Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دانشگاه و آموزش ایرنا، سیاوش ملکی فر روز دوشنبه در پنجمین رویداد دوشنبه های استارتاپی صندوق نوآوری و شکوفایی با موضوع کشاورزی که به صورت آنلاین (برخط) برگزار شد، افزود: شیوع ویروس کرونا و برگزاری رویدادها به صورت مجازی امکان ارتباط با همه استارتاپ‌ها، پژوهشگران و فناوران سراسر کشور را برای ما فراهم کرده و امیدواریم این صندوق بیش از پیش به فناوران خدمت رسانی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: تاکنون چهار رویداد سلامت، آب و انرژی، آی سی تی و اینترنت اشیا برگزار شده است و امیدواریم امروز با برگزاری این رویداد و ورود استارتاپ های کشاورزی به این عرصه شاهد تزریق فناوری به حوزه سنتی کشاورزی باشیم.

وی ادامه داد: جذب سرمایه در استارتاپ‌ها نیازمند زمان و فرصت است،  بر اساس برآوردهای انجام شده، استارتاپ‌ها نیازمند ۱.۵ تا ۲ میلیارد تومان سرمایه گذاری هستند که تحقق آن نیازمند گفت‌وگو میان سرمایه گذاران و سرمایه پذیران و ایجاد ادبیات مشترک میان آنها است.  

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی به برگزاری اولین رویداد دوشنبه‌های استارتاپی در حوزه سلامت دیجیتال اشاره کرد و یادآور شد: نتایج مثبتی در زمینه سرمایه گذاری در این حوزه رخ داده است که به زودی اخبار نویدبخشی را اعلام می کنیم.

ملکی فر کشاورزی را حوزه کلیدی برای کشور برشمرد و گفت: درهفته گذشته رویداد نیازهای فناورانه حوزه کشاورزی برگزار شد و بسیاری از نیازهای جهادکشاورزی به استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان ارایه شد، در حال حاضر ۵۰۰ شرکت از ۵۲۰۰ شرکت دانش بنیان فعال در کشور در زمینه کشاورزی به طور مستقیم فعال هستند، این تعداد ۱۰ درصد کل شرکت های دانش بنیان فعال در کشور را تشکیل می دهند.

در رویداد دوشنبه های استارتاپی امروز ۶ استارتاپ فعال در حوزه کشاورزی مشغول ارایه محصول و فعالیت خود را به سرمایه گذاران هستند.

برچسب‌ها صندوق نوآوری و شکوفایی استارتاپ اراضی کشاورزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صندوق نوآوری و شکوفایی استارتاپ اراضی کشاورزی صندوق نوآوری و شکوفایی استارتاپ اراضی کشاورزی استارتاپ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۷۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشور به تولید واقعی نیاز دارد نه مونتاژکاری!

نماینده ولی فقیه در استان یزد با انتقاد از رویکرد برخی صنایع که فقط به مونتاژکاری می‌پردازند، گفت: کشور به تولید واقعی نیاز دارد، نه مونتاژکاری! - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری صبح امروز در دیدار معاون امور طلاب حوزه علمیه کشور و نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه باید طلاب اثرگذار برای جامعه در حوزه‌های علمیه تربیت شود، گفت: باید قدرت تفکر و اندیشه را در تمام مراکز آموزشی از مدارس گرفته تا دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه تقویت کنیم.

وی با بیان اینکه طلاب خود باید در این زمینه نقش‌آفرین باشند، افزود: طلاب باید با اثرگذاری در مدارس در قالب طرح‌های مختلف، قدرت تدین، اندیشه و تفکر را در دانش آموزان تقویت کنند. 

 ناصری با اشاره به اینکه تولید علم، دغدغه رهبر معظم انقلاب است، عنوان کرد: اینکه مونتاژکاری انجام شود، تولید علم اتفاق نمی‌افتد بلکه تولید علم، ساخت محصول از صفر تا صد با تفکر و اندیشه و استفاده از ابزارهای داخلی است. 

نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه اگر دانش آموز و دانشجوی ما متفکر و خلاق بار بیاید، در آینده مدیرانی خلاق خواهیم داشت، یادآور شد: مدیری که در سیستم آموزشی سطحی‌نگرانه رشد کرده باشد، در دوران مدیریت خود با کوچکترین تلاطمی دچار بحران می‌شود و قدرت تصمیم‌گیری برای عبور از مشکلات ندارد. 

وی تصریح کرد: سیستم آموزشی که سطحی نگری را در کودکان ما نهادینه کرده، آنها را به جایی نمی‌رساند و همه از دانش آموزان و دانشجویان گرفته تا طلاب باید آموزش های عمقی ببینند.

ناصری تاکید کرد: القاء تفکر، تدین و تعقل از مواردی است که طلاب باید در آن پیشتاز باشند و در این زمینه با دغدغه پیش بروند. 

وی تصریح کرد: اگر افراد جامعه تفکر و تعقل و تدین نداشته باشند، قدرت تشخیص حق از باطل را نخواهند داشت و در این صورت دشمن می‌تواند به هر شکلی که می‌خواهد بر کشور تسلط یافته و با دروغ پردازی‌های خود، به اهدافش دست پیدا کند. 

امام جمعه یزد بر لزوم کار جدی در دانشگاه فرهنگیان تاکید کرد و گفت: طلاب باید به این دانشگاه ورود کنند، زیرا دانشجویان این دانشگاه، معلمان جامعه هستند و اگر آموزش آنها صحیح باشد، آنگاه می‌توانند شاگردانی تربیت کنند که به واقع آینده‌ساز این کشور باشند. 

حجت الاسلام رفیعی، معاون امور طلاب حوزه علمیه کشور و نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری نیز در این دیدار به بیان آماری از طلاب متاهل، وضعیت سربازی طلاب، شرکت طلاب در جشنواره‌های ورزشی و فرهنگی، جذب طلاب در ارگانها و ... پرداخت.

انتهای پیام/781

دیگر خبرها

  • کشور به تولید واقعی نیاز دارد نه مونتاژکاری!
  • لزوم رسیدگی به صنایع فعال استان گلستان
  • دوغارون؛ بهترین فرصت برای سرمایه‌گذاران حوزه کشاورزی است
  • نسبت نمایشگاه کتاب تهران با گردشگری ادبی چیست؟
  • رونق توریسم و مبادلات فرهنگی با رویداد‌های ادبی / نسبت نمایشگاه کتاب تهران با گردشگری ادبی چیست؟
  • برگزاری رویدادی در حوزه ژنتیک با حمایت ۴ دانشگاه بین‌المللی/ایران با قدمت ۵ هزار ساله علم ژنتیک
  • ضرورت بازنگری طرح‌های هادی روستایی
  • افزایش جوجه ریزی آذربایجان شرقی به 6 میلیون قطعه در یک دوره
  • کشاورزی مردمی ترین بخش اقتصاد کشور است
  • خرید ۵۰۰ هزار تن گندم در سال گذشته از کشاورزان آذربایجان شرقی