Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@19:24:09 GMT

معرفی هتل باران اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۶۳۳۰

معرفی هتل باران اصفهان

‍‍‍‍‍‍

هتل سه ستاره باران یکی از هتل‌های تازه تاسیس است که در سال ۱۳۹۷ در شمال‌غرب شهر اصفهان افتتاح شد. - اخبار بازار -

این هتل در زیربنایی 4000 متری، با هفت طبقه و 38 واحد اقامتی آماده پذیرایی از مسافران و توریست‌هایی از سراسر کشور و جهان است. هتل باران تنها هتلی به‌شمار می‌آید که در شمال‌غرب اصفهان به‌دست گروه هتل‌سازان آسمان ساخته شده و یکی از بهترین هتل‌ های اصفهان است که از پرسنلی مجرب نیز کمک می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رزرو هتل باران به‌صورت آنلاین امکان‌پذیر است. با ما همراه باشید تا جزئیات اقامت در هتل باران را با شما درمیان بگذاریم. 

امکانات رفاهی هتل باران اصفهان

ازجمله امکانات عمومی که هتل باران برای مهمانان خود درنظر گرفته می‌توان به پارکینگ آن اشاره کرد که ظرفیت محدود برای 16 ماشین را دارد. همچنین ظرفیت لابی این هتل برای 30 نفر طراحی شده است. رستوران موجود در طبقه همکف هتل نیز گنجایش پذیرایی همزمان از 40 نفر را دارد. دستگاه خودپرداز، ماهواره، تاکسی‌سرویس، کافی‌شاپ، نمازخانه، پله اضطراری، اتاق چمدان، خدمات خانه‌داری، اینترنت پرسرعت، آسانسور، دستگاه واکس کفش، تلویزیون در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در طبقات، خدمات فتوکپی، فکس و پرینت نیز ازدیگر امکانات این هتل سه ستاره هستند. امکانات موجود در هر اتاق هتل باران اصفهان نیز شامل مبلمان، روم‌سرویس، یخچال، تلویزیون، آباژور، حمام، تلفن، پاورسوئیچ، دراور، لوازم بهداشتی، چای‌ساز، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم اطفای حریق، رخت‌آویز، کمد لباس، صندوق امانات، تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی فرنگی و مینی‌بار (با هزینه) می‌شود.

البته ارائه صبحانه رایگان در اتاق، یکی از مزایای دیگر هتل باران اصفهان است. اکثر اتاق‌های هتل نیز دونفره دابل یا توئین هستند. اقامت بچه‌های زیر پنج سال در این هتل رایگان است و اقامت برای بچه‌های پنج تا هشت ساله نیز به‌صورت نیم‌بها محاسبه می‌شود.

فاصله هتل باران از مکان‌های ضروری و دیدنی اصفهان

هتل باران به‌دلیل قرارگیری در شمال‌غرب اصفهان، فاصله بسیار نزدیکی با مناطق صنعتی، دانشگاه صنعتی و بیمارستان تخصصی کودکان امام‌حسین(ع) این شهر دارد. درواقع این هتل در خیابان امام‌خمینی، نبش خیابان 12 بهمن اصفهان واقع شده است؛ بنابراین فاصله آن تا فرودگاه شهید بهشتی حدود 29 دقیقه با ماشین خواهد بود. این هتل همچنین با فرودگاه بدر اصفهان حدود 32 دقیقه با ماشین فاصله دارد. شما می‌توانید برای رفتن به فرودگاه‌های اصفهان از تاکسی‌سرویس‌های خود هتل استفاده کنید. اگر هم قصد مراجعت به راه‌آهن، پایانه‌های مسافربری یا سایر مکان‌های ضروری شهر را دارید، فاصله هتل باران از این مکان‌ها به‌قرار زیر است:

فاصله هتل تا ایستگاه راه‌آهن: حدود 29 دقیقه با ماشینفاصله هتل تا ترمینال مسافربری کاوه: حدود 20 دقیقه با ماشینفاصله هتل تا ترمینال مسافربری صفه: حدود 28 دقیقه با ماشینفاصله تا کلانتری: حدود 11 دقیقه با ماشینفاصله تا نمایشگاه بین‌المللی: حدود 30 دقیقه با ماشین

