Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@23:02:51 GMT

بهترین قالشویی شمال تهران

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۶۲۸۰

بهترین قالشویی شمال تهران

‍‍‍‍‍‍

فرش بخش مهمی از زندگی ما ایرانی‌ها است. علاوه بر آنکه داستان‌ها و نقش‌هایی از طبیعت ایران بر آن نقش بسته است، به دلیل راحتی و زیبایی در خانه بسیاری از ما دیده می‌شود. - اخبار بازار -

در حالی که، قالی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای فرش کردن کف اتاق‌ها است، پاک و تمیز کردن آن در زمان‌های مشخص و به طور متداول از اهمیت بالایی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با آنکه، کشیدن جاروبرقی و تمیز کردن به صورت دستی بخش مهمی از تمیز کردن قالی‌ها است، امّا توان آن را ندارد که با باکتری‌ها یا آلودگی هایی که توسط چشم دیده نمی‌شوند مقابله کند؛ باقی ماندن جرم و باکتری بر سلامت ما و فرزندانمان نیز تاثیر خواهد گذاشت. سپردن فرش به یک قالیشویی حرفه‌ای مانند مجموعه قالیشویی توحید، باعث می‌شود تا علاوه بر تمیز شدن قالی، طول عمر آن نیز افزایش پیدا کند.

مزایای استفاده از قالیشویی برای تمیز کردن فرش ها

همه ما دوست داریم تا در خانه‌ای تمیز و مرتب زندگی کنیم. می خواهیم فرزندانمان در محیطی عاری از آلودگی بازی کنند و بزرگ شدن آن‌ها را آرام آرام مشاهده کنیم. به طبع فرش اتاق که محل استراحت و بازی کودکان و گرد هم آمدن خانواده است، بخش مهمی از زندگی روزمره ما محسوب می‌شود. پس، نظافت آن از اهمیت بالایی برخوردار است. بله، جاروبرقی به صورت روزمره شاید کمک بسیاری در پاک شدن آن‌ها انجام دهد. با این حال آلودگی‌هایی ممکن است شکل گیرد که از چشم ما انسان‌ها به دور بماند. شاید، سپردن فرش‌های نفیس به قالیشویی‌های بی تجربه شما را از این کار باز بدارد، امّا در ادامه به خدمات و قدمت قالیشویی توحید اشاره خواهیم کرد تا با خیال راحت فرش‌های خود را به قالیشویی حرفه‌ای بسپارید. قبل از آن، به اهمیت شستشوی فرش‌ها در قالیشویی خواهیم پرداخت.

پاک کردن گرد و غبار و مواد آلرژی زا

فرش‌ها مکانی برای جمع شدن گرد و غبار، باکتری‌ها و مواد آلرژی زا هستند. اگر شما یا فردی در خانه مستعد ابتلا به مشکلات تنفسی باشد، ذرات موجود هوا در فرش جمع شده و افزایش آن‌ها موجب مشکلات تنفسی مانند آسم و آلرژی می‌شود. این حالت به خصوص بر کودکان و افراد مسن بیشتر تاثیر خواهد گذاشت. جاروبرقی می تواند به جمع کردن گرد و غبار و باکتری‌ها کمک کند. با این حال، آن‌ها را به طور کامل از بین نمی برد و به مرور زمان آن‌ها انباشته می‌شوند و خطر بروز مشکلات بهداشتی افزایش پیدا می کند. در مجموعه قالیشویی توحید از آخرین سیستم‌های مکانیزه برای پاک کردن فرش‌ها استفاده می کنند تا به صورت حرفه‌ای گرد و غبار، باکتری‌ها و سایر مواد آلرژی زا به خوبی از روی آن‌ها پاک شود. عدم وجود این مواد باعث می‌شود تا هوایی تمیز‌تر و سالم‌تر را در داخل خانه تجربه کنید و از خطر بروز آلرژی و مشکلات تنفسی نیز دور بمانید. این مسئله هم به سلامت شما و هم طول عمر فرش شما کمک خواهد کرد.

