Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@22:56:20 GMT

چاپ و نشر خاطرات زنان ایثارگر استان سمنان

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۷۳۲۶

چاپ و نشر خاطرات زنان ایثارگر استان سمنان

رئیس بسیج جامعه زنان استان سمنان گفت: چاپ و نشر خاطرات زنان ایثارگر از برنامه‌های کمیته زنان، خانواده، کودک و نوجوان چهلمین سالگرد دفاع مقدس در این استان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عفت دیابی پیش از ظهر امروز در کمیته خانواده، زنان، کودک و نوجوان چهلمین سالگرد دفاع مقدس در استان سمنان در سالن کوثر استانداری سمنان اظهار کرد: شهید رودباری، به عنوان شهید شاخص استان سمنان در بخش بانوان در سال جاری برگزیده شدند که با برنامه‌ریزی‌های اصولی برای افزایش شناخت اقشار مردم از رشادت‌های این بانوی شهید اقدام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: ‌اجرای طرح دیوارنگاره ویژه شهید رودباری در برخی از نقاط شهری استان در چهلمین سالگرد دفاع مقدس استان در دستور کار است.

رئیس بسیج جامعه زنان استان سمنان افزود: چاپ و نشر خاطرات زنان ایثارگر از دیگر برنامه‌های کمیته زنان، خانواده، کودک و نوجوان چهلمین سالگرد دفاع مقدس در استان سمنان است.

دیابی بیان کرد: تولید عکس نوشته «الگوی سوم» و نقش زنان در هشت سال دفاع مقدس انجام می‌شود.

او اضافه کرد: استان سمنان ۱۷ شهید زن را تقدیم میهن و انقلاب اسلامی کرده و رشادت‌های این بانوان فرهیخته زبانزد در کشور است.

رئیس بسیج جامعه زنان استان سمنان افزود: طرح اهدای خون شیرزنان کویر در گام اجرایی قرار گرفت و سمنان با اجرای این طرح براساس شاخص‌ها جزو استان‌های برتر کشور در اهدای خون از سوی بانوان قرار گرفت.

دیابی بیان کرد: جشنواره شیر زنان کویر با رویکردهای مختلف و تولید مستند جایگاه زنان در هشت سال دفاع مقدس در استان سمنان در دستور کار است.

انتهای پیام/74004/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: زنان دفاع مقدس استان سمنان شهید شهید رودباری هشت سال دفاع مقدس چهلمین سالگرد دفاع مقدس دفاع مقدس استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۷۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمت به ۴ هزار نفر در خصوص کارت ایثار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، حماسه آفرینی دلاورمردان شجاع و باغیرت ارتش جمهوری اسلامی ایران در همه دوران‌های انقلاب، باعث شده تا برای پاسداشت زحمات این عزیزان، ۲۹ فروردین ماه را به نام این نهاد نظامی نامگذاری کنند.
مدیر حفظ آثار و نشر ارزش‌های آجا در استان با بیان اینکه در استان یزد، یگان و پادگان ارتش وجود ندارد گفت: چند سالی است که دفتر نمایندگی امور ایثارگران این نهاد فعالیت‌ها و خدمات ارزشمندی را به مردم ارائه می‌دهد.
سرهنگ نوری زاده افزود: ماموریت اصلی این دفتر در خصوص رزمندگان و ایثارگران است که تاکنون همکاران ما به حدود چهار هزار نفر در خصوص کارت ایثار و کارت ایثار هوشمند خدمات ارائه داده اند.
وی در ادامه به تسهیلات خوداشتغالی سربازان مهارت آموز اشاره کرد و گفت: تسهیلات ۱۵۰ و ۲۰۰ میلیون تومانی بستگی به مهارت‌هایی است که سربازان در طول دوران خدمت فرا می‌گیرند که پس از تکمیل مراحل و ارسال به مراجع مربوط، تسهیلات به آنها پرداخت خواهد شد.
مدیر حفظ آثار و نشر ارزش‌های آجا در استان همچنین با بیان اینکه گنجینه‌ای در خصوص خاطرات رزمندگان ارتش در دوران دفاع مقدس تدارک دیده شده، از رزمندگان آن دوران خواست تا خاطرات نیرو‌های ارتشی را در دفاع مقدس به این دفتر ارائه کنند تا در قالب کتاب و مستند گردآوری شود.

دیگر خبرها

  • انتشار صد عنوان کتاب در مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس
  • «تاریخ سازی» با «تاریخ شفاهی»
  • تدوین دانشنامه دفاع مقدس در دانشگاه آزاد استان فارس
  • شهید آوینی با زبان هنر به نسل‌ آتی جامعه معرفی شود
  • حمایت از تولید آثار فاخر انقلاب اسلامی در مرکزی
  • ارائه خدمت به ۴ هزار نفر در خصوص کارت ایثار
  • پیکر رزمنده دوران دفاع مقدس فردا تشییع و خاکسپاری می‌شود
  • تشییع پیکر پدر ۳ شهید دفاع مقدس در حرم مطهر رضوی
  • افخمی: بعید نبود شهید آوینی سراغ تولید سینمای داستانی برود/ ویژگی‌های دفاع مقدس موجب شد «سید مرتضی» فرم مستند را انتخاب کند+فیلم
  • خاطرات رزمندگان دفاع مقدس از شهید چراغی + فیلم