مقاله مرتبط : هتل سهند 2 مشهد

هتل باران همچنین تا مکان‌های تفریحی، تاریخی، طبیعی و گردشگری اصفهان نیز بین 19 تا 42 دقیقه با ماشین فاصله دارد. برای مثال، فاصله هتل باران تا سی‌وسه پل 20 دقیقه، تا باغ پرندگان 22 دقیقه، تا آتش‌گاه 24 دقیقه، تا عمارت عالی‌قاپو 19 دقیقه، تا کاخ چهل‌ستون 41 دقیقه، تا بازار اصفهان 17 دقیقه، تا کاخ هشت‌بهشت 21 دقیقه و تا میدان نقش جهان 23 دقیقه با ماشین فاصله است.

 

نحوه رزرو اینترنتی هتل باران اصفهان

برای اینکه بتوانید قبل از شروع سفرتان، هتل باران را رزرو کنید، لازم است به یک سایت معتبر رزرو هتل اصفهان مراجعه کنید. دراین‌صورت با ثبت نام هتل، هتل باران یا سایر هتل های اصفهان، همراه تاریخ اقامت‌تان، لیستی از اتاق‌های خالی و قابل رزرو برای‌تان نمایش داده می‌شود. تصویری از داخل هر اتاق و اطلاعات کلی آن نیز دراختیارتان قرار می‌گیرد. شما می‌توانید میان گزینه‌های موجود، اتاق مناسب خود را انتخاب کنید. بعد از انتخاب گزینه موردنظر، باید درصدی از هزینه هتل را به‌عنوان بیعانه ازطریق درگاه‌‌های پرداخت آنلاین بپردازید تا اطلاعات رزروتان برای شما ارسال شود. وقتی به هتلی رسیدید که در اصفهان رزرو کرده بودید، باید اطلاعات رزروی را که از سایت دریافت کرده بودید، به هتل‌دار نشان دهید. او نیز شما را به طرف سوئیت یا اتاقی که رزرو کرده بودید، راهنمایی می‌کند.

اگر تابه‌حال هتل خود را اینترنتی رزرو نکرده‌اید، حتما از این به بعد این کار را انجام دهید؛ آن‌گاه متوجه می‌شوید که امکان رزرو آنلاین هتل‌ها چه امتیاز بزرگی برای مسافرت‌ها است. هم از دغدغه‌های پیداکردن اقامتگاه مناسب در شهر مقصد راحت خواهید شد و هم با سرعت بخشیدن به کارها، می‌توانید زمان بیشتری را به گشت‌و‌گذار در مکان‌های تفریحی و تاریخی شهر اختصاص دهید. البته مزیت‌های رزرو آنلاین هتل فقط محدود به این موارد نیست.

مقاله مرتبط : بار مجاز در پروازهای داخلی

رزرو هتل باران اصفهان با استفاده از تقویم قیمتی

تصور کنید شما تصمیم می‌گیرید در یک تاریخ معین به شهر زیبای اصفهان سفر کنید. قبل از شروع سفر، هتل‌ موردنظر خود را به‌صورت آنلاین رزرو کرده و هزینه آن را می‌پردازید. با رسیدن به اصفهان و اقامت در هتل هزینه باقی‌مانده هتل را هم کامل پرداخت می‌کنید. چند روز از سفرتان می‌گذرد و می‌بینید که افراد دیگری با نصف قیمت هتل را رزرو کرده‌اند. کنجکاو شده و از هتل‌دار می‌پرسید که چرا کسانی که جدیدا وارد هتل می‌شوند، نصف هزینه را پرداخت می‌کنند. هتل‌دار در پاسخ می‌گوید که به فلان مناسبت ملی یا مذهبی، 40 یا 50 درصد تخفیف داده‌ایم. دراین‌صورت متوجه می‌شوید که اگر شما هم از آن مناسبت و تخفیف هتل خبر داشتید، می‌توانستید سفر خود را چند روز به‌تاخیر بیندازید و هزینه اقامت‌تان را به نصف برسانید.

