Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی با صدور پیامی درگذشت حاج فیروز زیرک کار را تسلیت گفت. تاریخ انتشار: 10:46 - 20 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۵۳۴۶

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین محمدقمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با صدور پیامی درگذشت حاج فیروز زیرک کار که از پیرغلامان دستگاه سیدالشهداء بود را به عاشقان سیدالشهداء و خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن این پیام چنین آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا اباعبدالله...

عاشقی دلسوخته بال و پر زنان در هوای عشق مولایش، سویتان پرکشید تا عمری را که واله و شیدای شما و خاندان و یارانتان، سپری کرده بود به غلامی، با تاج زرین پیر غلامی حضرتتان که بیشینه افتخار تمام زندگانی اش بود به فرجام رساند...

بیشتر بخوانید: برای مطالعه مطالب و گفت‌وگوهای مذهبی اینجا کلیک کنید

فخر الذاکرین، جناب حاج فیروز زیرک کار که عمری در رثای حضرت عشق، سرود و خواند و گریست و گریاند، درگذشت؛ مردی که یک یا حسینش رود اشک روان می‌کرد در دامنه کوه مصیبت آل الله (س). آذری زبانان عزیز که عشق بازی می‌کردند پای روضه‌های ناب ایشان هیچ، کدام فارس زبانی است که روضه‌های این ذاکر دلسوخته را شنیده و عنان چشمان خویش در گریستن را از دست نداده باشد...

اینجانب رحلت این کهن خادم و پیرغلام دستگاه حسینی را به همه مادحین و همه خدمتگزاران این دستگاه به ویژه به آذری‌های عزیز عشاق الحسین (ع) و نیز بازماندگان محترم آن مرحوم مغفور تسلیت عرض نموده برای روح بلند ایشان علو درجات و جوار پر از صفای‌حضرت سیدالشهداء (س) در عالم دیگر را مسألت می‌کنم.

محمد قمی

۱۹ مرداد ماه ۱۳۹۹ هجری شمسی  ۱۹ ذی الحجةالحرام ۱۴۴۱ هجری قمری   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سازمان تبلیغات اسلامی تبلیغات اسلامی حاج فیروز زیرک کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۶۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به حمله ایران علیه مواضع رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، بامداد امروز ۲۶ فروردین، همزمان با حمله تنبیهی جمهوری اسلامی ایران به رژیم اشغالگر صهیونیستی، در صفحه شخصی خود با انتشار تصویری از عبور پرتابه‌های نظامی ایران از آسمان شهر کربلا، یاد شهید اهل قلم سید مرتضی آوینی را زنده کرد.

«راه قدس از کرب‌بلا می‌گذرد...»

بامداد یکشنبه، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به جنایت‌های اخیر رژیم خبیث صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و به شهادت رساندن جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، حملات گسترده‌ای علیه مواضع رژیم صهیونیستی انجام داد.

 

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت رئیس جمهور برای درگذشت پدر سه شهید
  • رئیس جمهور درگذشت پدر شهیدان دهنوی را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت رئیس جمهور برای درگذشت حجت‌الاسلام احمدی سینایی
  • پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین احمدی سینایی
  • رئیس جمهوری درگذشت پدر شهیدان خرسندیان را تسلیت گفت
  • واکنش رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به حمله ایران علیه مواضع رژیم صهیونیستی
  • پیام تسلیت رئیس جمهوری در پی درگذشت پدر شهیدان خرسندیان
  • پیام تسلیت رئیس جمهوری در پی درگذشت پدر سه شهیدی استان
  • رئیس جمهور در پیامی درگذشت پدر شهیدان خرسندیان را تسلیت گفت
  • پیام رئیس جمهور برای درگذشت پدر شهیدان خرسندیان