Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-16@21:04:20 GMT

آیا وزیر پیشنهادی صمت از مجلس رای اعتماد می‌گیرد؟

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۷۱۶۷

آیا وزیر پیشنهادی صمت از مجلس رای اعتماد می‌گیرد؟

رویداد۲۴ سیدعلی یزدی‌خواه، نماینده تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی به رویکرد وزیر پیشنهادی صمت و همچنین عملکردشان در دوران سرپرستی وزارتخانه اشاره کرد و گفت: معرفی مدرسی خیابانی را به عنوان وزیر پیشنهادی صمت به نفع مردم می‌دانیم؛ چرا که در دوران سرپرستی این وزارتخانه عملکرد خوبی داشتند.

وی در ادامه افزود: مطالبات جدی ما در حوزه کنترل قیمت‌ها، ساماندهی بازار خودرو و همچنین بحث صادرات محور کردن محصولات و جهش به تولید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این نماینده مردم در مجلس با ابراز امیدواری از عملکرد مدرسی خیابانی پس از رای اعتماد از مجلس، اشاره و اظهار کرد: امیدورایم که وزیر جوان، سخت‌کوش، مردمی و پرتلاش پس از اعتماد نمایندگان بتوانند گام‌های مثبتی را در جهت حل مشکلات صنعت و دیگر حوزه‌های مرتبط بردارند.

نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در ادامه افزود:به احتمال زیاد رای اعتماد را کسب کند، اما ما بخاطر مصالح مردم به مدرسی خیابانی رای می‌دهیم که این نکته کلیدی ماست و نباید فرصت سوزی کنیم.

یزدی‌خواه تاکید کرد: اگر الان رای ندهیم باید چندماه دیگر این وزارتخانه بدون وزیر باشد و همچنان بلاتکلیف باشیم که این کار دیگر فایده‌ای ندارد، اما نشان دادند که اگر همت به خرج دهند و همکاران مجربی را برای همکاری با خود برگزیند می‌تواند تحولاتی را در حوزه‌های گوناگون خودرو، صادرات و جهش تولید ایجاد کند. منبع: خانه ملت لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 وزیر صمت مدرس خیابانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۷۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مجلس : اسرائیل نمی‌تواند و نمی‌خواهد اقدام دیگری علیه ایران انجام دهد

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «عملیات وعده صادق موجب ایجاد روحیه خودباوری، امید و خوشحالی شد»، گفت: بعد از این عملیات موجی از شادی سراسر دنیا را فراگرفت.   به گزارش ایسنا، علی رضایی با اشاره به عملیات «وعده صادق» سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم صهیونیستی به دلیل جنایات تروریستی این رژیم اظهار کرد: اسرائیل مرتکب اشتباه محاسباتی شد و کنسولگری ایران در دمشق را مورد هدف قرار داد در حالی که فکر نمی‌کرد در واقع از مردم و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و بطور خاص از سپاه سیلی محکمی بخورد.   وی با تاکید بر اینکه اگر به هر علتی رژیم صهیونیستی دوباره مرتکب خطای راهبردی شود، پاسخ جمهوری اسلامی این بار قوی‌تر است، گفت: جمهوری اسلامی ایران نشان داد که توانایی مقابله دارد و اگر دوباره حمله‌ای از سوی اسرائیل علیه منافع ملی ایرانیان تکرار شود، با توجه به تجربه‌ی عملیات وعده صادق، این بار قوی‌تر و محکم‌تر ضربات سنگین‌تری را به زیربناها و تاسیسات و اماکن حساس کشور جعلی اسرائیل وارد می‌کند.   این نماینده مجلس با بیان اینکه «رژیم صهیونیستی نمی‌تواند و نمی‌خواهد اقدام دیگری علیه جمهوری اسلامی ایران انجام دهد چراکه می‌ترسد که مشکلات بعدی برای او پیش بیاید»، عنوان کرد: اسرائیل سالهاست که در حق ملت فلسطین ظلم می‌کند و امروز جمهوری اسلامی ایران آمد و مستقیماً وارد عمل شد و جواب این رژیم جعلی را با موشک و پهپاد داد. مشاهده کردیم که بعد از عملیات «وعده صادق» همه گروه‌های سیاسی و آحاد مردم ایران و جهان خوشحال شدند.    رضایی در پایان گفت: عملیات وعده صادق موجب ایجاد روحیه خودباوری، امید و خوشحالی شد و بعد از این عملیات موجی از شادی در سراسر دنیا مسلمانان و غیر مسلمانان و آزادی خواهان را فرا گرفت. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نماینده‌ها منافع ملی را اولویت قرار دهند
  • مجلس جدید قوانینی را وضع کند که تحولات اقتصادی را به دنبال داشته باشد
  • نماینده مجلس: کل تیم اقتصادی دولت باید تغییر کند حتی معاونین و مشاورین؛ دچار بحران فکری شده اند
  • بیانیه نماینده مردم قم در مجلس در پی عملیات شکوهمند «وعده صادق»
  • انصراف نمایندگان از طرح سوال وزیر کار
  • یک نماینده: کل تیم اقتصادی دولت باید تغییر کند
  • نماینده مجلس: رژیم صهیونیستی نمی‌تواند و نمی‌خواهد اقدام دیگری علیه ایران انجام دهد
  • نماینده مجلس : اسرائیل نمی‌تواند و نمی‌خواهد اقدام دیگری علیه ایران انجام دهد
  • جمهوری اسلامی هیمنه اسرائیل را در جهان شکست
  • حمایت نمایندگان مجلس از «شلیک به قلب رژیم صهیونیستی»