Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی با تاکید بر ضرورت ورود فناوری در بخش سنتی کشاورزی گفت: در حال حاضر ۵۰۰ شرکت دانش بنیان در حوزه کشاورزی به صورت مستقیم فعالیت می کنند.

سیاوش ملکی فر امروز در رویداد جذب سرمایه در حوزه کشاورزی که به صورت آنلاین در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، گفت: تاکنون ۵ رویداد استارت اپی در سال ۹۹ در راستای جذب سرمایه این استارت آپها برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: طبق برآوردهایی که شده طرح ها به طور میانگین حدود ۱.۵ تا ۲ میلیارد تومان نیاز به سرمایه خطر پذیر خواهند داشت تا بتوانند طرح های خود را اجرایی کنند.

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفای با تاکید بر اینکه حوزه کشاورزی، یک حوزه کلیدی در کشور است، بیان کرد: حدود۵۰۰ شرکت از ۵۳۰۰ شرکت دانش بنیان در حوزه کشاورزی فعالیت دارند که این حدود ۱۰ درصد کل شرکتهای دانش بنیان را شامل می شود.

وی با بیان اینکه این رویدادها برگزار می شود که استارت آپها بتوانند جذب سرمایه کنند، بیان کرد: تزریق فناوری به این حوزه سنتی از اهمیت بالایی برخوردار است که این فرآیند در صندوق نوآوری و شکوفایی و وزارت جهاد کشاورزی به خوبی مورد پیگیری قرار می گیرد.

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی با اشاره به برگزاری اولین رویداد دوشنبه‌های استارت اپی در حوزه سلامت گفت: نتایج مثبتی در زمینه سرمایه گذاری در این حوزه رخ می دهد و خبر خوشی در آینده نزدیک از نتیجه برگزاری این رویداد خواهیم داشت.

مهر

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: صندوق نوآوری و شکوفایی حوزه کشاورزی دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۷۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پارک علم و فناوری سلامت سمنان افتتاح شد

کامران قدس در گفت و گو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه با حضور وزیر بهداشت پارک علم و فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی سمنان افتتاح شد، ابراز داشت: هدف از این اقدام سامان دهی به شرکت‌های موجود برای رشد حوزه سلامت کشور است.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۱۰ شرکت فناور در این پارک مستقر شدند، افزود: از این تعداد سه شرکت در حوزه دانش بنیان هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان ضمن بیان اینکه شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور در حوزه تحت پوشش رو به افزایش است، ابراز داشت: از این رو نیاز بود تا فضایی مناسب برای استقرار آنها در نظر گرفته شود.

قدس ضمن بیان اینکه تعداد اختراعات حوزه پزشکی و دارو نیز در استان وضعیت خوبی دارد، تصریح کرد: امیدواریم این اختراعات و همراهی شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور بتواند به تأمین نیازهای داخلی هر چه بیشتر کمک کرده و در نهایت خدمتی به مردم انجام شود.

کد خبر 6081740

دیگر خبرها

  • حمایت صندوق نوآوری از راه‌اندازی خط تولید دانش‌بنیان‌های ایرانی در کنیا 
  • توسعه اشتغالزایی در اقتصاد گیاهان زینتی با هدایت استارت‌آپ‌ها
  • ۸۰ درصد مواد غذایی کشور در داخل تولید می‌شود
  • نقش هولدینگ‌های صنعتی در آینده اکوسیستم نوآوری بررسی می‌شود
  • کرمانشاه صاحب شهرک فناوری می‌شود
  • پارک علم و فناوری سلامت سمنان افتتاح شد
  • نشست هم‌اندیشی رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی برگزار شد
  • ثبت ۱۲ فرآورده دارویی و ۵۰ تجهیز پزشکی شرکت‌های ایرانی در کنیا
  • «معرکه» محلی برای معرفی کسب و کار‌ها در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴
  • تغییر در ترکیب هیئت پذیرش شرکت‌های استارت‌آپی/پذیرش دانش‌بنیان‌ها در حوزه های مختلف