Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر فدراسیون قایقرانی گفت: باتوجه به شیوع ویروس کرونا در مجموعه ورزشی آزادی امکان اسکان ورزشکاران وجود ندارد بنابراین پاروزنان به صورت انفرادی برای انجام تمرینات خود به دریاچه می‌آیند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ رضا صابونچی، دبیر فدراسیون قایقرانی، در رابطه با فعالیت‌های این شرکت در زمینه ورزش همگانی طی دورانی که تمام رقابت‌های ورزشی و اردوهای ملی لغو شدند، اظهار داشت: پس از تعطیلی اردوها با شیوع ویروس کرونا، سعی کردیم از طریق مربیان تیم ملی، شرایط ورزشکاران را رصد کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر به دلیل شرایط موجود، امکاناتی برای اسکان ورزشکاران در مجموعه ورزشی آزادی نداریم اما برخی از آن‌ها به صورت انفرادی برای انجام تمرینات خود به دریاچه می‌آیند و پارو را میزنند. در دورانی که مجموعه ورزشی آزادی به صورت کلی تعطیل بود، ارگومترهایی که در فدراسیون وجود داشت را در اختیار ورزشکاران قرار داده بودیم تا توسط این دستگاه شبیه‌ساز در منزل تمریناتشان را انجام دهند.

صابونچی تصریح کرد: در این دوران کلاس‌های بازآموزی و علم تمرین را در رشته‌های مختلف قایقرانی برگزار کردیم، مجموعا ۴۶ دوره کلاس مجازی را راه اندازی کردیم یعنی روزانه حدود ۲ جلسه کلاس با حضور متخصصین و اساتید دانشگاه برگزار شده است.

دبیر فدراسیون قایقرانی عنوان کرد: این دوره‌ها اکثراً برای قهرمانان، داورها و افرادی بود که نوعی به خانواده قایقرانی وابسته بودند. قایقرانی یک رشته تخصصی است که افراد نیاز به گذراندن یکسری دوره‌ها در این رشته را دارند، اما با این وجود در عرصه ورزش همگانی کلیپ‌هایی را را آماده کرده بودیم که در آن قهرمانان و ملی پوشان رشته قایقرانی، حدودا از اواخر اسفند ماه، یکسری تمرینات ورزشی برای ارتقاء سطح آمادگی جسمانی مردم انجام می‌دادند و این کلیپ‌ها در سایت و کانال فدراسیون در اختیار مردم قرار گرفت. 3/5

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ورزش همگانی قایقران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۷۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش‌آموزی فعال است

به گزارش خبرنگار مهر، حمید خلیلی عصر یکشنبه در مجمع انتخابات هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر اظهار کرد: پس از دوران کرونا نخستین اعزام تیم ملی والیبال دانش‌آموزی به مسابقات جهانی صربستان انجام شد.

وی با اشاره به اعزام تیم‌های فدراسیون ورزش دانش‌آموزی به مسابقات جهانی خاطرنشان کرد: در تیرماه تیم ملی بسکتبال و سایر رشته‌ها به مسابقات بین‌المللی اعزام خواهد شد.

دبیر فدراسیون ورزش دانش‌آموزی اضافه کرد: بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش‌آموزی فعال است و در رشته‌هایی که مسیر قهرمانی هموار است این فدراسیون فعالیت خود را آغاز کرده است.

خلیلی یادآور شد: برگزاری کلاس‌های توانمندسازی معلمان ورزش کشور و برگزاری لیگ‌های دانش‌آموزی از دیدگاه برنامه‌های آتی این فدراسیون در سال جاری خواهد بود.

مجمع انتخابات هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر با حضور مدیران کل ورزش و جوانان و آموزش و پرورش استان، نایب رئیس و دبیر فدراسیون دانش‌آموزی و اعضای مجمع برگزار و صادق عبدالهی با ۲۷ رأی به‌عنوان رئیس هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر انتخاب شد.

کد خبر 6084833

دیگر خبرها

  • کشتار ورزشکاران، تخریب اماکن ورزشی و فدراسیون‌ها
  • مقایسه درآمد پردرآمدترین ورزشکاران حرفه‌ای در هفت رشته‌ی ورزشی (+ اینفوگرافی)
  • آمار ورزشکاران سازمان یافته استان مرکزی ۱۴ درصد افزایش یافت
  • اولین گام برای ارزان ‌شدن تنیس برداشته شد
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی‌پوشان والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی پوشان والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • معتمدی: همه ورزشکاران برای ما عزیز هستند/ وضعیت نامزدها مشخص نیست
  • ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش‌آموزی فعال است
  • هاشمی:قایقرانی روز‌های خوشی در پیش خواهد داشت