Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@23:26:30 GMT

خط قرمز مراسم های محرم در استان فارس سلامتی مردم است

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۶۱۴۷

خط قرمز مراسم های محرم در استان فارس سلامتی مردم است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد صادق مهرابی یکشنبه شب در گردهمایی مدیران هیئات مذهبی استان بیان کرد: دستگاه‌های مختلفی در تلاش هستند تا با برطرف کردن موانع در جامعه نسبت به برگزاری مراسم محرم با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی اقدام کنند.

وی تاکید کرد: روحانیان در جامعه طی مدت شیوع کرونا، نقش ویژه ای را ایفا کرده اند و توانسته اند در تدفین بیماران کرونایی اقدامات شایسته ای انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس تصریح کرد: بر اساس شیوه نامه‌های بهداشتی که برای هیئات مذهبی در نظر گرفته شده قرار است مراسم‌های ماه محرم بر اساس این دستورالعمل‌ها اجرایی شده و حفظ سلامتی مردم یکی از اصلی ترین اولویت‌های است که ملاک رفتاری هیئات مذهبی است.

وی اضافه کرد: دستورالعمل‌های بهداشتی به هیئات مذهبی ابلاغ شده و مدیران هیئات مذهبی نیز به عنوان همکاران بهداشتی در هیأت بر اجرای صحیح دستورالعمل‌های ابلاغی در هیأت نظارت خواهند داشت.

کد خبر 4994601

منبع: مهر

کلیدواژه: شیراز سازمان تبلیغات اسلامی ویروس کرونا شیراز روز خبرنگار بوشهر شیوع کرونا عید غدیر خم گرگان ماه محرم آمار کرونا کمک مومنانه قزوین شهرکرد عید سعید قربان ستاد ملی مقابله با کرونا هیئات مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۶۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییرات فرمانداران و مدیران کل در استان اصفهان

استاندار اصفهان در حاشیه مراسم تکریم ومعارفه فرماندار کاشان گفت: تغییر فرمانداران در هر زمانی امکانپذیر است و بر اساس مقتضیات انجام می‌شود.


سیدرضا مرتضوی با بیان اینکه کاشان در استان اصفهان جایگاه ویژه‌ای دارد، افزود: هیچ کجای استان اصفهان نرخ بیکاری ۷.۲ نبوده، اما در کاشان این مهم محقق شده و در حوزه‌های دیگر نیز کاشان جزء رتبه‌های برتر را کسب کرده است.


وی با بیان اینکه این پیشنیه و تاریخی در حوزه‌های‌مختلف علم و فناوری، کشاورزی، نظامی و دیگر حوزه‌ها گره خورده است گفت: با نگاه به آمار‌های مختلف این شهرستان جزء رتبه‌های برتر استانی است و از این رو کاشان ظرفیت بی‌بدیلی در کنار شهرستان اصفهان دارد.


استاندار اصفهان، محمدی فشارکی را یکی از فرماندار‌های توانمند استان اصفهان دانست و گفت: از فرماندار جدید شهرستان کاشان تقاضا داریم تا در راستای تحقق شعار سال جاری مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم قدم بردارند.


استاندار اصفهان با بیان اینکه امیدواریم فصل جدیدی از خدمات در منطقه کاشان را رقم بزنیم، تاکید کرد: مصوبات ستاد تسهیل شهرستان کاشان هم‌ارزش با مصوبات ستاد استانی است و این موضوع به مدیران استانی مورد تاکید قرار گرفته است.


مصطفی معینی منتخب مرد کاشان هم امروز در مراسم تکریم و معارفه فرماندار کاشان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و بزرگان منطقه کاشان، اظهار داشت: کاشان فقط یک شهرستان نیست و بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری منظور از کاشان همان منطقه کاشان است و خدماتی نیز که ارائه می‌شود خدمات شهرستانی نیست و فقط به اهل کاشان خدمات ارائه نمی‌کند.


وی با بیان اینکه خدمات فراشهرستانی، اما بودجه شهرستانی است، افزود: استاندار اصفهان شخص اول اجرایی در استان اصفهان است و لازم است به بودجه شهرستان کاشان نگاه ویژه‌ای صورت پذیرد تا شا‌ها پیشرفت و ارتقای این منطقه باشیم.


نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به تکریم و معارفه فرماندار جدید شهرستان کاشان ابراز داشت: همدلی و انسجام کلید پیشرفت کاشان است و از سوی دیگر فرماندار، فرماندار برای همه گروه‌ها است همان‌گونه که نماینده، نماینده برای همه افراد است.


در این مراسم از زحمات محمدشریف زارعی به عنوان فرماندار پیشین تقدیر و حمیدرضا محمدی فشارکی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان کاشان معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • سلامت زیر بنا و اساس جامعه است
  • استاندار اصفهان: تغییر در سطح فرمانداران و مدیران کل
  • تغییرات فرمانداران و مدیران کل در استان اصفهان
  • کمک ۲۳ میلیاردی موسسه خیریه‌ای شیرازی به سیل سیستان‌وبلوچستان
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان
  • هیئات مذهبی بازوی قوی در تدوین برنامه‌های تبلیغات اسلامی است
  • کنایه تند نماینده مجلس به مراسم ازدواج دختر یک مسئول در هتل اسپیناس پالاس
  • وضعیت «قرمز» هوا در اهواز
  • کنایه معین الدین سعیدی به مراسم ازدواج دختر یک مسئول در هتل اسپیناس پالاس /عده‌ای در ناراحت کردن مردم فوق تخصص دارند