Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@06:53:26 GMT

هشدار پلیس آمریکا برای سرکوب اعتراضات مردمی

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۶۹۶۶

هشدار پلیس آمریکا برای سرکوب اعتراضات مردمی

اداره پلیس لوییسویل آمریکا روز یکشنبه هشدار داده است که اعتراضات و تظاهرات در این شهر را سرکوب خواهد کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، در حالی که تظاهرات و اعتراضات در شهر لوییسویل طی ماه‌های اخیر پس از قتل چندین شهروند سیاهپوست همچنان ادامه دارد، اداره پلیس این شهر نسبت به سرکوب اعتراضات هشدار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، اداره پلیس لوییسویل با انتشار توئیت‌هایی نوشت: تصمیم گرفته شده است که کاروان‌های اعتراضی مانند گذشته نمی‌تواند ادامه پیدا کند. افزایش رفتارهای خشونت آمیز و نگرانی‌های امنیتی عامل اصلی اتخاذ این تصمیم بوده است.

بازداشت 76 نفر از معترضان در لوییسویل توسط پلیس آمریکا

 

اداره پلیس لوییسویل افزود: طی 75 روز گذشته مردم و ساکنان این شهر برای اعلام اعتراضات خود و درخواست برای تغییر وضع موجود به خیابان‌ها آمدند. اکنون می‌خواهیم تعادلی را بین رفتارهای خشونت آمیز و امنیت مردم برقرار کنیم. طی روزهای اخیر شاهد رفتارهای ناامن و خشونت آمیز زیادی بودیم. از یکشنبه شب همه مردم باید از خیابان‌ها خارج شوند. کسی اجازه مسدود کردن خیابان‌ها و بزرگراه‌ها را نخواهد داشت.

اعتراضات آغازشده در آمریکا از بیش از دو ماه قبل در واکنش به قتل نژادپرستانه «جرج فلوید» هنوز ادامه دارند و سیاست‌های سرکوبگرانه «دونالد ترامپ» برای متوقف کردن آن تا به حال نتیجه‌ای در بر نداشته است و پورتلند شهری در ایالت اورگون آمریکا یکی از کانون‌های اعترضات و درگیری‌ها در آمریکا بوده است.

از زمان آغاز تظاهرات‌ها در آمریکا پلیس به خشونت‌هایی بی‌اندازه برای مقابله با معترضان متوسل شده و از روش‌های مختلف برای سرکوب اعتراضات استفاده کرده است.

بسیاری از تحلیلگران گفته‌اند توسل نیروهای پلیس به این تاکتیک‌های خشن و بی‌رحم که در اکثر موارد در تظاهرات‌های مسالمت‌آمیز و بدون تحریک قبلی انجام شده‌اند یکی از عوامل تشدید اعتراض‌ها و دامن زدن به خشونت‌های بیشتر بوده است.

نهادهای رسمی آمریکا تا کنون هیچ گزارشی جامع و منسجم از آمارهای مربوط به شمار افراد کشته‌شده و زخمی‌شده در این تظاهرات‌ها ارائه نکرده‌اند.

