Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-23@20:38:55 GMT

گانتس: بی‌بی ماندنی نیست

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۵۹۵۳

ساعت 24-رئیس ائتلاف آبی سفید و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به شدت از بنیامین نتانیاهو به دلیل پافشاری بر تصویب بودجه سال میلادی جاری انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، رادیو رژیم صهیونیستی اعلام کرد: بنی گانتس، وزیر جنگ اسرائیل اخیرا طی نشست‌های محرمانه‌ای گفت: این درست نیست که بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل در سه پرونده فساد متهم باشد و من نظرم راجع به او تغییر نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: من برای حکومت کردن تفرقه نمی‌اندازم و برای تقویت کرسی خود در انتخابات به دنبال افزایش انزجار نیستم. به خودتان بگویید چه کسی اینگونه رفتار می‌کند، چه کسی برای تقویت کرسی خود انزجار را افزایش می‌دهد و چه کسی تفرقه می‌اندازد تا حکومت کند؟

گانتس در گفتگو با شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: این کاملا منطقی است که نخست‌وزیر با وجود سه پرونده فساد نمی‌تواند در منصبش بماند. اگر نتانیاهو اشتباه کند و ما را به سمت انتخابات ببرد چه کار خواهیم کرد؟ نتانیاهو با چالش‌های قضایی مواجه است. مسائلی وجود دارد که باعث می‌شود او به سمت انتخابات برود. عاقلانه نیست که یک نفر به این نتیجه برسد که ما نیاز به انتخابات داریم.

دولت رژیم صهیونیستی تنها ۸۴ روز است که تشکیل شده است و در صورت عدم تصویب بودجه برای یک یا دو سال تا ۲۵ اوت انتخابات زودهنگام برگزار خواهد شد. احتمالا این انتخابات در ماه نوامبر باشد.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۵۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو، گالانت را به افشای اطلاعات حساس متهم کرد

به گزارش خبرآنلاین بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی یکشنبه گفت: «گزارش‌ها و اطلاعات دروغین هیئت مذاکره‌کننده، تنها به تلاش‌ها برای آزادی اسرای ما از غزه آسیب می‌زند. این گزارش‌های دروغین باعث ناامیدی می‌شود و جنبش حماس را به تشدید موضع خود وادار می‌کند.»

طبق گزارش کانال ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی، نتانیاهو، یوآو گالانت، وزیر جنگ را به فاش کردن اطلاعاتی که در نشست‌های محرمانه درباره آن صحبت می‌شود، متهم کرد.

به نقل از ایسنا نتانیاهو طی جلسه کابینه جنگ تهدید کرد تمام کسانی را که اطلاعاتی درباره معامله تبادل اسرا فاش کنند، اخراج می‌کند.

کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد، نتانیاهو کابینه جنگ را از بررسی جلسه استراتژیک درباره اهداف جنگ غزه منع کرد. بنی گانتس، عضو کابینه جنگ این رژیم درخواستی را به دفتر نتانیاهو برای برگزاری جلسه کابینه درباره اهداف جنگ غزه داده بود، اما پاسخی دریافت نکرد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین یکشنبه گفته بود جنبش حماس به دنبال ایجاد تفرقه درون جامعه صهیونیستی است و از فشارهای وارده بر کابینه رژیم صهیونیستی استفاده می‌کند و به همین دلیل است که شروط خود را برای آزادی اسرای صهیونیستی تشدید می‌کند.

وی همچنین جنبش حماس را به ممانعت از دستیابی به توافق آتش‌بس متهم کرد و مدعی شد: «در روزهای آینده فشار نظامی خود را بر حماس افزایش خواهیم داد و به‌زودی ضربات سخت و دردناکی به آنها وارد خواهیم کرد.»

نتانیاهو درباره جنایت‌های ارتش رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها به‌ویژه «نتسح یهودا» گفت: «اگر کسی گمان می‌کند که می‌تواند یکی از یگان‌های ارتش اسرائیل را تحریم کند، من با تمام قدرتم با او خواهم جنگید. اسرائیل موفق شد ۱۲۴ تن از اسرایش را از غزه آزاد کند و هنوز ۱۳۳ نفر دیگر در جهنم حماس هستند و ما به بازگرداندن آن‌ها چه زنده چه مرده، پایبند هستیم.»

آمریکا در اقدامی نمایشی اعلام کرده قصد دارد یکی از یگان‌های ارتش رژیم صهیونیستی به نام نتسح یهودا را تحریم کند. وی مدعی شد: «سربازان ما برای حفاظت از ما در میدان جنگ متحد هستند و ما برای حفظ آنها در عرصه سیاسی متحد هستیم.»

ارتش رژیم صهیونیستی پنجشنبه پایان عملیات نظامی در اردوگاه النصیرات در مرکز غزه را اعلام کردند. گزارش‌های رسانه‌های انگلیسی حاکی از این است که این رژیم تانک‌ها و نفربرهای زرهی خود را در اطراف غزه برای ورود به رفح مستقر کرده است.

در حالی که جنگ غزه همچنان ادامه دارد و تاکنون به شهادت بیش از ۳۴ هزار فلسطینی منجر شده است، تلاش‌های بین‌المللی و منطقه‌ای برای آتش‌بس و تبادل اسرا میان حماس و رژیم صهیونیستی ادامه دارد، اما هنوز نتیجه‌ای نداشته است.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898153

دیگر خبرها

  • غزه؛ محور گفتگوی «بلینکن» و «گالانت»
  • نویسنده صهیونیست: نابودی اسرائیل به دست نتانیاهوست
  • نتانیاهو، گالانت را به افشای اطلاعات حساس متهم کرد
  • دو سوم صهیونیست‌ها ادعای پیروزی قریب الوقوع نتانیاهو در غزه را باور ندارند
  • صهیونیست‌ها ادعای نتانیاهو در مورد پیروزی را باور ندارند
  • نتانیاهو از برگزاری جلسه کابینه جنگ جلوگیری کرد
  • هرتزوگ: آمریکا در سیاست داخلی ما دخالت نکند
  • اتهام‌زنی نتانیاهو به وزیر جنگ رژیم صهیونیستی
  • گانتس: هنوز اهداف جنگ خود را محقق نکرده‌ایم
  • نتانیاهو؛ منفور دوست و دشمن