Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل بانک ملی ایران جزئیات طرح «ارائه کارت اعتباری با وثیقه گذاری سهام عدالت» را تشریح کرد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، محمد رضا حسین زاده با بیان اینکه در مرحله نخست اجرای طرح، این اعتبار در بانک ملی ایران به اشخاصی تعلق می گیرد که روش غیرمستقیم را برای دسترسی به سبد سهام عدالت خود انتخاب کرده اند، گفت: امکان توثیق سهام عدالت و استفاده از این ظرفیت پس از پذیرش و ورود شرکت های استانی به بورس اوراق بهادار میسر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اکنون شرکت سهام عدالت استانی خراسان جنوبی به بورس اوراق بهادار تهران وارد شده، بنابراین امکان ارائه این خدمت به مردم خراسان جنوبی در حال حاضر فراهم است و با ورود سایر شرکت های سهام عدالت استانی به بورس، این خدمت توسعه می یابد.

حسین زاده با اشاره به اینکه بانک ملی ایران به صورت پایلوت این برنامه را آغاز کرده و تمامی فرآیندهای مربوط به این عملیات در این بانک به صورت غیرحضوری و دیجیتال انجام خواهد شد، اظهار داشت: متقاضیان می توانند از طریق اپلیکیشن ایوا در قبال توثیق سهام عدالت خود، به میزان 50 درصد ارزش روز آن تا سقف 100 میلیون ریال، کارت اعتباری دیجیتالی دریافت و اعتبار آن را در بیش از چهار هزار فروشگاه زنجیره ای کشور مصرف کنند.  

به گفته وی، مهلت زمان تسویه این اعتبار یک ماه پس از اولین تراکنش خواهد بود و در صورت تسویه در موعد مقرر، مجدداً برای ماه بعد شارژ اعتبار انجام خواهد شد. مدیرعامل بانک ملی ایران با تاکید بر این که بهره مندان از این خدمت نه تنها سودی پرداخت نمی کنند، بلکه مشمول پاداش خوش حسابی نیز خواهند شد. ادامه داد: در صورت عدم بازپرداخت مبلغ تخصیصی، بدهی مذکور به تسهیلات سه ساله با نرخ مصوب شورای پول و اعتبار تبدیل می شود 

مدیرعامل بانک ملی ایران با اشاره به اینکه این اتفاق برای نخستین بار در کشورمان رقم می خورد، گفت: با این روش علاوه بر کمک به اقشار ضعیف جامعه، تقاضای کل تحریک و منابع خرد به صورت هدفنمد در مسیر جهش تولید منجر هدایت خواهد شد.

انتهای پیام/

R1012123/P/S7,79,84/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سهام عدالت بانک ملی قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط سهام عدالت بانک ملی پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی ۱ کاهش ۲۴۰۰ تومانی قیمت دلار/ سکه هم نزولی شد ۲ قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۵/۱۹|کاهش قیمت طلا و ارز در بازار/ سکه ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان شد ۳ جزئیات پرداخت وام با وثیقه سهام عدالت/ نرخ سود ۱۸ درصد و بازپرداخت ۳ ساله ۴ قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۵/۲۰ ۵ یارانه نقدی مرداد دوشنبه واریز می‌شود/ کسر قسط دوم وام یک‌میلیون تومانی ۶ امکان فروش ۶۰ درصد سهام عدالت برای همه/ کسانی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده اند باید تغییر وضعیت دهند ۷ ضریب خرید اعتباری سهام باز هم کاهش یافت ۸ آغاز تست انسانی واکسن کرونا در ایران تا ۲ هفته آینده مهمترین اخبار اقتصادی پذیره نویسی دارا دوم در شهریورماه تکذیب شد/ بی‌برنامگی دولت مردم را سرکار گذاشت امروز حق مسکن کارگران تعیین تکلیف می شود؟ هدیه ویژه همراه اول به خبرنگاران/ ۲۰۰ گیگ اینترنت رایگان تا ۷۲ ساعت آینده فعال می‌شود ساز ناکوک اطلاع‌رسانی در سازمان خصوصی‌سازی بورس را به هم ریخت مهمترین اخبار تسنیم سخنگوی وزارت خارجه در گفت‌وگو با تسنیم: به‌جای‌ تصدی‌گری دیپلماسی اقتصادی را فعال کردیم/ به آفریقا و آمریکای لاتین نگاه ویژه داریم اعلان جنگ قبایل علیه آمریکایی‌ها؛ تأکید بر آزادی سوریه از لوث وجود اشغالگران و مزدورانشان اشتغال محور کردن سیاست های موثر در بازار کار/جزئیات۹ راهبرد سند ملی کار شایسته ادامه اعتراضات در آمریکا/ وضعیت پورتلند بحرانی اعلام شد آغاز دخالت آشکار آمریکا در امور لبنان پس از انجام مأموریت ماکرون درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سهام عدالت بانک ملی سهام عدالت بانک ملی مدیرعامل بانک ملی بانک ملی ایران سهام عدالت خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۶۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرفصل های درآمدزایی برای پرسپولیس هفته آینده مشخص می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدمهدی احمدی در آئین واگذاری سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی اظهار داشت: هزینه و مدل منابع مصرفی که برای پرسپولیس تدارک دیده ایم باید این باشگاه را از دریافت تسهیلات بی نیاز و به سوی درآمدزایی سوق دهیم. بودجه‌هایی برای پرسپولیس در نظر گرفته ایم که به سر فصل مسئولیت‌های اجتماعی مربوط می‌شود و از این سو بانک‌ها می‌توانند به پرسپولیس کمک کنند.

