Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،نمایشگاه متالکس رویدادی برجسته برای فولاد، فلزات غیرآهنی، ریخته گری، قالب سازی، آهنگری، صنایع معدنی، صنایع سرامیک و نسوز‌ها، ماشین آلات، تجهیزات، مواد اولیه و ... محسوب می‌شود.

این نمایشگاه بین المللی از اول تا چهارم شهریور در محل نمایشگاه‌های بین المللی اصفهان واقع در پل تاریخی شهرستان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این رویداد اقتصادی با شماره ۷-۸۸۳۴۶۴۵۵-۰۲۱ داخلی ۲ و یا ۰۹۱۲۰۲۹۵۷۸۴ تماس بگیرند.

دوره گذشته متالکس اصفهان سال ۱۳۹۸ با حضور ۱۴۴ شرکت معتبر و فعال در بیش از ده هزارمترمربع مساحت با حضور شرکت‌هایی از چین، هند، نمایندگان آلمان، سوئیس، ترکیه، بلژیک و انگلستان برگزار شد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایشگاه متالورژی ریخته گری صنایع وابسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۷۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرودگاه بین‌المللی زاهدان میزبان زائران سرزمین وحی شد

 مهدی خسروی بنجار  بیان کرد: فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان پس از ۹ سال وقفه میزبان زائران عمره مفرده در فرودگاه بین‌المللی زاهدان بود.

 وی ادامه داد: ظهر امروز فرایندپذیرش و اعزام زائران به مدینه منوره در قالب سه کاروان ۲۶۸ زائر انجام شد.

 مدیرکل فرودگاه‌های استان تصریح کرد: اداره کل فرودگاه سیستان و بلوچستان از مدت‌ها قبل امکانات خدمات و تسهیلات و تجهیزات مسافران و جامدان را در خروجی خارجی فرودگاه بین‌المللی زاهدان مهیا کرده بود که سبب شد امسال در چنین روزی عملیات بدون وقفه در ساعت مقرر انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • جعفرآباد مغان میزبان دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر از فردا
  • ببینید | موشک‌ ها و پهپادهای ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی امنیت و دفاع در عراق
  • دوازدهمین اجلاس بین‌المللی مقام‌های عالی امنیتی در سن‌پترزبورگ آغاز به کار کرد
  • فرودگاه بین‌المللی زاهدان میزبان زائران سرزمین وحی شد
  • بافق، میزبان اولین کنگره بین المللی شتر در کشور
  • لزوم حمایت هلدینگ خلیج فارس از ورزش در محیط پیرامونی
  • برگزاری «دوازدهمین نشست بین‌المللی مقامات مسئول در امور امنیتی» در روسیه
  • «دوازدهمین نشست بین‌المللی مقامات مسئول در امور امنیتی» در روسیه برگزار می‌شود
  • گرانی سرسام آور هزینه های یازدهمین نمایشگاه صنایع ریلی
  • سپاهان ب در نقش جهان میزبان آسمان گلستان