Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس قوه قضاییه با بیان اینکه از هر اقدامی که در جهت گره گشایی از زندگی مردم باشد استقبال می‌کنیم، گفت: هر طرح اقتصادی باید همراه با بررسی کارشناسانه جزئیات (نه صرف کلیات) و اقناع افکارعمومی و نخبگانی همراه باشد.

به گزارش گروه قضایی خبرگزاری فارس، آیت الله رییسی در جلسه شورای عالی قوه قضاییه اظهار کرد: از هر اقدامی که در جهت گره گشایی از زندگی مردم باشد استقبال می‌کنیم؛ اما هرطرح اقتصادی باید همراه با بررسی کارشناسانه جزئیات (نه صرف کلیات) و اقناع افکارعمومی و نخبگانی همراه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اقناع افکار عمومی و نخبگانی در مورد جزئیات کارشناسی طرح‌های اقتصادی به مردم و فعالان اقتصادی آرامش می‌دهد و در غیر اینصورت موجب حیرت، و سرگردانی آن‌ها خواهد شد.

رییس قوه قضاییه تصریح کرد: اگر اجرای عدالت به معنای دوری از هوی و نفوذپذیری باشد، تحقق آن بسیار آسان خواهد شد. 

آیت الله رییسی ادامه داد: دیدن رفتار همراه تبعیض برای مردم سخت است.

وی تصریح کرد: تلاش برای کاستن آلام آسیب دیدگان انفجار لبنان، یک وظیفه بشری و همگانی است.

رییس قوه قضاییه افزود: حزب الله در جنگ ۳۳ روزه لبنان را در چشم جهان بعنوان ملتی مقاوم جلوه داد و هیچ توطئه‌ای نمی‌تواند مقاومت لبنان را نادیده بگیرد و بر مردم لبنان کارساز شود.

مشروح خبر متعاقبا منتشر می‌شود

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیسی قوه قضاییه لبنان عدالت قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۷۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم رسمی استقبال از آیت‌ الله رئیسی در پاکستان

لحظاتی پیش، مراسم رسمی استقبال از رییس‌جمهور کشورمان در پاکستان انجام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد شهباز شریف در بدو ورود آیت الله رئیسی، از رئیس جمهور کشورمان و اعضای هیات بلندپایه ایران استقبال کرد سپس سران دو کشور در جایگاه ویژه استقبال حضور یافتند.

پس از نواخته شدن سرودهای ملی ایران و پاکستان، آیت الله سید ابراهیم رئیسی از یگان نیروهای مسلح پاکستان حاضر در آیین استقبال سان دید.

بلافاصله پس از این مراسم دیدار دوجانبه نخست وزیر پاکستان و رئیس جمهور ایران برگزار شده و سپس دیدار هیات‌های بلندپایه دو کشور به ریاست آیت‌الله رئیسی و شهباز شریف انجام خواهد شد.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور اسلامی ایران به دعوت رسمی همتای پاکستانی خود و در رأس هیاتی عالی‌رتبه از مقامات اقتصادی و سیاسی، امروز دوشنبه وارد اسلام‌آباد شد.

رئیس جمهور در این سفر همچنین با آصف علی زرداری همتای پاکستانی خود ملاقات خواهد داشت و علاوه بر آن با سفر به برخی شهرهای دیگر این کشور با علما، نخبگان، تجار و فعالان اقتصادی نیز دیدار و گفت وگو می‌کند.

سفر به شهر لاهور قلب فرهنگی پاکستان و شهر کراچی به عنوان قلب اقتصادی این کشور از دیگر برنامه‌های آیت‌الله رئیسی در ادامه سفر خود به پاکستان خواهد بود.

کد خبر 746856

دیگر خبرها

  • آیت‌الله رئیسی وارد قلب اقتصادی پاکستان شد
  • رئیس جمهوری اسلامی ایران وارد لاهور شد
  • رئیسی وارد لاهور شد
  • حزب‌الله: حمله موشکی به شمال اراضی اشغالی، پاسخی به جنایات علیه غزه بود
  • رئیسی: ایران و پاکستان روابط اقتصادی- تجاری خود را ارتقاء بخشند/ قدردانی نخست‌وزیر پاکستان از رهبر معظم انقلاب
  • رئیسی: ایران و پاکستان روابط اقتصادی- تجاری خود را ارتقا بخشند/ مرز دو کشور یک فرصت است
  • رئیس جمهور: ایران و پاکستان سطح روابط اقتصادی تجاری را ارتقا بخشند / مواضع دو کشور در مبارزه با تروریسم یکسان است + فیلم
  • رئیس جمهور: ایران و پاکستان سطح روابط اقتصادی تجاری خود را ارتقا بخشند / مواضع دو کشور در مبارزه با تروریسم یکسان است + فیلم
  • آقای رئیسی! قرار نبود مشکل بورس و دلار یک هفته ای حل شود؟/مقاومت در برابر تغییر وزرای اقتصادی دولت به قیمت بدترشدن معیشت مردم
  • مراسم رسمی استقبال از آیت‌ الله رئیسی در پاکستان