‌نامه‌ای بین راه‌آهن و شرکت شهرک‌های صنعتی امضا شد که بر اساس همان تفاهم‌نامه مقرر شد، زیرسازی با شرکت شهرک‌ها و روسازی با ما باشد، اما آن‌ها به توافقات خود عمل نکرده و همچنان نمی‌کنند.

صفری افزود: طبق قانون هر واحد تولیدی یا شهرک صنعتی که درخواست کننده استفاده از راه‌آهن است باید خودشان، هزینه‌ها را پرداخت کنند و تفاهم‌نامه فوق‌الذکر یک فرصت برای آنان بود که هزینه‌هایشان کاهش پیدا کند، ولی آن‌ها طبق همان تفاهم‌نامه هم عمل نکردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راهکار استقلال برای حل بدهی به سانتاکلارا
  • جذب هسته‌های فناور جدید در دانشگاه آزاد تربت‌حیدریه
  • بیان بیماری‌های روحی و روانی حاصل تجربه ۱۴ هزار ساعت مشاوره
  • تشریح بیماری‌های روحی و روانی حاصل تجربه ۱۴ هزار ساعت مشاوره 
  • گلایه راه‌آهن شمالغرب از بدعهدی شرکت شهرک‌های صنعتی
  • آیت‌الله فاضل لنکرانی: نباید اجازه دهیم از بسیج یک وجهه ترسناک برای مردم درست کنند/ مسئولان و مدیران نظام اسلامی باید در طهارت نفس و در پاک‌دستی برای بقیه الگو باشند/ مراقبت از پاک‌دستی فقط با نظارت فیزیکی بسیج ادارات حاصل نمی‌شود؛ کارهای فرهنگی لازم است
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد حامیان دانشگاه تهران، بنیاد علم و فناوری جمیلی و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران؛ 2 بهمن
  • راهکارهای شش‌گانه مشارکت مردم در تحقق جهش تولید
  • دستاوردهای تعامل سازنده دولت سیزدهم با مجلس
  • تحقق شعار سال با به‌روزرسانی فناوری‌ و تجهیزات بخش تولید