بهبود جریان هوا

بله، شاید چیز عجیبی به نظر برسد که فرش‌های کثیف می توانند جریان هوا در خانه شما را مختل کنند! با بسته شدن منافذ فرش و گرفتگی آن‌ها با خاک و گرد و غبار، جریان هوا از آن‌ها به خوبی عبور نمی کند. این هوا همراه با خاک فرش در اتاق منعکس می‌شود و بر امتداد دیوارهایی خانه جای می‌گیرد. هنگامی که منافذ فرش بسته می‌شود، فضای اتاق حالتی ناخوشایند و گاهی غبار آلود پیدا می‌کند. با تمیز کردن قالی‌ها در زمان‌های منظم به بهبود جریان هوا و کیفیت هوای خانه خود کمک کنید. تمامی فرش‌ها در هر فصلی از سال که شما بخواهید، می توانند در قالیشویی توحید نظافت شوند. دیگر نیازی نیست منتظر فصل گرما باقی بمانید. دستگاه‌های خودکار و کوره‌های گرم کننده به تسریع روند شستشو و خشک شدن فرش کمک بزرگی کرده است.

بهبود ظاهر فرش

شستشوی مداوم فرش با مواد شوینده‌ی مختلف می تواند به ظاهر آن آسیب برساند. در حالی که اگر آن را به افرادی حرفه‌ای بسپارید، ظاهر آن بهبود پیدا کند. وجود غبار در الیاف‌ها باعث می‌شود تا هم الیاف‌ها از بین بروند و در نتیجه فرش حالتی پیر و فرسوده پیدا کند؛ و هنگامی که بر آن قدم بگذارید سطحی خشن و نامنظم پیدا می کنند. در قالیشویی توحید ابتدا به رفوگری چنین فرش‌های پرداخته می‌شود. متخصصان با دقتی بالا آن‌ها را تمیز می کنند تا الیاف فرش دچار پارگی و فرسودگی نشود. تمامی فرش‌ها با ماشین‌های حرفه‌ای و با نظارت کارشناسان به طور یکدست تمیز می‌شوند.

 

نتیجه گیری و جمع بندی

مجموعه قالیشویی توحید از سال 1367 فعالیت خود را آغاز کرده است و اکنون صاحب چهار شعبه رسمی است. در طول سال‌های فعالیت خود این مجموعه توانسته در سراسر تهران، کرج، لواسانات و ... به خدمات رسانی در زمینه قالیشویی، موکت و مبل شویی بپردازد. علاوه بر شعبه های اصلی که شامل قالیشویی کامرانیه، قالیشویی الهیهو قالیشویی فرمانیه می‌شوند، امکان سفارش آنلاین نیز در این مجموعه حرفه‌ای وجود دارد. کیفیت خدمات ارائه شده محبوبیت کارخانه قالیشویی توحید را در میان مشتریان افزایش داده است. همچنین این مجموعه در سال‌های 96، 97 و 98 به عنوان واحد نمونه سال از طرف اتحادیه قالیشویان شناخته شد.

شاید شما هم بخواهید از مراحل کار قالیشویی توحید با خبر شوید؛ با سر زدن به وب سایتشان می توانید از تمامی نکات آگاه شوید و با تیم مشاوره آن‌ها تماس بگیرید. علاوه بر راهنمایی اولیه، شستشوی فرش‌ها همراه با ضمانت و گزارشی شفاف از مراحل کار همراه است.

فرش‌ها یکی از سرمایه‌های مهم خانه ما محسوب می شوند، پس بهتر است با مراقبت از آن‌ها این سرمایه را حفظ کنیم. محبوبیت، تداوم کار، بهبود عملکرد و ارائه ضمانت از مواردی هستند که می توان به کمک آن‌ها یک قالیشویی حرفه‌ای را تشخیص داد و انتخاب کرد. ترمیم و نگهداری روزانه و نظافت آن‌ها، در کنار خدمات یک قالیشویی حرفه‌ای به شما این اطمینان را می دهد که فرش‌ها و همچنین خانه تان همیشه فضایی تمیز و سالم را خواهد داشت.