انتهای پیام/

R1036247/P/S8,1128/CT10 بیشتر بخوانید... بازداشت ۷۶ نفر از معترضان در لوییسویل توسط پلیس آمریکا قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... بازداشت ۷۶ نفر از معترضان در لوییسویل توسط پلیس آمریکا پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ المیادین جزئیات دیدار ماکرون با نماینده حزب الله در بیروت را فاش کرد ۲ واکنش ارتش لبنان به یک شایعه و ادعای جدید درباره انفجار بیروت ۳ وزارت خارجه: دبیرخانه شورای همکاری خلیج فارس بلندگوی ایران ستیزان شده است ۴ روسیه نخستین کشوری است که واکسن کرونا را ثبت می‌کند ۵ یادداشت| ادعای توقیف کشتی ایرانی در کراچی و فرار رو به جلوی رسانه‌های سعودی ۶ دومین شب ناآرامی‌های لبنان/ هشدار ارتش به خشونت‌طلبان/ حمله مهاجمان به برخی وزارتخانه‌ها ۷ ناکامی برایان هوک؛ سرنوشت سریالی «احمق‌های درجه یک» در جنگ اراده‌ها با ایران ۸ بایدن درباره عواقب انتخاب دوباره ترامپ هشدار داد مهمترین اخبار بین الملل موسوی: سفر مقام بلندپایه ایرانی به لبنان/نامه دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس نظر همه اعضا نیست ناکامی برایان هوک؛ سرنوشت سریالی «احمق‌های درجه یک» در جنگ اراده‌ها با ایران آغاز دخالت آشکار آمریکا در امور لبنان پس از انجام مأموریت ماکرون ادامه اعتراضات در آمریکا/ وضعیت پورتلند بحرانی اعلام شد مهمترین اخبار تسنیم سخنگوی وزارت خارجه در گفت‌وگو با تسنیم: به‌جای‌ تصدی‌گری دیپلماسی اقتصادی را فعال کردیم/ به آفریقا و آمریکای لاتین نگاه ویژه داریم اعلان جنگ قبایل علیه آمریکایی‌ها؛ تأکید بر آزادی سوریه از لوث وجود اشغالگران و مزدورانشان تکذیب پذیره نویسی دارا دوم در شهریور/ بی‌برنامگی دولت مردم را سرکار گذاشت ثبت رکوردی جدید در استراتژیک‌ترین بندر ایران / ‌بندر چابهار ‌عمیق‌ترین بندر کشور می‌شود سخنگوی هیئت رئیسه مجلس در گفت‌وگو با تسنیم: تأمین کالاهای اساسی مردم در اولویت مجلس قرار گرفت درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پلیس آمریکا ترین اخبار اداره پلیس بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۶۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار پلیس درباره پیامک‌های جعلی یارانه معیشتی و کالابرگ

رئیس پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهروندان از باز کردن پیامک‌ با محتوای کالابرگ و یارانه معیشتی، خودداری کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سید مهدی عمران‌فر اظهار کرد: اخیراً در مواردی مشاهده شده که مجرمان سایبری با طراحی یک متن به شکل خبر و اطلاع‌رسانی، نحوه دریافت کالابرگ و معیشتی را به صورت پیامک برای شهروندان ارسال و کاربران را برای وارد شدن به این لینک برای کسب اطلاعات و جزئیات بیشتر هدایت می‌کنند غافل از اینکه لینک مذکور آلوده به بدافزار بوده و برای کاربران مشکلاتی را ایجاد می‌کند.

وی افزود: شهروندان پیامک‌های جعلی با عناوین مشابه میزان یارانه معیشتی، ثبت نام و دریافت کالابرگ الکترونیک را نادیده بگیرید و هرگز به لینک‌های آن‌ها کلیک نکنند و در صورت دریافت پیامک حاوی لینک کالابرگ الکترونیکی و یا بسته معیشتی از طرف دوستان و افراد مورد اعتماد شما نشان‌دهنده هک شدن و آلوده بودن تلفن همراه آن‌ها به بدافزار بوده و دلیلی بر اصالت و تأیید پیامک و لینک نیست.

رئیس پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد گفت: اکثر مال‌باختگان پیامک و لینک جعلی یارانه معیشتی و کالابرگ الکترونیکی را از دوستان و افراد سرشناسی دریافت کرده‌ اند که مورد اطمینان و دارای اعتبار اجتماعی بالایی بوده‌اند، لذا از باز کردن پیامک‌های دارای لینک و یا وارد کردن اطلاعات بانکی و هویتی در صفحاتی و سایت‌هایی که بر روی تلفن همراه شما باز می‌شود جداً خودداری نمائید.

کد خبر 745867

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه
  • هشدار سفارت آمریکا به کارکنانش در اسرائیل
  • هشدار پلیس درباره پیامک‌های جعلی یارانه معیشتی و کالابرگ
  • اگر به ایران حمله کنید... ؛ هشدار جدید آمریکایی‌ها به اسرائیل
  • مدودف: آمریکا در اعتراضات گرجستان دست دارد
  • (تصاویر) از اهتزاز پرچم حزب‌الله تا آتش زدن پرچم آمریکا در قلب ایالات متحده
  • سرکوب مزد در سنوات گذشته باید جبران شود/ حداقل مزد ۱۵میلیون تومان
  • مقابله پلیس با اعتراضات مخالفان دولتی در گرجستان
  • سرکوب تظاهرات همبستگی با غزه در شیکاگو از سوی پلیس آمریکا+ تصاویر
  • هشدار کارشناسان نظامی چین به خطرات افزایش تنش‌ها در خاورمیانه