Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@20:24:25 GMT

۱۴ هزار واحد مسکن مهر پردیس تا پایان مرداد تحویل می شود

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۷۳۰۲

۱۴ هزار واحد مسکن مهر پردیس تا پایان مرداد تحویل می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، سید مهدی هدایت نهایی‌شدن وام هزار میلیارد تومانی را گره‌گشاترین اقدام انجام شده برای تکمیل پروژه‌های مسکن مهر پردیس در سال جاری خواند و گفت: این وام با کمک وزارت راه و شهرسازی و پیگیری‌های قائم‌مقام وزیر در امور مسکن مهر، نهایی و تاکنون ۲۷۵ میلیارد تومان از آن تسهیلات نیز دریافت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی دفاع از ردیف‌های اعتباری مسکن مهر پردیس در قانون بودجه و تعریف اختیاراتی برای استفاده از منابع داخلی شرکت عمران را از دیگر مواردی خواند که به تکمیل پروژه‌های مسکن مهر پردیس کمک کرده است و افزود: اگر این ملاحظات انجام نمی‌شد، بدون تردید تکمیل پروژه‌های مسکن مهر پردیس، امسال متوقف می‌شد.

هدایت تعداد واحدهای مسکن مهر تحویل شده به مردم در شهر جدید پردیس را ۴۵ هزار واحد اعلام و عنوان کرد: از مهر ماه ۹۷ تا به امروز ما در شهر جدید پردیس موفق به تکمیل و تحویل ۲۰ هزار واحد مسکن مهر به مردم شده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: با احتساب حدود ۱۴ هزار واحد دیگری که تا اواخر مردادماه افتتاح خواهیم کرد، تعداد واحدهای مسکن مهر تکمیل و تحویل شده در دوره کنونی وزارت راه و شهرسازی به ۳۴ هزار واحد می‌رسد.

کد خبر 4994621

منبع: مهر

کلیدواژه: شهر جدید پردیس مسکن مهر پردیس مسکن مهر شرکت عمران شهرهای جدید ویروس کرونا بورس قیمت دلار قیمت طلا وزارت صنعت معدن و تجارت بانک مرکزی ایران قیمت نفت ایالات متحده آمریکا سهام عدالت تولید نفت وام ودیعه مسکن بازار سهام قیمت سکه بهار آزادی بانک مرکزی مسکن مهر پردیس مسکن مهر هزار واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۷۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۱۹ هزار واحد مسکونی در استان سمنان

استاندار سمنان از افتتاح بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در این استان در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شاهرود، سیدمحمدرضا هاشمی دقایقی پیش در جمع مردم شاهرود اظهار داشت: جشن افتتاح و واگذاری 2 هزار و 58 واحد مسکونی و یک‌هزار و 158 قطعه زمین طرح جوانی جمعیت در شاهرود با حضور رئیس‌جمهور صورت گرفت.

وی با اشاره به استقبال پرشور مردم شاهرود از رئیس جمهور افزود: قدردان مردم شاهرود هستم که استقبال شایسته‌ای از رئیس‌جمهور انجام دادند.

وی گفت: یکی از برنامه‌های سفر، برپایی جشن واگذاری زمین برای طرح جوانی جمعیت است و بیش از 60 هزار واحد مسکونی ان‌شاالله واگذار می‌شود.

استاندار سمنان با بیان اینکه 30 هزار واحد در ایوانکی و 30 هزار واحد در سمنان و شهرستان‌های تابعه واگذار می‌شود؛ گفت: نزدیک 3 هزار و 766 واحد در سطح شهرهای استان در حال ساخت است.

هاشمی گفت: 5 هزار و 370 نفر واجد شرایط تحویل زمین رایگان بودند که از این تعداد یکهزار و 732 قطعه تحویل‌شده و امشب هم با حضور رئیس‌جمهور یک هزار و 158 قطعه تحویل خواهد شد.

وی تصریح کرد: در مجموع 2 هزار و 890 قطعه در سطح استان از قبل و امشب واگذار می‌شود.

استاندار سمنان افزود: با حمایت‌های خوب وزیر مسکن صد درصد منازل احداثی در دامغان ویلایی هست و اهتمام داریم زمین‌های واگذاری باقی‌مانده نیز در سطح استان ویلا سازی شود.

هاشمی گفت: در هشت نقطه از استان طرح واگذاری به‌صورت هم‌زمان و وبیناری انجام و تحویل خواهد شد و در شورای عالی مسکن در بحث نهضت ملی مسکن نیز اتفاقات خوبی افتاده است.

وی افزود: مقرر شد تا انبوه‌سازان نیز از مصالح ساختمانی برخوردار شوند.

انتهای پیام/361/.

دیگر خبرها

  • احداث ۱۹ هزار واحد مسکونی در استان سمنان
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی بنیاد مسکن قم تا پایان سال
  • تحویل هزار و ۴۰۰ واحد نهضت ملی مسکن تهران تا پایان سال
  • تحویل پروژه 274 واحدی مسکن ملی نهاوند در هفته دولت امسال
  • پرداخت ویژه به روستاهای هدف گردشگری در استان اصفهان
  • تحویل پروژه ۲۷۴ واحدی مسکن ملی نهاوند در هفته دولت امسال
  • تکمیل مسکن ملی مهرگان دو تا پایان سال 
  • تحویل پروژه ۱٠۸ واحدی مسکن دهاقان تا پایان خرداد/ کلنگ‌زنی فاز دوم نهضت ملی مسکن
  • ساخت ۲۵۰۰ واحد مسکن ملی در شهرک مهرگان/ بخشی از واحدها ماه آینده تحویل می‌شود
  • تحویل بیش از 3 هزار مسکن به مددجویان کمیته امداد در گلستان