Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسکانیوز – مجتبی لشگری/ حجم اخبار فوتبال جهان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال اروپا و جهان، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

پیروزی زووله در حضور یک نیمه‌ای قوچان نژاد

در ادامه رقابت‌های دوستانه فوتبال تیم فوتبال زووله که رضا قوچان نژاد بازیکن ایرانی را در ترکیب خود دارد به مصاف هراکلس رفت و با نتیجه یک بر صفر پیروز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تک گل این بازی را کرستن در دقیقه 41 به ثمر رساند.

در این بازی رضا قوچان نژاد از دقیقه 46 و آغاز نیمه دوم به میدان رفت و بازی کرد.

بازیکن یونانی در راه لیورپول

باشگاه لیورپول که موفق شد امسال پس از 30 سال قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را بدست آورد، درصدد به خدمت گرفتن یک مدافع یونانی است.

بر این اساس قرمزپوشان مرسی ساید با کستاس تسیمیکاس بازیکن 24 ساله تیم المپیاکوس یونان به توافق رسیده‌اند و این بازیکن در آستانه پیوستن به لیورپول قرار دارد.

رقم انتقال این بازیکن از المپیاکوس 11.75 میلیون پوند عنوان شده است.

وی بزودی در تست‌های پزشکی باشگاه لیورپول حضور خواهد داشت تا رسما به این تیم بپیوندد.

لواندوفسکی بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان اروپا

شب گذشته بایرن مونیخ موفق شد در دیدار مقابل چلسی با نتیجه 4 بر یک پیروز شود و در مجموع دو دیدار رفت و برگشت به برتری 7 بر یک دست یافت.

در این بازی روبرت لواندوفسکی عملکرد درخشانی داشت و دو گل زد و دو پاس گل ساخت.

بر این اساس از سوی سایت هواسکورد به عنوان برترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان اروپا انتخاب شد.

وی نمره 10 را از هواسکورد کسب کرد و در رده دوم این فهرست لیونل مسی با امتیاز 9.19 قرار گرفت، گابریل ژسوس هم با 8.45 امتیاز در رده سوم قرار گرفت. کریس رونالدو و لنگلت هم در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

هافبک آبی‌ها پس از جدایی: این بهترین تصمیم است!

در پی عدم توافق باشگاه چلسی و هافبک برزیلی این تیم ویلیان برای تمدید قرارداد این بازیکن ۳۲ ساله، او با انتشار نامه‌ای سرگشاده جدایی‌اش از تیم آبی‌پوش لندن را اعلام کرد.

ویلیان که تا پایان این فصل با چلسی قرارداد داشت، خواهان تمدید قراردادش برای سه فصل دیگر بود، اما باشگاه چلسی طبق سیاست نقل و انتقالاتش برای بازیکنان بالای ۳۰ سال، حاضر نشد قرارداد او را بیش از ۲ سال تمدید کند. به این ترتیب بال برزیلی که ۷ سال پیش به چلسی پیوست از این تیم جدا شد.

ویلیان سال ۲۰۱۳ از تیم آنژی ماخاچ‌کالای روسیه به چلسی پیوست و در لیگ برتر انگلیس ۳۳۹ بازی برای این تیم انجام داد. او با چلسی دو قهرمانی در لیگ برتر انگلیس، یک قهرمانی در لیگ اروپا، یک قهرمانی در جام حذفی و یک قهرمانی در جام اتحادیه انگلیس کسب کرد.

برنامه منچستریونایتد برای دروازه‌بانش

نشریه «دیلی‌میل» خبر داد، پیشنهاد جدیدی برای دین هندرسون آماده شده و این بازیکن قراردادش را تمدید خواهد کرد، با این حال او برای یک فصل دیگر هم به شفیلدیونایتد قرض داده خواهد شد. آینده داوید دخئا در یونایتد مشخص نیست و این باشگاه می‌خواهد هندرسون را جانشین سنگربان اسپانیایی کند.

مادریدی‌ها در پی جذب مهاجم آرسنال

شاید ماندگار شدن پیرامریک اوبامیانگ در آرسنال باعث شود الکساندر لاکازت این تیم لندنی را ترک کند.

نشریه «استار» خبر داد، در صورتی که لاکازت بخواهد آرسنال را بعد از ۳ سال ترک کند، پیشنهاد جدی از اتلتیکومادرید خواهد داشت. این باشگاه اسپانیایی حاضر است برای جذب معاجم فرانسوی ۳۰ میلیون پوند هزینه کند. باشگاه آرسنال لاکازت را سال ۲۰۱۷ در حالی جذب کرد که این بازیکن با اتلتیکو هم مذاکره کرده بود و توافق هم بین طرفین صورت گرفت.

اختلاف جزئی بارسلونا و منچسترسیتی

باشگاه بارسلونا قصد دارد اریک گارسیا محصول آکادمی‌اش را از منچسترسیتی پس بگیرد.

نشریه «موندو دپورتیوو» خبر داد، مذاکراتی بین دو باشگاه منچسترسیتی و بارسلونا صورت گرفته و باشگاه انگلیسی مبلغ فروش گارسیا را ۲۳ میلیون یورو به‌علاوه ۱۲ میلیون یورو آپشن تعیین کرده است. باشگاه بارسلونا در نظر دارد مبلغ ۱۲ میلیون یورو را به ۱۰ میلیون یورو کاهش دهد. با این اختلاف جزئی بعید است مشکلی بر سر راه انتقال گارسیا به بارسلونا باشد. اریک ۱۹ ساله از سال ۲۰۰۸ تا سال ۲۰۱۷ در عضویت باشگاه بارسلونا بود.

104 / 351 بسته خبری فوتبال اروپا فوتبال جهان بسته خبری فوتبال جهان زووله لیورپول المپیاکوس بایرن مونیخ چلسی اتلتیکومادرید منچسترسیتی آرسنال بارسلونا روبرت لواندوفسکی اریک گارسیا الکساندر لاکازت پیرامریک اوبامیا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بسته خبری فوتبال اروپا فوتبال جهان زووله لیورپول المپیاکوس بایرن مونیخ چلسی اتلتیکومادرید منچسترسیتی آرسنال بارسلونا روبرت لواندوفسکی اریک گارسیا الکساندر لاکازت میلیون یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۵۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری 2-0 بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن با بریس نیمار (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم

سال 2015 در چنین روزی و در چارچوب دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2014/15،‌ دو تیم بارسلونا و پاری سن ژرمن در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم رفتند. در حالی که بازی رفت دو تیم در ورزشگاه پارک دو پرنس با برتری 3-1 بارسلونا به پایان رسیده بود، شاگردان لوئیز انریکه در این دیدار خانگی نیز با بریس نیمار موفق به شکست مهمان فرانسوی خود شدند تا در مجموع با نتیجه 5-1 به جمع چهار تیم برتر رقابت ها صعود کنند.

دانلود (23.4MB)

دیگر خبرها

  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم
  • قوانین باید برای اخراج ستاره چلسی عوض شود
  • ستاره آرسنال: با خوش‌شانسی به چلسی گل زدم
  • طعنه هواداران چلسی به آرسنال؛ جام لیگ قهرمانان در استادیوم امارات رؤیت شد! + عکس
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 یوونتوس مقابل بارسلونا در نیوکمپ (لیگ قهرمانان اروپا - 2003/4/22) / فیلم
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم
  • برتری 2-0 بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن با بریس نیمار (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • آرتتا: لیاقت چلسی این جایگاه نیست؛ قهرمانی ما به لیورپول و منچسترسیتی وابسته‌ است
  • آرسنال و لیورپول مشتری ستاره مازاد رئال مادرید