Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@18:50:38 GMT

هدیه ویژه همراه اول به خبرنگاران

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۶۰۳۲

هدیه ویژه همراه اول به خبرنگاران

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران ضمن تبریک روز خبرنگار اعلام کرد: هر چند با تصمیم مسئؤلان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات توفیق تقدیم هدیه روز خبرنگار صرفاً نصیب یکی از اپراتورهای تلفن همراه شد، اما همراه اول در نظر دارد به مناسبت روز خبرنگار و بیست و ششمین سالروز عرضه اولین سیم کارت در ایران توسط این اپراتور، همچون سال گذشته یک هدیه ویژه اینترنتی مطابق با لیست قبلی مورد تأیید معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به اصحاب رسانه هدیه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت ارتباطات سیار ایران، امسال نیز برای تکریم قشر زحمتکش و کوشای خبرنگار، بسته اینترنت ویژه یک ساله با حجم ۲۰۰ گیگابایت در نظر گرفته است.

بسته مذکور برای کلیه شماره های خبرنگارانی که سال گذشته بسته اینترنتی را دریافت کرده اند، حداکثر ظرف مدت ۷۲ ساعت آتی فعال می‌شود.

همراه اول پیشاپیش از کلیه خبرنگارانی که دسترسی به شماره ایشان برای این اپراتور مقدور نبوده عذرخواهی کرده است.

همراه اول به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور با واگذاری بیش از ۹۲ میلیون سیم‌کارت در کشور، بالاترین سهم بازار را در اختیار دارد و سرویس‌های آن در تمامی شهرها و روستاهای کشور با ۹۶.۹ درصد پوشش جمعیتی برقرار است.

جدیدترین گزارش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی حاکی از آن است که همراه اول با در اختیار داشتن بیش از ۳۵.۶ میلیون مشترک نسل ۳ و ۴، بیشترین تعداد مشترکان اینترنت پهن باند سیار را در بین اپراتورهای تلفن همراه کشور در اختیار دارد.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و  خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4994756

منبع: مهر

کلیدواژه: همراه اول اینترنت روز خبرنگار ویروس کرونا تحقیقات علمی گوگل اینترنت ایالات متحده آمریکا شرکت دانش بنیان توییتر شرکت اسپیس ایکس حاکمیت سایبری موبایل ناسا ماهواره حملات سایبری شبکه اجتماعی تیک تاک همراه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۶۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از شینهوا، به گفته دولت، سه نفر در محل حادثه جان باختند، یک نفر با وجود تلاش‌های امدادی جان باخت و دو مجروح نیز در بیمارستان تحت مداوا هستند.

بررسی‌های اولیه حاکی از آن بود که این حادثه ناشی از عملکرد نامناسب اپراتور جرثقیل در حین ریختن بتن بوده است. سطل جرثقیل به طور تصادفی به ستون سازه خانه برخورد کرد و باعث ریزش دیوار شده است.

اپراتور جرثقیل توسط مقامات امنیتی عمومی محلی بازداشت شده است.

تحقیقات تکمیلی در خصوص این حادثه ادامه دارد.

کد خبر 6086879

دیگر خبرها

  • کیوسک‌های دیجیتال نخستین اپراتور سلامت کشور رونمایی و نصب شد
  • معاون وزیر ارتباطات : شبکه اپراتور مدعی نارضایتی مردم از کیفیت شبکه به دلیل استفاده از مودم بومی قابل بررسی است
  • فیلترشکن گران‌تر از اینترنت؛ گردش مالی فیلترشکن‌ها برابر با یک اپراتور ایرانی
  • برقراری اینترنت پرسرعت همراه در مسجد شکر طبس
  • شب شعر «به یاد کمال» با حضور شاعران کشوری در منطقه ۳ اصفهان
  • ۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین
  • پیش‌بینی وقوع تندباد لحظه‌ای و گرد و خاک محلی در خوزستان
  • بسته‌های همراه اول ویژه حج 1403 اعلام شد
  • بسته‌های همراه اول ویژه حج ۱۴۰۳ اعلام شد
  • بودجه ویژه‌ای برای فرهنگ قزوین لحاظ کردیم