انتهای پیام/

R1012122/P/S1407,1431/CT12 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار بازار ۱ کاهش ۲۴۰۰ تومانی قیمت دلار/ سکه هم نزولی شد ۲ قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۵/۱۹|کاهش قیمت طلا و ارز در بازار/ سکه ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان شد ۳ قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۵/۲۰ ۴ کاهش ۳۲۰۰ تومانی قیمت دلار در یک روز/ ادامه ریزش قیمت‌ها در بازار ارز/ فروشنده ها زیاد شدند ۵ قیمت سکه در ۱۰ سال چقدر تغییر کرد؟+جدول ۶ قیمت دلار و قیمت یورو در صرافی‌های بانکی امروز ۹۹/۰۵/۱۹|کاهش ۸۰۰ تومانی قیمت ارز در صرافی‌ها/ دلار۲۲ هزار و ۲۰۰ تومان شد ۷ قیمت دلار و قیمت یورو در صرافی‌های بانکی امروز ۹۹/۰۵/۱۶|افزایش ۳۰۰ تومانی قیمت ارز در صرافی‌ها/ دلار وارد کانال ۲۳ هزار تومانی شد ۸ شروع تولید زمزم در کشور عراق مهمترین اخبار بازار کاهش ۲۴۰۰ تومانی قیمت دلار/ سکه هم نزولی شد قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۵/۱۹|کاهش قیمت طلا و ارز در بازار/ سکه ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان شد پرداخت ١١ هزار فقره تسهیلات کرونایی توسط بانک صادرات قیمت دلار و قیمت یورو در صرافی‌های بانکی امروز ۹۹/۰۵/۱۹|کاهش ۸۰۰ تومانی قیمت ارز در صرافی‌ها/ دلار۲۲ هزار و ۲۰۰ تومان شد مهمترین اخبار تسنیم سخنگوی وزارت خارجه در گفت‌وگو با تسنیم: به‌جای‌ تصدی‌گری دیپلماسی اقتصادی را فعال کردیم/ به آفریقا و آمریکای لاتین نگاه ویژه داریم اعلان جنگ قبایل علیه آمریکایی‌ها؛ تأکید بر آزادی سوریه از لوث وجود اشغالگران و مزدورانشان اشتغال محور کردن سیاست های موثر در بازار کار/جزئیات۹ راهبرد سند ملی کار شایسته ادامه اعتراضات در آمریکا/ وضعیت پورتلند بحرانی اعلام شد آغاز دخالت آشکار آمریکا در امور لبنان پس از انجام مأموریت ماکرون درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تومانی قیمت صرافی ها گرد و غبار تمیز کردن قیمت دلار باکتری ها جریان هوا تومان شد قیمت طلا قیمت ارز فرش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۶۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت مرد ۶۰ ساله بر اثر آتش سوزی منزل در شمال تهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، جلال ملکی گفت: ساعت ۱۱ و ۱۳ دقیقه ظهر امروز یک مورد آتش سوزی در ساختمانی در­خیابان حسینی، خیابان مجیدیه شمالی به سازمان آتش نشانی اعلام شد و بلافاصله دو ایستگاه با امکانات کامل به محل اعزام شدند.

این مقام مسئول افزود: آتش نشانان در محل مشاهده کردند، آتش سوزی در یک واحد آپارتمان ۷۰ متری در طبقه سوم یک ساختمان چهار طبقه دوازده واحدی اتفاق افتاده و این منزل مسکونی کاملا شعله ور است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: در داخل این واحد ۷۰ متری، مقدار زیادی لوازم مستعمل و ضایعات، ­دو ظرف کوچک حاوی بنزین، افشانه، حشره کش و وسایل این چنینی که قابلیت انفجار و اشتعال دارند، وجود داشت.

ملکی افزود: به گفته افراد حاضر در محل در داخل این منزل یک نفر حضور داشت و دو انفجار کوچک هم در منزل اتفاق افتاده بود.

این مقام مسئول گفت: پیش از رسیدن آتش نشانان درب واحد باز شده بود و منزل کاملا شعله ور بود که آتش نشانان عملیات را آغاز کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی افزود: آتش نشانان حین عملیات با وضعیت سوخته یک مرد حدودا ۶۰ ساله مواجه شدند که به تایید عوامل اورژانس جان خود را از دست داده بود.

ملکی گفت: آتش نشانان از گسترش آتش به اطراف جلوگیری کردند و پس از ایمن سازی و تخلیه دود، محل را به عوامل انتظامی تحویل دادند.

دیگر خبرها

  • قیمت بهترین انواع آسیاب قهوه و اکسسوری قهوه
  • فوت مرد ۶۰ ساله بر اثر آتش سوزی منزل در شمال تهران
  • ثبت بهترین شاخص هوا در مناطق ۴ و ۲۲ تهران
  • تخصیص ۵۰ کیلوگرم‌کود اوره‌مازاد بر سهمیه به پیمانکاران تکثیری بذر گندم و جو
  • نیروهای مسلح کشور در بهترین شرایط آمادگی و دفاعی قرار دارند
  • از ایلِجار چه می‌ دانید؟ یک همدلی برای نشاکاری
  • جارو برقی رباتیک، چه بخریم؟
  • تصاویر اوباش بی‌ ام و سوار شمال تهران با کلاشنیکف!
  • بهترین موسسه انجام پایان نامه در تهران
  • رازهای داشتن پوست سری سالم: راهنمای کامل تمیز کردن پوست سر (فیلم)