Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس کشور از تهیه ۷۰ هزار بسته معیشتی در مرحله دوم رزمایش همدلی مؤمنانه با عنوان "نذر حسینی" خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار انتظامی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار حسین اشتری صبح امروز در حاشیه برگزاری دومین مرحله از رزمایش همدلی مؤمنانه نیروی انتظامی در ستاد فرماندهی تهران بزرگ، اظهار کرد: همکاران بنده بعد از فرمایش فرمانده معظم کل قوا، مرحله دوم رزمایش همدلی مؤمنانه را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس کشور افزود: در ماه مبارک رمضان مرحله نخست این رزمایش به همت تمام همکاران انتظامی، فرماندهان انتظامی استانها و رؤسای عقیدتی ـ سیاسی، انجام شد؛ مرحله دوم نیز با عنوان "نذر حسینی" صورت می‌گیرد که در آن بیش از 70 هزار بسته معیشتی آماده شده و به افراد نیازمند اهدا می‌شود.

وی تصریح کرد: همکاران بنده مبالغ و هدایای خود را به صورت داوطلبانه به حساب موکب شهدای نیروی انتظامی واریز کردند که این مبالغ تبدیل به بسته‌های معیشتی شد.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند این همدلی مؤمنانه باید همیشه ادامه داشته باشد، ان‌شاءالله ما نیز این طرح را ادامه خواهیم داد و در ماه محرم و پس از آن نیز در این رابطه برنامه خواهیم داشت.

اشتری ادامه داد: امروز نیز به همت فرمانده انتظامی تهران بزرگ، در میدان صبحگاه فاتب، چهار هزار بسته معیشتی تهیه و همزمان در سراسر کشور نیز آماده شده است.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه این نیرو همیشه برای خدمت‌رسانی به مردم آماده بود، گفت: همکاران بنده از زمان شیوع ویروس کرونا نیز در سراسر کشور به صورت آماده‌باش و در خدمت به مردم عزیز بودند و در راستای نظم و امنیت بیشتر گام برداشتند.

وی ابراز امیدواری کرد که روحیه همدلی، هماهنگی و همکاری خوب بین مردم و پلیس، باعث خیر، برکت و نظم و امنیت بیشتر باشد و یادآور شد: امروز همکاران بنده با عزم راسخ برای ایجاد امنیت در کنار مردم حضور دارند و ان‌شاءالله هرچه سریع‌تر این ویروس ریشه‌کن شود.

آغاز مرحله دوم پویش "ایران همدل" با توزیع 1.5 میلیون بسته معیشتی از امروز

انتهای پیام/

 

R1370/P/S2,21/CT11 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ فرمانده ناجا سردار اشتری پلیس بیشتر بخوانید... آغاز مرحله دوم رزمایش مواسات در استان البرز/ توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان + فیلم ۶۵۰۰۰ بسته معیشتی در مناطق حاشیه شهر مشهدمقدس توزیع شد اهدای ۱۰۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند بوشهری /‌ توزیع ۴۲ هزار بسته معیشتی بین خانوارهای بی‌بضاعت‌+‌فیلم قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... آغاز مرحله دوم رزمایش مواسات در استان البرز/ توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان + فیلم ۶۵۰۰۰ بسته معیشتی در مناطق حاشیه شهر مشهدمقدس توزیع شد اهدای ۱۰۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند بوشهری /‌ توزیع ۴۲ هزار بسته معیشتی بین خانوارهای بی‌بضاعت‌+‌فیلم واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ فرمانده ناجا سردار اشتری پلیس پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی ۱ دستورالعمل برگزاری مراسم ماه محرم و صفر اعلام شد ۲ آخرین آمار کرونا در کشور| فوت ۱۶۳ نفر در ۲۴ ساعت گذشته + نمودار ۳ فیلم// لحظه انفجار مهیب بیروت را از ۷ زاویه ببینید ۴ تهیه داروی لاغری از "اینستاگرام" زن جوان را راهی بیمارستان کرد ۵ دانش‌آموزان آموزش مجازی را اثربخش‌تر می‌دانند/ افزایش امکانات "شاد" به بیش از ۳۰ ویژگی ۶ اطلاعیه بنیاد مستضعفان در خصوص ملک دفتر رئیس جمهور سابق ۷ تشکیل کمیته‌ای در مجلس برای رسیدگی به ایرادات رتبه‌بندی ۸ یک کشته و ۴ مصدوم بر اثر تصادف اتوبوس با عابران‌پیاده در بزرگراه بعثت مهمترین اخبار اجتماعی جزئیات ارائه تسهیلات ویژه و جدید به بازنشستگان کشوری تشریح شد دانش‌آموزان آموزش مجازی را اثربخش‌تر می‌دانند/ افزایش امکانات "شاد" به بیش از ۳۰ ویژگی لغو طرح ترافیک چه تأثیری در آلودگی هوا دارد؟ چرا تشخیص فرسودگی خودروها نباید بر اساس سن باشد؟ مهمترین اخبار تسنیم سخنگوی وزارت خارجه در گفت‌وگو با تسنیم: به‌جای‌ تصدی‌گری دیپلماسی اقتصادی را فعال کردیم/ به آفریقا و آمریکای لاتین نگاه ویژه داریم اعلان جنگ قبایل علیه آمریکایی‌ها؛ تاکید بر آزادی سوریه از لوث اشغالگران و مزدورانشان ادامه اعتراضات در آمریکا/ وضعیت پورتلند بحرانی اعلام شد آغاز دخالت آشکار آمریکا در امور لبنان پس از انجام ماموریت ماکرون امام کاظم (ع) با چه راهکارهایی پرچم اباعبدالله را برپا نگه داشت؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ فرمانده ناجا سردار اشتری پلیس ویروس کرونا فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ فرمانده ناجا سردار اشتری پلیس رزمایش همدلی مؤمنانه هزار بسته معیشتی بین مرحله دوم رزمایش نیروی انتظامی همکاران بنده تهران بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۵۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  محسن حسین‌زاده گفت: واحد داوطلبان جمعیت هلال احمر درمیان، در سال ۱۴۰۲ با هم‌افزایی مشارکت‌های مردمی و همکاری‌های بین‌بخشی با موسسات و تشکل‌های مردم نهاد طرح‌های مختلفی را اجرا کرده است.

وی افزود: در این راستا تعداد هزار و ۴۶۱ بسته غذایی و معیشتی برای خانواده‌های کم بضاعت و کم برخوردار شهرستان تهیه و توزیع شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان درمیان گفت: در اولین طرح توزیع و حمایت جمعیت هلال احمر شهرستان در سال ۱۴۰۳ نیز تعداد ۲۴۱ بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد و ۹۰۰میلیون ریال در بین خانواده‌های کم برخوردار شهرستان توسط خانه‌های هلال توزیع شد.

حسین‌زاده افزود: ارزش ریالی هر بسته غذایی، مبلغ ۸ میلیون ریال بوده که شامل کنسرو تن ماهی، کنسرولوبیا، شکر، عدس، قند، چایی، پودر لباس شویی است.

 

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردارصومعه سرایی
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه