Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم در مجلس با بیان اینکه با تکمیل پروژه آب رسانی ارس تبریز تا ۲۰ سال تبریز از نظر تامین آب شرب با مشکل روبه رو نیست، گفت: تامین منابع آبی یکی از راهبردهای مهم توسعه در تبریز تلقی می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سیدمحمدرضا میرتاج الدینی درباره مشکلات کنونی تامین منابع آبی در حوزه انتخابیه تبریز،اظهار داشت: برای رفع معضل کم آبی در تبریز، تکمیل پروژه‌ها و طرح‌های بلندت مدنظر است که امیدواریم هرچه سریع‌تر به  بهره‌برداری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طرح انتقال آب ارس به تبریز و شمال شرق دریاچه ارومیه در دو فاز برنامه‌ریزی شده است که خوشبختانه اعتبارات فاز اول این پروژه از آب‌های مرزی در شرایطی تامین شد که هم اکنون این پروژه 95 درصد پیشرفت داشته است.

وی ادامه داد: فاز دوم اجرای طرح انتقال آب از ارس به تبریز که در حدود 110کیلومتر است و امیدواریم طرح مذکور با همکاری سرمایه‌گذار داخلی  یا فاینانس خارجی  تکمیل شود تا بتوان طرح‌های آبرسانی  آب را جامعه عمل پوشاند.

میرتاج الدینی  افزود: بنده و نمایندگان تبریز در مجلس شورای اسلامی در طی جلساتی که  با مسئولان بانک مرکزی و وزارت نیرو برگزار کردیم  که امیدواریم طرح مذکور هرچه سریع‌تر تکمیل شود.

 عضوهیات رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس بابیان اینکه تکمیل پروژه آب رسانی ارس تا 20 سال تبریز از نظر تامین آب شرب با مشکل روبه رو نیست، یادآورشد: تامین منابع آبی یکی از راهبردهای مهم توسعه در تبریز تلقی می شود.

انتهای پیام/60001

منبع: فارس

کلیدواژه: وزارت نیرو تبریز آب شرب مجلس شورای اسلامی ارس نماینده مردم در مجلس میرتاج الدینی انتقال اب ارس دریاچه ارومیه انتقال آب ارس خبرگزاری فارس فایناس نماینده مردم تبریز آذرشهر اسکو فارس تبریز بانک مرکزی سرمایه گذار داخلی آب های مرزی تکمیل پروژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۶۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام به ارزش بیش از ۲۸ میلیارد دلار در سال گذشته

جواد اوجی امروز (چهارشنبه، ۲۹ فروردین‌ماه) در حیاط هیئت دولت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه وزارت نفت در سال ۱۴۰۲ با سرمایه‌گذاری مؤثر در بخش‌های بالادست و پایین‌دست صنعت نفت توانست پروژه‌های نیمه‌تمام به ارزش بیش از ۲۸ میلیارد دلار را به سرانجام برساند، گفت: از محل تکمیل این پروژه‌ها رشد تولید در صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی و به‌دنبال آن ثبت رشد اقتصادی بالای ۲۰ درصدی در بخش نفت و گاز را شاهد بودیم.

وی افزود: امسال برای سرمایه‌گذاری‌های تازه در پروژه‌های نیمه‌تمام باقی‌مانده در صنعت نفت برنامه‌ریزی جامعی شده است تا امسال هم جهش تولید مطلوبی در این صنعت داشته باشیم.

وزیر نفت تصریح کرد: امیدواریم سال ۱۴۰۳ هم مانند پارسال رکوردهای مطلوبی در زمینه جهش تولید داشته باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • استان اردبیل جزو ۱۰ استان برتر در بهبود فضای کسب و کار می‌شود
  • تکمیل ۴۰۰ واحد مسکن نیمه‌کاره ۲۰ ساله در رزن
  • نیاز به ۹۰‌ همت اعتبار برای تکمیل پروژه آزادراه حرم تا حرم
  • تکمیل طرح های راهداری مرکزی نیازمند ۸۶۰ میلیارد تومان اعتبار است
  • اجرای ۳۰ پروژه بازآفرینی شهری در شهرکرد
  • آب‌رسانی سیار به ۲۸۵ روستا در استان مرکزی
  • شرکت ملی نفت صاحب کارخانه آسفالت می شود
  • تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام به ارزش بیش از ۲۸ میلیارد دلار در سال گذشته
  • آب‌رسانی سیار به ۲۸۵ روستای استان مرکزی
  • تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام به ارزش بیش از ۲۸ میلیارد دلار در سال ۱۴۰۲