Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-18@23:16:33 GMT

کم خطرترین استقلال فصل به سپاهان رسید

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۶۴۲۲

استقلال در حالی باید در جام حذفی به مصاف سپاهان برود که بهترین مهاجمان خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

مصدومیت ارسلان مطهری، شیخ دیاباته و فرشید اسماعیلی بدترین خبری بود که می شد مربی آبی ها در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان به هواداران این تیم بدهد.
با اعلام این خبر، آبی ها در حالی باید به مصاف سپاهان بروند که آقای گل لیگ برتر و یکی از بهترین گلزنان این فصل فوتبال ایران را به همراه هافبک خلاق و سازنده ای که در مرکز زمین برای این تیم بازی می کند را به دلیل آسیب دیدگی در اختیار ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با غیبت دیاباته و مطهری و مصدومیت قبلی و بلند مدتی که مرتضی تبریزی دیگر مهاجم استقلال با آن مواجه است، مهدی قائدی تنها مهاجم این تیم در بازی مزبور خواهد بود.
گرچه قائدی هم در این فصل آمار فوق العاده ای دارد و با ۹ گل و ۶ پاس گل یکی از ارزشمندترین بازیکنان فصل است، اما او بعد از دوران کرونا هنوز پایش به گل باز نشده است. با این حال باید دید قائدی که ناچار است مقابل سپاهان به تنهایی بار خط حمله تیمش را به دوش بکشد می تواند انتظارات را برآورده نماید یا خیر.
با مصدومیت همزمان و غیبت این ۳ بازیکن موثر در حمله، باید گفت کم خطرترین استقلال فصل به سپاهان رسید و این بهترین شانس برای طلایی پوشان اصفهانی است تا با استفاده از این فرصت بتوانند از سد میزبان خود در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی عبور کرده و به جمع ۴ تیم مرحله پایانی بپیوندند.
دیدار استقلال و سپاهان از ساعت ۲۰:۳۰ روز دوشنبه در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی برگزار می شود.

برچسب ها: استقلال ، سپاهان ، جام حذفی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000JTy

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: استقلال سپاهان جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۶۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح آخرین وضعیت مصدومان استقلال

مدافع تیم فوتبال استقلال به دلیل مصدومیت در دیدار مقابل شمس آذر قزوین در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر حضور نخواهد داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال استقلال جمعه هفته جاری در چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف شمس آذر قزوین می‌رود. استقلال برای این دیدار مهدی مهدی‌پور را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. مهدی‌پور در بازی با مس رفسنجان دچار پارگی رباط صلیبی شد و چند ماهی دور از میادین خواهد بود.

احضار هافبک استقلال به کمیته‌های انضباطی و اخلاق

صالح حردانی و رافائل سیلوا دیگر مصدومان استقلال هستند که حردانی مشکل خاصی ندارد، اما قرار گرفتن نامش در لیست آبی‌پوشان بستگی به نظر نهایی پزشک و کادر فنی دارد. سیلوا که این هفته با آبی‌پوشان تمرینی نکرده هم از ناحیه عضله دوقلوی پا دچار مصدومیت است و بازی با شمس آذر را از دست می‌دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نتیجه عالی برابر صنعت نفت کسب کردیم/ با تمام قوا در جام حذفی شرکت می‌کنیم
  • اوسمار:کاری که باید برای صدرنشینی می کردیم انجام دادیم/ در جام حذفی از تمام نفرات استفاده می کنم
  • شیری: در جام‌حذفی جبران می‌کنیم | امسال مصدومیت رباط‌ها وحشتناک بود
  • شوک به گل‌گهر: وسط زمین سیرجانی‌ها خالی شد
  • ترمیم خط دفاعی سپاهان با دوبازیکن کهنه کار
  • سپاهان با سندروم همیشگی در دربی اصفهان
  • تشریح آخرین وضعیت مصدومان استقلال
  • اسامی غایبان سپاهان و ذوب‌آهن در دربی اصفهان
  • اتفاق نادر در اردوی سپاهان پیش از دربی
  • مروری بر عملکرد پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر و جام حذفی