اتفاقی که مثال زدیم، به‌صورت واقعی برای بسیاری از افراد رخ داده است. اما اگر شما هم می‌خواهید جزو آن مهمان‌هایی باشید که شامل تخفیف شده و هزینه کم‌تری را در هتل پرداخت کرده‌اند، می‌توانید از تقویم قیمتی استفاده کنید. در تقویم قیمتی هزینه چند روز گذشته و آینده اقامت در هتل‌ها نمایش داده می‌شود. آن‌گاه با مشاهده این قیمت‌ها می‌توانید از تخفیف‌های پیش‌رو آگاهی کسب کنید. شما می‌توانید با رزرو هتل اصفهان علی‌بابا، تقویم قیمتی هتل های اصفهان را پیش از آغاز سفرتان ببینید و بعد به رزرو هتل اصفهان بپردازید. 

انتهای پیام/

R1012122/P/S1407,1431/CT12 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار بازار ۱ کاهش ۲۴۰۰ تومانی قیمت دلار/ سکه هم نزولی شد ۲ قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۵/۱۹|کاهش قیمت طلا و ارز در بازار/ سکه ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان شد ۳ قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۵/۲۰ ۴ کاهش ۳۲۰۰ تومانی قیمت دلار در یک روز/ ادامه ریزش قیمت‌ها در بازار ارز/ فروشنده ها زیاد شدند ۵ قیمت سکه در ۱۰ سال چقدر تغییر کرد؟+جدول ۶ قیمت دلار و قیمت یورو در صرافی‌های بانکی امروز ۹۹/۰۵/۱۹|کاهش ۸۰۰ تومانی قیمت ارز در صرافی‌ها/ دلار۲۲ هزار و ۲۰۰ تومان شد ۷ قیمت دلار و قیمت یورو در صرافی‌های بانکی امروز ۹۹/۰۵/۱۶|افزایش ۳۰۰ تومانی قیمت ارز در صرافی‌ها/ دلار وارد کانال ۲۳ هزار تومانی شد ۸ شروع تولید زمزم در کشور عراق مهمترین اخبار بازار کاهش ۲۴۰۰ تومانی قیمت دلار/ سکه هم نزولی شد قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۵/۱۹|کاهش قیمت طلا و ارز در بازار/ سکه ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان شد پرداخت ١١ هزار فقره تسهیلات کرونایی توسط بانک صادرات قیمت دلار و قیمت یورو در صرافی‌های بانکی امروز ۹۹/۰۵/۱۹|کاهش ۸۰۰ تومانی قیمت ارز در صرافی‌ها/ دلار۲۲ هزار و ۲۰۰ تومان شد مهمترین اخبار تسنیم سخنگوی وزارت خارجه در گفت‌وگو با تسنیم: به‌جای‌ تصدی‌گری دیپلماسی اقتصادی را فعال کردیم/ به آفریقا و آمریکای لاتین نگاه ویژه داریم اعلان جنگ قبایل علیه آمریکایی‌ها؛ تأکید بر آزادی سوریه از لوث وجود اشغالگران و مزدورانشان اشتغال محور کردن سیاست های موثر در بازار کار/جزئیات۹ راهبرد سند ملی کار شایسته ادامه اعتراضات در آمریکا/ وضعیت پورتلند بحرانی اعلام شد آغاز دخالت آشکار آمریکا در امور لبنان پس از انجام مأموریت ماکرون درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دقیقه با ماشین تومانی قیمت صرافی ها رزرو کرده فاصله هتل قیمت دلار تومان شد قیمت طلا رزرو هتل قیمت ارز مکان ها هتل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۶۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برگزیدگان رویداد مدیریت مصرف آب در صنعت نساجی

نخستین رویداد «فناوری‌های نوین در مدیریت مصرف آب در صنعت نساجی» (فن‌آب) با هدف حمایت از ایده‌های برتر و با حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی اصفهان در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد و در این رویداد ۲۹ طرح از سراسر کشور به دبیرخانه این رویداد ارسال شد که پس از ارزیابی‌ها اولیه ۹ طرح در بخش دانشجویی و ۲ طرح از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور به مرحله نهایی راه یافتند.

