Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@17:40:16 GMT

مسی روش شکست بایرن مونیخ را می‌داند

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۶۳۹۱

مسی روش شکست بایرن مونیخ را می‌داند

مهاجم بارسلونا پیش از این با درخشش خود موجب شکست بایرن مونیخ شده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از بی ساکر، لیونل مسی پیش از این به عنوان یک قهرمان برای بارسلونا در نیمه نخست دیدار برابر ناپولی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ظاهر شده بود. ستاره آرژانتینی تصمیم گرفت که آبی اناری‌ها به دور بعد صعود کنند اما در یک چهارم باید با بایرن که رقیب سخت‌تری است روبرو شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کسی که توانایی شکست این تیم را دارد مسی است. آبی انار ها به ستاره تیمشان امیدوار هستند و برای آن دلیل هم دارند. مهاجم بارسلونا پیش این باواریایی‌ها را در مرحله حذفی لیگ قهرمانان شکست داده است.

نخستین بار در فصل ۰۹-۲۰۰۸ اتفاق داد و او در یک چهارم نهایی دو بار دروازه بایرن را باز کرد و یک پاس گل داد. در بازی برگشت تساوی یک بر یک رقم خورد که برای صعود کافی بود.

درخشش واقعی مسی در فصل ۱۵-۲۰۱۴ رخ داد که بازی با پیروزی ۳ بر صفر بارسا به پایان رسید. ستاره آرژانتینی دو گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد. آبی اناری ها هرگز  این دیدار را به خاطر حرکت مسی مقابل بواتنگ فراموش نمی کنند. در بازی برگشت آلمانی ها ۳ بر ۲ پیروز شدند اما این نتیجه برای صعود کافی نبود. در آن سال آبی اناری‌ها قهرمان لیگ قهرمانان شدند.

یک فصل قبل از آن یعنی ۱۳-۲۰۱۲ بایرن توانست با قاطعیت به دور بعد صعود کند. این تیم در مجموع ۷ بر صفر (۴ بر صفر در مونیخ و ۳ بر صفر در بارسلونا) پیروز شد تا یک پیروزی تاریخی را برابر تیم کاتالانی به دست آورد. مسی در بازی برگشت حضور نداشت.

در مجموع ستاره آرژانتینی عادت دارد مقابل بایرن مونیخ به تعهدات خود از جمله گلزنی عمل کند. این بار با باوارایی‌ها در مرحله مورد علاقه‌اش یعنی یک چهارم نهایی روبرو خواهد شد. او بیشترین حضور را در این مرحله داشته و بیشترین گلزنی را به خود اختصاص داده است.

دو تیم بارسلونا و بایرن مونیخ جمعه شب در لیسبون به مصاف هم خواهند رفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ليونل مسی تیم فوتبال بارسلونا تیم فوتبال بایرن مونیخ ليگ قهرمانان اروپا بایرن مونیخ بر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۶۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنر کنایه‌آمیز هواداران بایرن مونیخ خطاب به اولی هونس

هواداران بایرن مونیخ در بازی مقابل کلن، اظهارات اولی هونس را به تمسخر گرفتند

طرفداری | در هفته‌ها و ماه‌های اخیر تنش‌هایی بین برخی هواداران افراطی بایرن مونیخ و اولی هونس رئیس افتخاری این باشگاه به خصوص بر سر مسئله ورود سرمایه‌گذار به فوتبال آلمان، به وجود آمده است. طرحی که البته لغو شد.

اولی هونس مدتی پیش، از اقدامات اعتراضی هواداران به طرج ورود سرمایه‌گذار به فوتبال آلمان انتقاد کرده بود و اعتقاد داشت به وقفه افتادن بازی‌ها باعث می‌شود ریتم‌شان را از دست بدهند. هونس هواداران را یکی از دلایل شکست تلخ 3-2 مقابل بوخوم در هفته بیست‌ودوم بوندسلیگا دانست و در آن زمان گفت: 

ما سه امتیاز را به خاطر توپ‌های احمقانه تنیس از دست دادیم، دو گل پیش افتاده بودیم و سپس هواداران که انگار بایرن را خیلی دوست دارند، توپ‌ها را به درون زمین پرتاب کردند. آن‌ها خلاف ادعایی که دارند، طرفدار واقعی بایرن نیستند.

حال هواداران بایرن در جریان بازی مقابل کلن در آلیانتس آرنا که بایرن با نتیجه 2-0 پیروز شد، به روشی کنایه‌آمیز نه تنها پاسخ هونس را دادند و بلکه از عملکرد ضعیف تیم‌شان در شکست 3-2 مقابل هایدنهایم هم انتقاد کردند.
 

ما به خاطر توپ‌های تنیس در در هایدنهایم، از اولی عذرخواهی می‌کنیم  

از دست ندهید ????????????????????????

سوپرگل مسی به کانزاس سیتی (فیلم) لایک جنجالی پدیده منچستریونایتد: من را سپر بلا نکن! گل آکروباتیک و دیدنی ژائو فلیکس به کادیز (فیلم) رقص عبدالکریم حسن در تمرین پرسپولیس با آهنگ عربی (فیلم)

دیگر خبرها

  • شانس بالای صعود بارسلونا و اتلتیکو مادرید به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • میراث دریانوردان از لندن؛ بایرن مونیخ در خانه به چه چیز برای حذف آرسنال نیاز دارد؟
  • توخل: شانس صعود بایرن مونیخ و آرسنال برابر است
  • هری کین: تاتنهامی‌ها مقابل آرسنال از بایرن مونیخ حمایت می‌کنند
  • لیگ قهرمانان اروپا | دشمن آشنا در خانه بارسلونا
  • فرصتی که هوملز برای جاودانگی از دست داد (عکس)
  • طلسم شوم: خوش شانسی کومان حریف کین نشد!
  • بنر کنایه‌آمیز هواداران بایرن مونیخ خطاب به اولی هونس
  • دایو اوپامکانو: شایعات؟ قرارداد من تا سال 2026 اعتبار دارد، تا 2026!
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ و کلن + فیلم