Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی در پیامی انتصاب الهام یاوری را به ریاست سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

خواهر ارجمند، سرکار خانم دکتر یاوری

انتصابتان به ریاست سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان را به جامعه نخبگانی حوزه آموزش و پرورش کشور تبریک عرض نموده از خداوند متعال توفیق روزافزون سرکار عالی را که خود از نسل استعدادهای درخشان کشور می‌باشید، در پرورش استعدادهای ویژه و سرشار این مرز و بوم مسألت می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد قمی
۱۵ مرداد ماه ۱۳۹۹ هجری شمسی
۱۵ ذی الحجةالحرام ۱۴۴۱ هجری قمر

کد خبر 4994841

منبع: مهر

کلیدواژه: حجت الاسلام قمی استعدادهای درخشان عید غدیر خم ویروس کرونا کنفرانس بین المللی ماه محرم و صفر سازمان تبلیغات اسلامی عید سعید قربان معرفی کتاب پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم محرم 99 سهروردی فعالیت های قرآنی ماه محرم شهید صدر حجت الاسلام محمد قمی استعدادهای درخشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۶۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلشکر سلامی: تجهیزات نوین ارتش حاصل خلاقیت‌های این نهاد است

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز چهارشنبه در حاشیه رژه ۲۹ فروردین در گفت‌وگویی اظهار کرد: به لطف خداوند همه تجهیزات، سلاح‌ها، آموزش‌ و نگهداری‌ها و هر آنچه که ما امروز در ارتش مشاهده می‌کنیم و علاوه بر محصولاتی که در گذشته در اختیار داشتند، محصولات نوین ارتش همگی دست‌رنج و تلاش ذهنی و مجاهدت‌های فرماندهان و دانشمندان این نیروی عظیم الهی است.

وی عنوان کرد: امیر حیدری یکی از فرماندهان بسیار موفق، مدبر، توانمند و از فرماندهان بسیار عزیز عالی‌رتبه ارتش جمهوری اسلامی ایران هستند و تلاش‌ و مجاهدت‌های ایشان در حفظ و حراست از تمامیت ارضی این سرزمین و دستاوردهای باشکوه نظام ما قابل تقدیر و تحسین است.

گفتنی است؛ مراسم رژه روز ارتش صبح امروز (چهارشنبه، ٢٩ فروردین) با حضور حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور، حجت الاسلام عباس محمد حسنی نماینده ولی فقیه در ارتش، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سرلشکر سیدرحیم صفوی مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا، سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه و جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح برگزار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتصاب رئیس کل دادگستری خراسان رضوی به معاون اولی قوه قضاییه
  • معاون قوه قضاییه منصوب شد | معرفی جانشین محمد مصدق از سوی اژه‌ای
  • سرلشکر سلامی: تجهیزات نوین ارتش حاصل خلاقیت‌های این نهاد است
  • پیام تبریک رئیس جمهور به مناسبت سالروز استقلال زیمبابوه
  • پیام تبریک سران عربستان، هند و قزاقستان به رئیس جمهور ایران
  • پیام تبریک رئیس پلیس پایتخت به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا
  • پیام تبریک رئیس‌جمهور درپی قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا
  • پیام تبریک رئیس جمهور به مناسبت قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا