Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@14:25:23 GMT

رد پای ندود در برکناری ساری از یوونتوس

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۶۵۲۳

رد پای ندود در برکناری ساری از یوونتوس

پشت پرده تصمیم برکناری سرمربی یوونتوس فاش شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، سایت «کالچو مرکاتو» ایتالیا خبر داد دلیل اصلی برکناری ساری از سمت مربیگری یوونتوس اختلاف این مربی با پاول ندود، نائب رئیس و اسطوره بیانکونری است.

ساری بعد از گذشت یک هفته از جشن قهرمانی در سری آ از سمتش برکنار شد. ناکامی این مربی در راه یابی به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا می تواند دلیل اصلی این تصمیم باشگاه تورینی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برکناری آلگری از سمت مربیگری یوونتوس در ابتدای فصل گذشته بعد از 5 سال خوب تصمیم سختی برای مسئولان باشگاه تورینی بود. تصمیم اصلی برکناری ساری از سوی پاول ندود، نائب رئیس باشگاه یوونتوس گرفته شد.

در انتخاب پیرلو هم ندود نقش داشت طبق گزارش های رسیده در جابه جایی کادرفنی این ستاره سابق بیانکونری مرد اول تصمیم گیرنده بود. ندود در زمان بازیگری اش از سال 2001 تا 2009 برای بیانکونری بازی کرد. او موفق شد به همراه تیم تورینی توپ طلای بهترین بازیکن دنیا را در سال 2003 را کسب کرد.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: یوونتوس برکناری ساری پاول ندود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۶۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده یگان ۸۲۰۰ ارتش رژیم صهیونیستی در صف برکناری

  

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از تلویزیون المیادین، تحلیلگر امور نظامی کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی، درباره آغاز موج استعفای مقامات نظامی و امنیتی این رژیم هشدار داد.

نیر دفوری با اشاره به استعفای رئیس اداره اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل، گفت، مسئولیت حوادث هفتم اکتبر برعهده هر دو سطح سیاسی و نظامی است.

دفوری افزود: ارتش اسرائیل در حال پرداخت تاوانی است که به آن تعهد کرده بود و مسئولیت خود را درباره حوادث هفتم اکتبر می‌پذیرد. در اینجاست که به نظر می‌رسد «اثر گلوله برفی» آغاز شده است.

در داخل ارتش، تشدید فشار‌ها بر بعضی افسران آغاز شده است و به نظر می‌رسد فرد بعدی در صف (استعفاها)، فرمانده یگان ۸۲۰۰ است.

دیگر خبرها

  • پشت پرده مقاومت رئیسی برای عزل وزیر اقتصاد /همین افاضات برای برکناری آقای وزیر کافی نیست؟
  • جلسه شورای اسلامی اهواز برای سیزدهمین بار متوالی تشکیل نشد!
  • لغو سیزدهمین جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار
  • جلسه شورای شهر اهواز برای سیزدهمین بارپیاپی تشکیل نشد
  • جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار برای بار سیزدهم لغو شد
  • برکناری فرمانده اطلاعات نظامی ارتش رژیم‌صهیونیستی چه معنایی دارد؟
  • تصاویر ورزش مختلط در لواسان که باعث برکناری شد
  • تصاویر ورزش مختلط دخترها در لواسان که باعث برکناری شد
  • فرمانده یگان ۸۲۰۰ ارتش رژیم صهیونیستی در صف برکناری
  • واکنش آندره آ آنیلی به ستاره دوم اینتر با اعداد رومی