Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست وزارت صمت از عقد قرارداد وزارتخانه متبوعش با نیروهای مسلح در صنعت خودروسازی خبر داد و گفت: مطمئن باشید که تا حد نهایی که نیروهای نظامی و دفاعی ما در حوزه ساخت و فناوری پیشرفت کردند را به صنایع غیرنظامی منتقل خواهیم کرد.

حسین مدرسی خیابانی سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت که به عنوان وزیر پیشنهادی صمت از سوی رئیس جمهور به مجلس شورای اسلامی معرفی شده است در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس در پاسخ به این پرسش که آیا برنامه‌ها را به مجلس ارائه داده‌اید و فضای مجلس را چگونه ارزیابی می‌کنید، اظهار داشت: برنامه ها را به مجلس ارائه داده‌ایم؛ فضای مجلس فضای تعامل و همکاری با دولت برای عبور از تحریم‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این پرسش که نیروهای مسلح درباره کمک به ایجاد قطعات تحریمی صنعت خودروسازی اعلام آمادگی کرده‌اند، چقدر نسبت به این همکاری تمایل وجود دارد، گفت: ما اکنون با نیروهای مسلح در حال همکاری هستیم در بخش گیربکس اتوموبیل با هوافضا و در بخش توربو شارژ خودرو با وزارت دفاع در حال همکاری مشترک هستیم ما اکنون از بحث‌های تفاهم و برنامه و غیره عبور کردیم و در حال عقد قرارداد هستیم.

وزیر پیشنهادی صمت به مجلس تصریح کرد: نیروهای مسلح توان خوبی به لحاظ فناوری، دانش و ساخت دارند و اولویت ما این است که این توانمندی را به صنایع غیرنظامی منتقل کنیم و شما مطمئن باشید که تا حد نهایی که نیروهای نظامی و دفاعی ما در حوزه ساخت و فناوری پیشرفت کردند را به صنایع غیرنظامی منتقل خواهیم کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: نیروهای مسلح مجلس شورای اسلامی خودرو صنعت خودروسازی گیربکس توربو شارژ نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۷۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفع حملات تروریست‌ها توسط ارتش سوریه

وزارت دفاع سوریه بعد از ظهر امروز (چهارشنبه) از دفع ۲ حمله تروریستی در حومه «حلب» و «ادلب» توسط نیروهای مسلح این کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، یک منبع نظامی اعلام کرد یگان‌های نیروهای مسلح سوریه که در محور «کفر نبل» در حومه جنوبی استان  ادلب فعالیت می‌کنند، حمله خشونت‌آمیز گروه‌های تروریستی را ناکام گذاشتند.

طبق گزارش خبرگزاری سانا، نیروهای مسلح سوریه توانستند این حمله را خنثی کنند و ده‌ها نفر از تروریست‌های مهاجم را کشته و زخمی کردند.

نیروهای سوریه تسلیحات و تجهیزات تروریست‌ها را منهدم کردند.

همچنین یگانی از نیروهای مسلح سوریه با پاسخ به حمله یک گروهک تروریستی به یکی از نقاط نظامی ارتش در حومه شمالی حلب اعضای آن را به هلاکت رسانده و زخمی کردند.

چند تروریست نیز در این درگیری‌ها دستگیر شدند.

تروریست‌های مسلح هرازگاهی دست به حملاتی به شمال غرب سوریه می‌زنند و روستاها و مناطق در حومه حماه و حلب را هدف قرار می‌دهند و ارتش سوریه به مقابله با این حملات می‌پردازد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وزیر دفاع: امسال هم تولید تجهیزات و تسلیحات جدید را با قدرت ادامه می‌دهیم
  • امسال هم تولید تجهیزات و تسلیحات جدید را با قدرت ادامه می‌دهیم
  • انهدام پنجمین تانک «آبرامز» ارتش اوکراین
  • کشته شدن بیش از ۵۰۰ نظامی اوکراینی در شبانه روز گذشته
  • دفع حملات تروریست‌ها توسط ارتش سوریه
  • شکوفه اندیشیدن در سرزمین خودروسازی
  • تکذیب همکاری نظامی با اسرائیل ازسوی وزارت دفاع ترکیه
  • پنتاگون: تعداد قربانیان غیرنظامی در غزه بسیار بالاست
  • تعداد قربانیان غیرنظامی در غزه بسیار بالاست
  • امنیت خط قرمز نیروهای مسلح است