Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@21:53:20 GMT

وضعیت ماشین آلات راهداری هشترود، مناسب نیست

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۷۲۳۵

وضعیت ماشین آلات راهداری هشترود، مناسب نیست

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هشترود با بیان این‌که وضعیت ماشین آلات راهداری شهرستان اصلا مناسب نیست، گفت: این ماشین‌آلات به اعتبار 400 میلیون تومانی برای تعمیرات نیاز دارد.

علی ابوالحسنی روز دوشنبه در نشست خبری، از آسفالت جاده هشترود -مراغه به طول 15 کیلومتر و با هزینه 20 میلیارد تومان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اظهار کرد: احداث چندین راه روستایی، لوله گذاری بتنی بر روی رودخانه‌های منتهی به روستاها و آسفالت‌ریزی محور درین سو با هزینه دو میلیارد تومان از جمله کارهایی بوده که در چهار ماهه اول سالجاری توسط اداره راهداری هشترود انجام شده است.

به گزارش ایسنا، وی در ادامه گفت: پل روستای گنج آباد نیز با هزینه‌ای بالغ بر چهار و نیم میلیارد تومان احداث شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: راه و راهداري ماشين آلات شهرستان هشترود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۷۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند ساخت مسکن مددجویی در شاهیندژ

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در اجرای  طرح احداث مساکن مددجویی ، ریاست اداره بهزیستی شاهین دژ بهمراه کارشناسان اداره مسکن و امور شتغال از مسکن های در حال احداث توسط جامعه هدف شهرستان بازدید و از نزدیک در جریان روند احداث آنها قرار گرفت .

رئیس بهزیستی شاهین دژ گفت : یکی از اهداف سازمان بهزیستی در سال های اخیر، تامین مسکن مددجویان این سازمان می باشد. بدین منظور، این نهاد دولتی، سعی نموده تا با فراهم کردن تسهیلات با شرایط مناسب بازپرداختی و کمک های مالی بلاعوض ، برای مددجویان خود، آن ها را در تامین مسکن مناسب، یاری نماید.

  مهری داداشیان  گفت: در همین راستا و در چند سال اخیر، سازمان بهزیستی نیز کوشیده است تا با هدایت مددجویان خود به ثبت نام در این طرح ها و تسهیل شرایط لازم برای ثبت نام آن ها، به تامین مسکن برای این اقشار پرداخته و بدین ترتیب، بخشی از اهداف خود را عملی سازد.

وی افزود:   از اعتبارات سال گذشته بهزیستی شهرستان شاهین دژ   ۳۲ مسکن مددجویی در حال احداث   دارد که از این تعداد ۲۲ مسکن روستایی و بقیه شهری می باشد .

دیگر خبرها

  • نیاز به ماشین‌آلات راهسازی برای بازگشایی راه‌های نیکشهر
  • بازگشایی محورهای مسدود شده بر اثر سیل در نقاط سیل زده کشور
  • ماشین آلات راهسازی سایر استان‌ها برای بازگشایی مسیرهای سیستان و بلوچستان بکارگیری شدند
  • بررسی روند ساخت مسکن مددجویی در شاهیندژ
  • ساخت شهرک صنفی کارگاهی در رزن
  • شهرک صنفی کارگاهی در رزن احداث می‌شود
  • انسداد ۳۲ محور شریانی و غیرشریانی به دلیل سیل اخیر
  • پلاک گذاری ۵۴۵ دستگاه تراکتور در محمودآباد
  • ۲۱ روستای چابهار در محاصره سیل و گرگروها
  • اضافه شدن ۲۰۰۰ باکس زباله در سطح شهر گرگان