Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، خبرنگاران رسانه‌های سعودی مانند العربیه و الحدث که این روزها در میان معترضان لبنانی برای تهیه گزارش‌های جهت دار تلاش می‌کنند یکی پس از دیگری نقره داغ می‌شوند.

به تازگی یک فایل ویدئویی در شبکه‌های مجازی منتشر شده که در آن یک معترض لبنانی اقدام به بیرون کردن خبرنگار شبکه العربیه از میدان الشهداء در بیروت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این معترض لبنانی خطاب به خبرنگار العربیه می‌گوید: ما هر گونه اهانت به امنیت ملی خود را رد می‌کنیم. شبکه شما همواره فتنه انگیزی می‌کند.

وی ادامه داد: شما مسائل را به سمت هدف قرار دادن امنیت ملی ما منحرف می‌کنید. شبکه شما توطئه چین است و اجازه نمی‌دهیم در میادین ما حضور داشته باشید.

پنج روز پیش نیز یک شهروند لبنانی در پاسخ به سؤال شبکه سعودی الحدث درباره انفجار مهیب بیروت گفت: ما فلسطینی و لبنانی و شیعه و سنی، با هم یکی هستیم. مرگ بر آل‌سعود‎.

خبرنگار شبکه سعودی که کاملاً از پاسخ و مخصوصاً شعار مرگ بر آل‌سعود این شهروند لبنانی شوکه شده بود، با دستپاچگی میکروفون را از او دور کرد، اما شعار مرگ بر آل‌سعود وی و دیگر شهروندان اطراف وی به‌وضوح نمایان است.

کد خبر 4994790 فاطمه صالحی

منبع: مهر

کلیدواژه: عربستان سعودی العربیه لبنان انفجار بیروت اعتراضات لبنان الحدث ایالات متحده آمریکا لبنان انفجار بیروت عراق رژیم صهیونیستی ویروس کرونا دونالد ترامپ عربستان سعودی ایران روسیه بیروت امارات متحده عربی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۵۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به یک خودرو در جنوب لبنان

 به گزارش­ خبرگزاری صدا و سیما ، رسانه‌های لبنانی از هدف قرار گرفتن یک خودرو در جاده عدلون واقع در منطقه ابوالاسود در الزهرانی توسط یک پهپاد رژیم صهیونیستی خبر دادند.

خبرنگاران المیادین و النشره، با انتشار این خبر نوشتند که پیکر یک شهید از داخل این خودرو بیرون کشیده شده است. هنوز هویت این شهید اعلام نشده است.

خبرنگار المیادین گزارش داد که این نخستین‌بار است که یک خودرو در منطقه الزهرانی در جنوب لبنان هدف قرار می‌گیرد.

نیرو‌های دفاع مدنی بلافاصله خود را به محل این حمله رساندند و تلاش کردند که آتش خودرو را خاموش کنند. رژیم صهیونیستی در تلافی دست برتر حزب‌الله لبنان در جبهه شمالی اراضی اشغالی، علاوه بر بمباران روستا‌ها و شهر‌های جنوب لبنان و هدف قرار دادن غیرنظامیان، با پهپاد خودرو‌هایی را که در جاده‌های جنوبی در حال تردد هستند، هدف قرار می‌دهد و تاکنون چندین شهروند لبنانی را به همین ترتیب شهید و مجروح کرده است.

دیگر خبرها

  • العربیه: مصر به اسرائیل پیشنهاد ازسرگیری مذاکرات در مقابل تعلیق عملیات رفح را داد
  • احداث مرکز بستر درمانی شهر مارگون به همت خیر لبنانی
  • واکنش حماس به ادعای انتقال مقر این جنبش به سوریه
  • تجلیل از برگزیدگان المپیاد زبان فارسی دانش آموزان لبنانی
  • صهیونیست‌های پنهان‌شده در یک خانه شکار نیروهای لبنانی شدند
  • شهادت و زخمی شدن ۸ لبنانی در حمله رژیم صهیونیستی
  • هفته تعیین‌کننده برای انتخاب رئیس‌جمهور جدید لبنان
  • سرکنسول عربستان سعودی در مشهد تعیین شد + جزئیات
  • شهادت یک نفر در حمله پهپادی اسرائیل به یک خودرو در لبنان + جزئیات
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به یک خودرو در جنوب لبنان