Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام موسوی رویکرد فعالیت های خبرگزاری شبستان را مسجدمحوری عنوان کردوگفت: این خبرگزاری بستری برای اطلاع‌رسانی، آموزش، تبلیغ، نشر و اشاعه ساختار، قالب‌ها و مفاهیم و ارزش‌های دینی است.

حجت الاسلام« سیدعلی موسوی» درگفتگو با خبرنگارخبرگزاری شبستان درسمنان، ضمن تبریک روزخبرنگار به فعالان عرصه خبرگفت: خبرنگار تا زمانی که در مسیر خداوند و احکام اسلام فعالیت کند مورد تکریم همه قرار می‌گیرد و خبرنگاران باید هدفشان خدمت به نظام و رهبری باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان، با تأکید بر اینکه خبرنگاران باید هم در زمینه شغلی خود متخصص باشند و هم به مسائل دینی آگاه باشند،‌ گفت: امانتداری و دقت در تهیه خبر همواره باید مورد توجه خبرنگاران باشد.

 

وی با بیان اینکه شغل خبرنگاری ارتباط با حقوق مردم است اضافه کرد: خبرنگاران تلاش کنند با نشر اخبار درست همیشه روحیه امید، نشاط و امیدواری را میان مردم تقویت کنند تا مردم نسبت به آینده امیدوار باشند.

 

ابیان اینکه مطالبه گری لازمه و مقتضای حرفه خبرنگاری است، یادآور شد: ایجاد فضای مثبت در جامعه، امیدآفرینی توأم با مطالبه گری، امنیت جامعه را تضمین می‌کند.

 

حجت الاسلام موسوی امانت‌داری و عدالت در انعکاس خبر، پرهیز از ایجاد خدشه به آبروی افراد و پرهیز از ورود به حریم خصوصی شهروندان را ازجمله ویژگی‌های خبرنگاران متعهد عنوان کردو افزود: یک خبرنگار باید در نحوه بازتاب خبر بسیار جدی ومطالبه گر باشدو ازانعکاس اخبارغیر ضروری ومضربرای جامعه پرهیز کند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان تصریح کرد: در این برهه از زمان که انقلاب ما وآحادملت ایران درگیر جنگ اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی وسیاسی با دشمن هستند خبرنگار باید روحیه صبر، ایستادگی، مقاومت وامید به آینده را درمردم به وجود آورد.

 

وی با اشاره به اینکه خبرگزاری ها همواره نقش موثری در اطلاع رسانی در حوزه های مختلف بر عهده دارند و خبرگزاری شبستان در کنار رسالت دینی خود همواره در حوزه های اجتماعی و فرهنگی نیز خوش درخشیده است اظهارداشت: با توجه به اینکه جامعه اسلامی با محوریت مسجد در حرکت به سوی ارزش ها وآرمان ها اسلام است خبرگزاری شبستان که یک خبرگزاری تخصصی حوزه دین است می تواند در زمینه محوریت مسجد در همه امورات بسیار تأثیرگذار باشد واین تأثیرگذاری نیز تاکنون به خوبی مشاهده شده واین خبرگزاری دینی به وظیفه خودش(مسجد محوری) به نحو احسنت عمل کرده است.

 

از سوی مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان، ‌از عصمت سالار مدیرخبرگزاری شبستان دراستان سمنان به مناسبت روز خبرنگار تقدیرشد.

 

در بخشی از این لوح تقدیر خطاب به خبرگزاری شبستان استان سمنان آمده است: هفدهم مردادکه به یادمان شهادت مظلومانه محمودصارمی خبرنگارخبرگزاری جمهوری اسلامی«روزخبرنگار»نامیده شده است، یادآورمجاهدتهای زنان ومردانی حقیقت طلب است که با هدف روایت حقیقت، بیرق بزرگ«آگاهی بخشی» را بر دوش کشیده وخاضعانه وبی ادعا وجود خویش را چراغ راه جامعه کرده اند.

 

طلایه داران این سلسله راهیان وادی آگاهی ونیک اندیشی، مجاهدانی هستند که در نگارش خبراز جوهر جان خویش مرکب ساختند ودر سپهرشهادت وایثار،ستارگانی جاوید شدند.

 

 

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: لوح تقدیر خبرگزاری شبستان استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۷۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه مدیریت و رویکرد کتابخانه‌های عمومی استان زنجان متحول شده است

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن افشارچی، روز سه شنبه در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان زنجان در محل استانداری زنجان، گفت: طی دو سال اخیر نحوه مدیریت و رویکرد کتابخانه‌های عمومی استان زنجان متحول شده و پیگیری مداوم امور در دستور کار مسئولان این دستگاه قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی منشأ خیر و به نفع مردم است و از مدیران اجرایی در رده‌های مختلف خواستارم به مقوله کتابخانه‌ها به عنوان یک دستگاه فرهنگی تأثیرگذار نگاه متفاوتی داشته باشند.

استاندار زنجان گفت: در کشور، پایگاه‌های فرهنگی بسیاری داریم اما در این میان کتابخانه های عمومی وضعیت منحصر به فردی دارد چون کتابخانه یک پایگاه فرهنگی عمومی است و طیف مخاطبان گسترده‌ای را در بر می‌گیرد.

افشارچی تاکید کرد: جلسات خوانش و شرح مثنوی، عطار و حافظ بسیار ارزشمند است و باید چنین برنامه‌های تداوم داشته باشد.

وی بر لزوم استفاده از بستر رسانه‌های اجتماعی برای ترویج فعالیت‌های کتابخوانی و معرفی خدمات کتابخانه‌های استان اشاره کرد و بیان داشت: مکان‌های پر رفت و آمد مانند فرودگاه، ایستگاه راه آهن و پایانه‌های مسافربری محل مناسبی برای ترویج کتابخوانی است و می‌توان مکان‌های ویژه برای دریافت کتاب صوتی برای مسافران ایجاد کرد.

کد خبر 6086962

دیگر خبرها

  • نحوه مدیریت و رویکرد کتابخانه‌های عمومی استان زنجان متحول شده است
  • آموزش و پرورش پله اول حفظ حجاب
  • سمینار بین‌المللی تأثیر بحران‌های طبیعی بر بناهای تاریخی با رویکرد کاربرد فناوری‌های نوین برگزار می‌شود
  • گفتگو با حمید معصومی نژاد؛ از قبولی در آزمون ورودی پزشکی در رم تا پیشنهاد بازیگری (+عکس)
  • حمید معصومی نژاد: تابعیت ایتالیایی ندارم
  • حمید معصومی‌نژاد تابعیت ایتالیایی دارد؟
  • خبرنگار خاص و معروف اولین فیلمش را بازی می کند | حمید معصومی‌نژاد تابعیت ایتالیایی دارد؟
  • خبرنگار خاص و معروف اولین فیلمش را بازی می کند | من تابعیت ایتالیایی ندارم !
  • حمید معصومی‌نژاد: پیشنهاد بازیگری دارم/ به زودی به ایران می‌آیم
  • برخورد با کشف حجاب درجامعه یک مطالبه مردمی است