Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به برگزاری کنکور‌های کارشناسی ارشد و آزمون دستیاری پزشکی در کشور اظهار کرد: بر اساس بررسی‌های میدانی،‌ شواهد عینی و تماس‌های مختلف به کمیسیون بهداشت مجلس اجرای دقیق پروتکل‌ها برای حفظ سلامتی داوطلبان و پیشگیری از ابتلای آنها از بیماری کرونا در کنکور کارشناسی ارشد و آزمون دستیاری پزشکی انجام نشده است و به شدت نگران سلامتی داوطلبان کنکور سراسری هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: مسئولان اجرایی برگزار کننده کنکور سراسری در کشور به ما قول دادند که پروتکل‌های بهداشتی برای حفظ سلامتی داوطلبان به طور دقیق اجرا شود، اما متاسفانه شواهد نشان داد که وزارت علوم توانایی اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی آزمون‌های انجام شده ندارد و اگر این دستور العمل‌ها به همین روش در کنکور سراسری برگزار شود، به شدت نگران سلامتی فرزندانمان در اقصی نقاط کشور هستم.

شهریاری گفت: تا این مدت باقیمانده باید اقدامات جدی در زمینه اجرای دقیق بهداشتی برای کنکور سلامتی کنکور سراسری با هدف حفظ سلامتی داوطلبان و پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا انجام شودهمچنین ضمانت اجرایی برای انجام دقیق پروتکل‌ها و دستاورد‌های بهداشتی ضرورت دارد.

منبع: الف

کلیدواژه: سلامتی داوطلبان کنکور سراسری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۵۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوطلبان کنکور مراقب کلاهبرداران باشند

سرهنگ داوود معظمی گودرزی، در گفت وگو با خبرنگار مهر با توجه به نزدیک شدن به کنکور سراسری و کلاهبرداری از شرکت کنندگان گفت: مجرمان سایبری با جعل هویت و با ادعای واهی دسترسی به سوالات آزمون سراسری یا ارتباط و همکاری با طراحان سوال، اقدام به اخاذی و کلاهبرداری از داوطلبان کنکور می‌کنند.

رئیس پلیس فتا پایتخت گفت: این نوع کلاهبرداری‌ها نزدیک به زمان کنکور اتفاق می‌افتاد و افراد زیادی هم درگیر این کلاهبرداری می‌شدند اما مجرمان سایبری پا را فراتر گذاشتند و در ماه‌های اخیر شاهد پیش فروش سوالات کنکور در فضای مجازی بوده‌ایم.

وی افزود: مجرمان سایبری با جعل هویت و با ادعای واهی دسترسی به سوالات آزمون سراسری یا ارتباط و همکاری با طراحان سوال، اقدام به اخاذی و کلاهبرداری از داوطلبان کنکور می‌کنند.

سرهنگ‌معظمی گودرزی گفت: شرکت کنندگان به هیچ عنوان فریب تبلیغات دروغین جذاب و اغوا کننده فروش سوالات کنکور در شبکه‌های اجتماعی را نخورند و صرفاً با تکیه بر دانش و معلومات خود در کنکور شرکت کنند.

کد خبر 6085278

دیگر خبرها

  • آمار داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ به تفکیک استان‌ها
  • اخاذی و کلاهبرداری از داوطلبان کنکور
  • پیامک هشدار قضایی به داوطلبان کنکور ارسال شد
  • فعالیت واحد رفع نقص کارت داوطلبان کنکور سراسری در کیش
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان جذب فراگیر کارشناسی ارشد
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد/ مجوز ثبت نام به هیچ یک از موسسات آموزشی ندادیم
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد/ مجوز ثبت نام برای هیچ یک از موسسات آموزشی ندادیم
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد
  • استقرارتیم روانشناسی در محل برگزاری کنکور در گلبهار
  • داوطلبان کنکور مراقب کلاهبرداران باشند