برگزیدگان رویداد فن‌آب پس از داوری نهایی مشخص شدند و مقام اول بخش دانشجویی به علی شاکر از دانشکده مهندسی شیمی دانشگاه صنعتی اصفهان، رتبه دوم به فرزانه علی حسینی و عبدالله رحیمی از دانشکده مهندسی نساجی دانشگاه صنعتی اصفهان و جایگاه سوم به زینب بخشی نفوتی و گلنسا برادران کوکانی از دانشکده مهندسی نساجی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تعلق گرفت.

همچنین شرکت تولیدی دانش‌بنیان توسعه فناوری ازن تجهیز نوین و شرکت مهندسی کاشفان نیلفام در این رویداد مورد تقدیر قرار گرفتند. 

مدیر اجرایی رویداد فن‌آب در مراسم تجلیل از برگزیدگان گفت: هدف اصلی از برگزاری این رویداد، رشد اقتصاد دانش‌بنیان در صنعت نساجی و حرکت در مسیر منافع ملی کشور است.

سید مهدی حجازی با بیان اینکه نساجی یکی از ۱۱ صنعت پیشران کشور است، افزود: اقتصاد دانش‌بنیان صنعت نساجی دچار ضعف‌هایی است و سرمایه‌های انسانی در دانشگاه‌ها می‌توانند این ضعف‌ها را برطرف کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اصفهان هم گفت: این استان در صنعت نساجی به‌ویژه ابتدای زنجیره ارزش این صنعت سرآمد است، اما باید با کمک دانشگاه برای ارتقا و رفع محدودیت‌های آن تلاش شود.

رسول سواری با اشاره به اهمیت کمک‌های بخش دانش‌بنیان به صنعت، افزود: مشکلات صنعت با مشارکت اعضای هیات علمی و دانشجویان حل می‌شود.

او تصریح کرد: امکانات زیرساختی شهرک‌های صنعتی در حد نیاز ایجاد شده، اما همین توسعه در برخی موارد محدودیت‌هایی ایجاد کرده است به همین دلیل در بخش تامین زیرساخت‌ها به‌ویژه در بخش آب و برق با مشکلاتی مواجهیم.

سواری، یکی از راهکار‌های رفع این مشکل را بهینه‌سازی و مدیریت مصرف دانست و افزود: دانشجویان در بسیاری از موارد با ایده‌های خلاقانه خود، مسائل صنایع را حل کرده‌اند و در بخش مدیریت بهینه و همچنین فناوری پذیرای دانشگاه و افراد فعال در حوزه نوآوری و فناوری هستیم.

او خاطرنشان کرد: برگزیدگان رویداد فن‌آب مورد حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان مانند ارائه تسهیلات استقرار و کمک هزینه ثبت برند تجاری، تجاری‌سازی و ایجاد بازار ایده‌ها قرار می‌گیرند.


باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • پر شدن سیل بند‌ها بر اثر بارش باران شهروندان آران و بیدگل را شگفت زده کرد + فیلم
  • هفته‌ فرهنگی اصفهان فرصتی برای معرفی هنرمندان و اندیشمندان است
  • معرفی برگزیدگان رویداد مدیریت مصرف آب در صنعت نساجی
  • بارش باران بهاری در فولادشهر اصفهان + فیلم
  • فیلم لحظه هولناک تخریب کامل یک خانه در اصفهان توسط باران!
  • قیمت هتل وان فوریه 2024
  • ثبت تولد اولین سه قلوهای استان اصفهان
  • ببینید | شاهکار شهرداری خور و بیابانک اصفهان؛ تبدیل خیابان به رودخانه با بارش باران
  • معرفی جزییات برنامه های هفته فرهنگی اصفهان
  • عصای جادویی جود: رزرو توپ طلا برای شماره 5