Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه گفت: حدود ۴۰۰ بسته معیشتی در قالب مرحله دوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه در این شهرستان توزیع شد.

سرهنگ مرتضی عبداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سرخه با اشاره به برگزاری مرحله دوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه اظهار کرد: از زمان آغاز این رزمایش به فرمان رهبر معظم انقلاب در کشور، در  شهرستان سرخه نیز این اقدام ارزشمند انجام شد و همچنان ادامه دارد و تعطیل نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن قدردانی از زحمات امام جمعه سرخه در رزمایش کمک مؤمنانه، بیان کرد: حجت‌الاسلام مصطفی فاطمی‌بصیر در مراحل نخست و دوم رزمایش از هیچ حمایتی دریغ نکرد و پا به ‌پای ما در این مسیر مؤمنانه گام برداشت تا بتوانیم حماسه‌ای کم‌نظیر را در این شهرستان رقم بزنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه تصریح کرد: بعد از اتمام مرحله نخست، همچنان کمک مؤمنانه ادامه داشت و در شب میلاد امام رضا (ع)، ۸۸ بسته معیشتی بین نیازمندان و افراد آسیب‌دیده توزیع شده است.

عبداللهی با بیان اینکه همچنین یک هفته بعد از آن، قریب به ۶۰۰ بسته پروتئینی که ارزش هر بسته قریب به یک میلیون ریال بوده است، بین نیازمندان توزیع شد، افزود: در ایام عید قربان نیز با هم‌افزایی همه مردم، خیران و دستگاه‌های اجرایی قریب به ۶۹ رأس دام زنده با رعایت تمام اصول بهداشتی ذبح و بین افراد شناسایی شده توسط دبیرخانه ستاد رزمایش مواسات توزیع شده است.

وی اضافه کرد: در مرحله دوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه نیز قریب به ۴۰۰ بسته معیشتی با ارزش ریالی متوسط سه میلیون و ۵۰۰ هزار ریال با همراهی مردم همیشه در صحنه، خیران و کلیه دستگاه‌های اجرایی و دولتی آماده و در سطوح شهری و روستایی شهرستان سرخه توزیع شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه ادامه داد: همزمان با دهه ولایت و با کمک هیأت‌های مذهبی، مردم و خیران بالغ‌بر ۱۰ هزار پرس غذای گرم با عنوان «اطعام غدیریه» در روز عید غدیر توزیع شده است.

عبداللهی تأکید کرد: با هدف اجرای مراحل بعدی رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه، با همکاری اعضای ستاد و با برگزاری جلسات متعدد برنامه‌ریزی و توجیهات لازم صورت گرفته است.

وی گفت: وحدت و همدلی مردم همیشه در صحنه، خیران و مسؤولان گام نخست موفقیت در مراحل مختلف رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه بوده است.

عبداللهی عنوان کرد: همچنین هیأت‌های مذهبی و خیران پای کار آمدند تا در این امر خیرخواهانه که در ماه محرم و دهه آخر ماه صفر اجرا می‌شود، ما را یاری دهند و بتوانیم همچون گذشته و به نحو احسن رزمایش  مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه را در شهرستان سرخه پیش ببریم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه خاطرنشان کرد: یکی از عوامل موفقیت رزمایش مواسات در شهرستان سرخه در گام نخست همدلی و وحدتی بود که ذیل سایه امام جمعه و همکاری و همراهی فرماندار سرخه بین تمامی دستگاه‌های اجرایی ایجاد شده است.

عبداللهی اظهار کرد: همین همدلی و وحدت سبب شد، مردم نیز با امنیت و آرامش خاطر پای کار آیند و ما را همراهی کنند تا بتوانیم به نحو شایسته خدمات لازم را به خانواده‌ها و افراد آسیب‌دیده از کرونا و سایر نیازمندان شهرستان سرخه ارائه کنیم.

وی با اشاره به اینکه برای ضدعفونی معابر و خیابان‌ها جهت مقابله با ویروس کرونا تنها بسیج و سپاه در میدان نبودند، گفت: در شهرستان سرخه همه کارها جمعی انجام شده است و سعی کردیم این همدلی که در رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه به وجود آمده، را در سایر بخش‌ها نیز در سرلوحه کارها قرار دهیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه افزود: در ذیل نظر ستاد مبارزه با کرونا در این شهرستان به ریاست فرماندار سرخه، جلسات متعددی تشکیل شد و مرکز بهداشت، شهرداری و در کنار آن‌ها سپاه و بسیج نیز پای کار بودند و سعی کردند تا از تمام ظرفیت‌های خویش استفاده کنند و از بسیجیانی که واقعاً گمنام هستند، قدردانی می‌کنم.

عبداللهی بیان کرد: بسیجیانی در شهرستان سرخه هستند که داوطلبانه برای ضدعفونی منازل بیماران کرونایی حضور پیدا می‌کنند و این شاید هیچ جایی ثبت و ضبط نشده باشد و شاید اینجا برای نخستین بار است که به آن اشاره می‌کنم و از آن‌ها سپاسگزارم.