سرفصل‌های درآمدزایی در جلسه کنسرسیوم مطرح می‌شود

او ادامه داد: ما در هفته آینده جلسه کنسرسیوم بانکی خواهیم داشت و سرفصل‌های درآمدزایی در آن بیان می‌شود. طبق مصوبه شورای پول و اعتبار بانک‌ها می‌توانند در قالب مدیریت پیمان یا سایر روش‌هایی که برای مدیریت وجود دارد، مدیریت باشگاه پرسپولیس را به بخش‌های دیگر واگذار کنند که این مورد تناقضی با حضور بانک‌ها در هیأت مدیره باشگاه ندارد. اولویت ما واگذاری مدیریت باشگاه به شهرداری تهران است و با توجه به ظرفیت‌هایی که دارد می‌تواند به پرسپولیس کمک کند. ما تاکنون از طریق صدور کارت‌های هواداری برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از ضرفیت برند هر دو باشگاه استفاده کرده ایم اما موضوع مهمی که اکنون مطرح خواهد بود، این است که این ظرفیت را به بلوغ برسانیم.

انتخاب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برعهده بانک شهر است

احمدی افزود: ۳ کرسی هیأت مدیره و همچنین انتخاب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بر عهده بانک شهر خواهد بود و بانک‌های تجارت و ملت هر کدام دارای یک عضو هیأت مدیره خواهند بود و رئیس هیأت مدیره باشگاه را انتخاب می‌کنند.

کارت هواداری و نئو بانک‌ها به پرسپولیس کمک می‌کنند

او در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه آیا تراکنش‌های بانکی به باشگاه پرسپولیس کمک خواهد کرد یا خیر، گفت: بله در قالب نئو بانک و کارت‌های هواداری به درآمد زایی باشگاه پرسپولیس کمک خواهد کرد.

مدیرعامل بانک شهر در پایان گفت: انتظاراتی که ما از اشتیاق هواداران برای صدور کارت‌های هواداری چه از سوی باشگاه پرسپولیس و چه از استقلال برآورده نشده است اما ما به کار خود ادامه می‌دهیم و امیدوارم در این زمینه به بلوغ هم برسیم.

کد خبر 6087583 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • درویش مدیرعامل پرسپولیس پس از خصوصی‌سازی
  • طرح یسنا؛ یارانه ۶۰۰ هزارتومانی به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟ + جزییات
  • سرفصل های درآمدزایی برای پرسپولیس هفته آینده مشخص می شود
  • اتصال سرویس کارت‌های اعتباری ایران و روسیه/ مسکو از تجربه دهه‌ها مقاومت ایران در برابر تحریم بهره می گیرد
  • کارت‌های بانکی اعتباری روسی به زودی به ایران می‌آیند
  • کارت‌های بانکی اعتباری روسی در راه ایران
  • «میر» روسیه در ایران فعال می‌شود | جزئیات پیوستن ایران به شبکه کارت‌های اعتباری روسیه
  • ایران به زودی به شبکه کارت‌های اعتباری روسیه می‌پیوندد
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی