Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی توییتری موضوع سخرانی آنلاین امروزش در دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران را اعلام کرد.

 محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی توییتری درباره سخنرانی امروزش در  دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران نوشت: سومین دوره از سخنرانی پنج بخشی آنلاین خود را امروز ساعت ۱۲:۳۰ الی ۱۳:۳۰ به وقت ساعت هماهنگ جهانی در دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران انجام خواهم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ظریف در ادامه مطرح کرد که "انتقال قدرت و شرکای جدید در دوره گذار" موضوع مورد بحث خواهند بود./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: دانشگاه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۶۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت اینفلوئنسرهای فضای مجازی از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین به سبک خاص+ فیلم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، اینفلوئنسرهای فضای مجازی (فعالان شبکه‌های اجتماعی که توانایی تاثیر بر گروه گسترده‌ای از مخاطبان را دارند) به سبک خاصی از دانشجویان آمریکایی که برای حمایت از فلسطین مورد سرکوب شدید پلیس و گارد ملی این کشور قرار گرفته‌اند، حمایت کردند.

 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

بنابراین گزارش، گارد مسلح ایالتی تگزاس روز گذشته با لشگرکشی به محوطه دانشگاه تگزاس آستین، به وسیله گاز اشک‌آور، هجوم اسب پلیس، دانشجویان حامی فلسطین و معترض به نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه را سرکوب کردند.

همچنین مایک جانسون، جانسون، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا که به بهانه افزایش «یهودستیزی» در تجمعات و اعتراضات در دانشگاه کلمبیا ابتدا به دیدار تعدادی از دانشجویان یهودی این دانشگاه رفته بود و سعی کرد در جمع معترضان سخنرانی کند، در این سخنرانی هو شد.

جانسون در سخنرانی خود در دانشگاه کلمبیا مدعی شد که دانشجویان و برخی از اساتید کلمبیا از تروریسم حمایت کرده‌اند. او با ادبیاتی تند دانشجویان و معترضان را تهدید کرد که اگر به اعتراضات خودشان پایان ندهند، «گارد ملی» برای پایان دادن این تجمعات وارد عمل می شود.

رئیس جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا به بهانه «حمایت از تروریسم» در تجمعات حامیان فلسطین در دانشگاه کلمبیا، خواستار پایان دادن به این اعتراضات شد.

دانشگاه‌های ییل، کلمبیا و برخی از دیگر دانشگاه‌های آمریکا طی روزهای گذشته صحنه اعتراضات گسترده علیه جنگ غزه و حمایت همه جانبه آمریکا از اسرائیل بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت اینفلوئنسرهای فضای مجازی از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین به سبک خاص+ فیلم
  • حامیان فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند+ فیلم
  • دوره آموزشی نقد جریان‌های دین‌گریز ایران برگزار می شود
  • جمیله علم‌الهدی، «بانوی اول ایران» در پاکستان! (+عکس)
  • پذیرش بدون آزمون در دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران
  • (ویدئو) توضیحات کریمی قدوسی درباره توییت‌های جنجالی اخیرش
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند
  • استقبال از کتاب جدید ظریف/ وزیر خارجه سابق ایران: امیدوارم این کتاب گامی هر چند کوچک به سوی درک بهتر سیاست خارجی و بهبود جایگاه ایران در جهان باشد
  • انتشار پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران
  • تعطیلی برخی واحدهای دانشگاه آزاد در زمان برگزاری کنکور