Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ محمدحسن آصفری با اشاره به مسئولیت هر یک از هموطنان در مقابله با ویروس کرونا بیان کرد: مساله‌ی شیوع ویروس کرونا امروز که به یک موضوع جدی تبدیل شده است و اگر به راهکارهای پیشگیری و کنترل این ویروس توجه نشود تاثیرات جدی‌ بر مسائل اجتماعی و اقتصادی جامعه برجای خواهد گذاشت. امروز همه ما در مبارزه با ویروس کرونا مسئول هستیم و اگر تلاش خود را برای ریشه‌کن کردن این ویروس به کار نبندیم با تاثیرات جدی آن به ویژه در بخش اقتصادی روبه‌رو خواهیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه اظهار کرد: بی‌توجهی هر یک از شهروندان نسبت به مسئولیت خود در رعایت پروتکل‌های بهداشتی نه تنها سلامت خود و خانواده‌اش بلکه سلامتی و جان سایر افراد جامعه را نیز به مخاطره می‌اندازد.

بیشتر بخوانید: وزارت بهداشت: آمار فوتی‌های کرونا می‌تواند بیشتر از ۲ برابر آمار اعلامی باشد

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هر یک از شهروندان مسئول هستند تا با استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی تلاش خود را به کار بسته تا هرچه زودتر این بیماری جدی مرتفع گردد. عدم آگاهی شهروندان نسبت به مسئولیت اجتماعی خود و بی‌تفاوتی نسبت به آن سلامت کل جامعه را به خطر می‌اندازد. همه ما وظیفه داریم تا مسئولیت اجتماعی خود را برعهده گرفته و نسبت به ترویج رعایت پروتکل‌های بهداشتی که از سوی وزارت بهداشت و درمان و ستاد مقابله با کرونا مطرح شده است کوشا باشیم.

آصفری در ادامه با اشاره به تبعات شیوع گسترده ویروس کرونا بیان کرد: بی‌توجهی نسبت به مسئولیت اجتماعی خود و گسترش این ویروس می‌تواند در آینده‌ای نه چندان دور ما را با مشکل کمبود نقدینگی، بیکاری و تعطیلی صنایع رو به رو کند. از نظر بنده حتی لازم است تا محدودیت‌های قانونی لحاظ شده و افرادی که نسبت به مسئولیت اجتماعی خود بی‌تفاوت هستند، با قانون رو به رو شوند.

نایب رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در ادامه تاکید کرد: رسانه‌ها پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند و نقش بسزایی در آگاه سازی جامعه دارند. امروز وظیفه همه رسانه‌ها و مسئولان آگاه سازی مردم نسبت به تبعات ادامه دار شدن این ویروس است. مردم باید هم نسبت به تبعات این بیماری برای سلامتی آنان آگاه شوند و هم نسبت به تبعات منفی اقتصادی و امنیتی که می‌تواند در آینده‌ای نه چندان دور گریبانگیر جامعه شود. مردم باید با واقعیت‌ها رو به رو شده و رسانه‌ها نقش بسزایی در آگاه سازی مردم دارند.

منبع: ایسنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ویروس کرونا مجلس یازدهم مسئولیت اجتماعی خود نسبت به مسئولیت ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۷۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگر قشری تاثیرگذار در رشد وشکوفایی اقتصاد درکشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در دیدار مدیران اداره کار و تشکل‌های کارگری و جامعه کار و تولید استان با تبریک هفته کارگر به اهمیت و جایگاه ارزشمند کار و کارگر در اسلام اشاره کرد وگفت: اسلام پیرامون مسئله کار و کارگری بسیار حرف برای گفتن دارد.
آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، قشر روحانیت و کارگر را از گروه‌های مهم وتاثیرگذار جامعه بیان کرد و ادامه داد: دشمن و به خصوص منافقان در ابتدای انقلاب بسیار تلاش کردند که کارخانه‌ها بسته شود، اما موفق نشدند و کارگران ما در این زمینه جهاد از خود نشان داده و بسیاری از پیشرفت‌ها به دلیل فهمی است که جامعه کارگری دارد.
امام جمعه اصفهان با تاکید بر نقشه دشمن بر کنار زدن قشر روحانیت و کارگر از جامعه افزود: آنها می‌دانند که اگر این دو قشر روحانیت و کارگر در کنار یکدیگر باشند می‌توانند در برابر دشمن بایستند و تحریم‌ها را بر همین اساس قرار دادند تا القاء کنند که حکومت اسلامی نمی‌تواند زندگی مردم را اداره کند و مردم و حکومت را از یکدیگر جدا کنند.
آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به ضرورت رفع موانع تولید و هموار کردن مسیر اشتغال گفت: هر قدمی برای کار و اشتغال برداشته شود آن قدم برای عظمت و بزرگی ایران است و زمانی که اقتصاد شکوفا شود، دیگر دست ما در برابر دیگران دراز نیست، در جنگ غزه برای مردم مشخص شد که دشمن ما چه موجودی است و اگر بدانند چیزی نیاز داریم آن را به ما نمی‌دهند.
در ابتدای این جلسه نماینده جامعه کارگری استان به برخی از نکات و مسائل مربوط به این قشر پرداخت و گفت: ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر از جمعیت استان اصفهان بیمه شده تامین اجتماعی هستند و این وظیفه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را سنگین‌تر می‌کند.

دیگر خبرها

  • خبرهای جدید از افزایش تعطیلات آخر هفته از زبان یک نماینده مجلس
  • بازنگری تعهدات وزارت نفت نسبت به طرح‌های درمانی بوشهر
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • فرهاد قائمیان: تبعات منفی فرسودگی جمعیت برای جامعه مخرب است
  • تبعات منفی فرسودگی جمعیت برای جامعه مخرب است
  • ببینید | توهین دولت سیزدهم به مردم به روایت نماینده اصولگرای مجلس
  • کارگر قشری تاثیرگذار در رشد وشکوفایی اقتصاد درکشور
  • حمله روزنامه دولت به کریمی قدوسی: همین افراد دستمایه ایران هراسی و تحریم می‌شوند
  • گره تخصیص بودجه برای «رفع فقر سه دهک اول» باز نشد!؟
  • انتقاد تند از کریمی قدوسی بعد از ادعای جنجالی اش در حوزه نظامی / نه مسئولیت دارد نه عقوبت می شود!