Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حیدرپور مدیرجهادکشاورزی شهرستان گیلانغرب گفت : در حال حاضر از مجموع ۳۶۷ هکتار باغات انگور مقدار ۳۲۰ هکتار آن بارور است .

او با بیان اینکه انگور یاقوتی در این شهرستان بصورت نوبرانه ذبه بازار مصرف عرضه می‌گردد شرایط و استعداد کشت انگور یاقوتی در منطقه را بلحاظ شرایط آب وهوایی مساعد دانست و از بهره برداری از اولین تاکستان انگور یاقوتی به روش جدید در این شهرستان خبرداد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدرپور گفت: روش جدید تحت عنوان رو سیمی عملکرد بهتری را نسبت به روش سنتی دارد که افزایش سطح مواد درانگور و درسطح شاخ وبرگ، کاهش آفات و بیماریهادرآن، آبیاری و برداشت راحت‌تر ازدیگر مزایای آن است و علاوه براین موارد محصول نسبت به باغ معمولی خوشنرگ‌تر، درشت‌تر و سنگین‌تر است و محصول دچار قارچ زدگی نمی‌گردد و درنظر است درسالجاری به میزان ۵ هکتار افزایش یابد شهرستان گیلانغرب ۴۱ هزار اراضی کشاورزی وباغات دارد که سالیانه ۱۰۰ هزار تن انواع محصولات کشاورزی و دامی در این شهرستان تولید می‌گردد .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی انگور یاقوتی تاکستان انگور اراضی کشاورزی انگور یاقوتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۷۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت گندم از مزارع مهران

شیرخانی مدیر جهاد کشاورزی مهران با اشاره به آغاز فصل برداشت گندم از مزارع اظهار داشت: در شهرستان مهران چهل هزار اراضی کشاورزی وجود دارد که کشاورزان مهرانی امسال پانزده هزار از این اراضی را به کاشت گندم اختصاص داده اند.
 
شیرخانی در ادامه افزود: پیش بینی می‌شود در پایان فصل برداشت بیش از ۳۵ هزار تن گندم برداشت و به مراکز خرید تحویل داده شود.
 
وی اضافه کرد: امسال بیش از ۵۰ کمباین کار برداشت را در شهرستان مهران بر عهده دارند و کشاورزان می‌توانند گندم‌های برداشت شده به سه مرکز خرید در این شهرستان با قیمت مصوب تحویل دهند.
 
 کار برداشت گندم از مزارع شهرستان مهران تا پایان اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • برداشت گندم از مزارع مهران
  • کشت‌کلزا در مهاباد ۵ برابر افزایش یافت
  • کشت کلزا در مهاباد ۵ برابر افزایش یافت
  • آغاز برداشت محصول باقلا از ۱۰۰ هکتار از مزارع سرپل ذهاب
  • آغاز برداشت محصول باقلا از سطح ۱۰۰ هکتار از مزارع سرپل ذهاب
  • آغاز برداشت گندم از سطح بیش از ۲۵ هزار هکتار از مزارع شادگان  
  • تکمیل کننده جشن شکرگزاری گندم پرداخت زکات است
  • جشن برداشت گندم در دهلران
  • برداشت گلرنگ از ۳۲۰ هکتار اراضی در کرمان
  • برداشت هندوانه آناناسی در استان بوشهر تا ۱۰ اردیبهشت