Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست وزیر انگلیس اعلام کرد که بازگشایی مدارس در ماه سپتامبر یک ضرورت اجتماعی، اقتصادی و اخلاقی است و تأکید کرد که مدارس با وجود بیماری همه گیر کرونا ویروس می توانند با خیال راحت به فعالیت خود ادامه دهند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس اعلام کرد که بازگشایی مدارس در ماه سپتامبر یک ضرورت اجتماعی، اقتصادی و اخلاقی است و تأکید کرد که مدارس با وجود بیماری همه گیر کرونا ویروس می توانند با خیال راحت به فعالیت خود ادامه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اظهارات وی پس از انتشار نتایج یک مطالعه در اوایل این ماه صورت گرفت که هشدار می دهد انگلیس خطر موج دوم بیماری کرونا را در زمستان پیش رو دارد. بر اساس این مطالعه، در صورت باز شدن مدارس بدون داشتن یک سیستم بهتر آزمایش و ردیابی بیماران، میزان ابتلا دو برابر بیشتر از شیوع اولیه خواهد بود.

اقتصاد انگلیس وارد عمیق‌ترین رکود تاریخ خود شداقتصاد انگلیس تا سال 2024 بهبود پیدا نمی‌کنداقتصاد انگلیس در سال جاری 14درصد کوچک می‌شود

جانسون در مطلبی که روز یکشنبه در روزنامه میل منتشر شد، نوشت که بازگشایی مدارس از اولویت های ملی است.

روزنامه دیگری به نقل از وی نوشت که مدارس آخرین مکان هایی هستند که می توانند در قرنطینه های محلی در آینده بسته شوند.

مدارس انگلستان در ماه مارس در حین قرنطینه ملی، بجز برای فرزندان برخی کارکنان مشاغل مهم، بسته شد و در ماه ژوئن برای تعداد کمی از دانش آموزان بازگشایی شد.

بر اساس این گزارش، دولت انگلیس از همه دانش آموزان می خواهد تا اوایل سپتامبر به مدرسه برگردند.

جانسون نوشت: بسته نگه داشتن مدارس ما برای لحظه ای بیشتر از حد ضروری، از لحاظ اجتماعی، غیرقابل تحمل، از لحاظ اقتصادی، ناپایدار و از نظر اخلاقی، غیرقابل دفاع است.

نخست وزیر انگلیس همچنین هشدار داد که هزینه های اقتصادی برای والدینی که در صورت تعطیلی مدارس نمی توانند کار کنند، رو به افزایش است و اگر کودکان از تحصیل بی بهره باشند، کشور با مشکلات بزرگی روبرو است.

انتهای پیام/

 

R1016170/P/S7,85/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "انگلیس" ویروس کرونا قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط اخبار "انگلیس" ویروس کرونا پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی ۱ کاهش ۲۴۰۰ تومانی قیمت دلار/ سکه هم نزولی شد ۲ قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۵/۱۹|کاهش قیمت طلا و ارز در بازار/ سکه ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان شد ۳ جزئیات پرداخت وام با وثیقه سهام عدالت/ نرخ سود ۱۸ درصد و بازپرداخت ۳ ساله ۴ قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۵/۲۰ ۵ یارانه نقدی مرداد دوشنبه واریز می‌شود/ کسر قسط دوم وام یک‌میلیون تومانی ۶ امکان فروش ۶۰ درصد سهام عدالت برای همه/ کسانی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده اند باید تغییر وضعیت دهند ۷ ضریب خرید اعتباری سهام باز هم کاهش یافت ۸ آغاز تست انسانی واکسن کرونا در ایران تا ۲ هفته آینده مهمترین اخبار اقتصادی پذیره نویسی دارا دوم در شهریورماه تکذیب شد/ بی‌برنامگی دولت مردم را سرکار گذاشت امروز حق مسکن کارگران تعیین تکلیف می شود؟ هدیه ویژه همراه اول به خبرنگاران/ ۲۰۰ گیگ اینترنت رایگان تا ۷۲ ساعت آینده فعال می‌شود برون رفت از چالش‌های ارزی اقتصاد ایران با راه اندازی بورس ارز مهمترین اخبار تسنیم سخنگوی وزارت خارجه در گفت‌وگو با تسنیم: به‌جای‌ تصدی‌گری دیپلماسی اقتصادی را فعال کردیم/ به آفریقا و آمریکای لاتین نگاه ویژه داریم اعلان جنگ قبایل علیه آمریکایی‌ها؛ تأکید بر آزادی سوریه از لوث وجود اشغالگران و مزدورانشان اشتغال محور کردن سیاست های موثر در بازار کار/جزئیات۹ راهبرد سند ملی کار شایسته ادامه اعتراضات در آمریکا/ وضعیت پورتلند بحرانی اعلام شد آغاز دخالت آشکار آمریکا در امور لبنان پس از انجام مأموریت ماکرون درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار انگلیس ویروس کرونا اخبار انگلیس ویروس کرونا نخست وزیر انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۶۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لتونی: ناتو آماده اعزام نیرو به اوکراین نیست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، نخست وزیر لتونی احتمال اعزام نیروی نظامی ناتو به اوکراین را ضعیف دانست.

«اویکا سیلینا» نخست وزیر لتونی اعلام کرد که کشورهای عضو ناتوبرای گفت و گو درباره اعزام نیروهای زمینی به اوکراین آماده نیستند.

نخست وزیر لتونی، که به آلمان سفر کرده، در گفت و گو با رسانه ها گفت: در مورد نیروها، تصور نمی‌کنم که این ابتکار خیلی خوب آماده شده باشد.

سیلینا در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با صدراعظم آلمان گفت: تصو می‌کنم ما در ناتو آمادگی انجام این کار را نداریم.

نخست وزیر لتونی تاکید کرد که ناتو باید بر نیازهای اوکراین تمرکز کند، نه بر آنچه اوکراین درخواست نمی کند.

کد خبر 6064356

دیگر خبرها

  • محمد مصطفی نخست وزیر جدید تشکیلات خودگردان فلسطین شد
  • «محمد مصطفی» نخست وزیر جدید تشکیلات خودگردان فلسطین شد
  • پاشینیان: برخی حلقه‌های قره‌باغ امنیت ملی ارمنستان را تهدید می‌کنند
  • لتونی: ناتو آماده اعزام نیرو به اوکراین نیست
  • (ویدئو) گاف عجیب نجیب میقاتی؛ روبوسی با یک زن دیگر به جای نخست‌وزیر ایتالیا
  • دولت انگلیس در مدار چین ستیزی
  • فرخ‌رو پارسا نخستین وزیر زن ایرانی در نوروز ۴۸: نخست‌وزیری خیلی هم خوب است و اگر بتوانم می‌شوم/ مدرسه‌ی چهارهزار نفره تاسیس می‌کنم
  • بلژیک: اشغال فلسطین باید پایان یابد
  • تعطیلی مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳؟!
  • تحریم‌های دولت انگلیس علیه چین