وی خاطرنشان کرد: با این همدلی و تقسیم کار در زمینه مقابله با ویروس کرونا، سعی کردیم نقشی که مسؤولان ستاد مقابله با کرونا برای ما پیش‌بینی می‌کنند را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم.

انتهای پیام/۷۴۰۲۰/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: رزمایش وحدت سپاه مقاومت مرتضی عبداللهی کمک مؤمنانه همدلی و کمک مؤمنانه شهرستان سرخه رزمایش مواسات بسته معیشتی دوم رزمایش توزیع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۶۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی رزمایش جهاد دامپزشکی با ۱۲۶ هزار خدمت در آمل

به گزارش خبرنگار مهر، حمزه آقاپور کاظمی شامگاه دوشنبه در پایان اولین رزمایش جهاد دامپزشکی استان مازندران در سال ۱۴۰۳ خبر داد و افزود: این رزمایش با بهره گیری از اکیپ‌های پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های دامی شهرستان‌ها در منطقه صعب العبور شهرستان آمل برگزار شد.

وی با اشاره به لزوم برگزاری این رزمایش گفت: با توجه به نزدیکی زمان کوچ گله‌های دامی به مناطق بالادست و لزوم واکسیناسیون آنها پیش از انتقال به این مناطق از ظرفیت شهرستان‌های استفاده خواهد شد تا به شهرستان‌هایی که مناطق صعب العبور و کم برخوردار دارند در پوشش واکسیناسیون کمک شود.

آقاپور کاظمی به ادامه برگزاری این رزمایش‌ها در شهرستان‌های دیگری همچون نور، نوشهر، چالوس و.. اشاره کرد و افزود: تلاش خواهد شد در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام جهش تولید با مشارکت مردمی نام گذاری شده است با مشارکت مردم و دستگاه‌های همکار در خدمت رسانی به مردم استفاده گردد تا بتوان خدماتی که منجر به افزایش تولیدات غذایی سالم می‌گردد افزایش یابد.

رسولی زاده رئیس اداره دامپزشکی شهرستان آمل با حضور در این رزمایش گفت: در راستای سیاست‌های دولت سیزدهم جهت ارائه خدمات فراگیر به دامداران و حسب دستور مدیرکل دامپزشکی استان مازندران مبنی بر ارائه خدمات رایگان به دامداران روستاهای نشل، آهن سر، مریجان، تیران شیرکلا با هدف پیشگیری از بیماری‌های دامی، هماهنگی‌های لازم از سوی مسئول جهاد دامپزشکی مازندران صورت گرفت که در نهایت با تشکیل ۱۰ اکیپ جهادی واکسیناسیون و معاینه رایگان دام تشکیل شامل کارشناسان اداره‌های دامپزشکی شهرستان‌های ساری، میاندرود، قائمشهر، سوادکوه شمالی، جویبار، محمودآباد، بابل، بابلسر، سیمرغ و کارشناسان اداره کل دامپزشکی مازندران بالغ بر ۱۲۶ هزار خدمت ارائه شد.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته گفت: در این رزمایش یک روزه پوشش کامل واکسیناسیون در محور مذکور انجام گرفت و در مجموع بیش از ۱۶ هزار نوبت سر دام تحت پوشش واکسیناسیون و خدمات درمانی قرار گرفتند که شامل واکسیناسیون رایگان هشت هزار رأس دام سبک علیه بیماری تب برفکی، واکسیناسیون سه هزار و ۹۰۰ رأس دام سبک علیه بیماری آبله، واکسیناسیون سه هزار و ۹۰۰ رأس دام سبک علیه بیماری طاعون، واکسیناسیون ۳۰ رأس دام سنگین علیه تب برفکی، واکسیناسیون ۶۵ قلاده سگ علیه هاری است.

وی در خصوص سم پاشی اماکن دامی گفت: با توجه به نزدیکی گرمی هوا و امکان بروز بیماری‌های انگلی در این رزمایش بیش از ۲۲۰ هزار لیتر سم استفاده شد.

وی تصریح کرد در این رزمایش ۳۲۰ رأس گوسفند و ۳۰ رأس گاو توسط دامپزشکان اعزامی به صورت رایکان ویزیت و اقدامات درمانی لازم صورت گرفت.

کد خبر 6085882

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • برپایی رزمایش جهاد دامپزشکی با ۱۲۶ هزار خدمت در آمل
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردارصومعه سرایی
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه
  • همدلی و همراهی بین مسؤولان بوشهر در رفع مشکلات مردم اثرگذار است
  • تدوین بسته ماندگاری پرستاران برای رفع مشکلات معیشتی
  • رزمایش توزیع جهیزیه در میبد
  • مشارکت ۳۵ میلیارد تومانی مردم و خیرین در اطعام نیازمندان بندرعباس
  • توزیع ۵۶۰۰ بسته معیشتی در مناطق کم برخوردار البرز